کد خبر 1115590
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
جنجال بر سر ۲ کشتی‌گیر/ استقلال: مسئولان کشتی قائمشهر بی‌اخلاقی کردند نه ما

پس از آنکه مسئولان تیم کشتی قائمشهر اعلام کردند از استقلال بخاطر عقد قرارداد با ۲کشتی گیر تیمشان شکایت می کنند،حالا مسئولان استقلال می‌گویند این دو کشتی گیر از همان ابتدا متعلق به تیم آن‌ها بوده اند.

به گزارش مشرق، پس از انحلال تیم کشتی آزاد دریاچه ارومیه و درخواست باشگاه استقلال برای فعالیت در لیگ کشتی، بر اساس توافقی که مسئولان سازمان لیگ و باشگاه استقلال اعلام کردند، کلیه کشتی گیران و اعضای کادر فنی دریاچه ارومیه راهی استقلال شدند.

اما استقلالی‌ها می‌گویند یک روز پس از این توافق و در روز پنج شنبه در حالی که سازمان لیگ فدراسیون کشتی تعطیل بوده، مسئولان تیم هیات کشتی قائمشهر در اقدامی غیر حرفه‌ای، با عباس فروتن و نادر حاج آقا نیا دو کشتی گیر دریاچه ارومیه که طبق توافق مسئولان باید برای استقلال در لیگ کشتی می‌گرفتند، در سازمان لیگ حاضر می شوند و با این دو کشتی گیر قرارداد امضا می‌کنند.

چند روز پس از این اتفاق کادر فنی استقلال که شدیدا از این اقدام قائمشهری‌ها عصبانی بودند، این دو کشتی‌گیر را به سازمان لیگ می‌برند و با آن ها قرارداد رسمی امضا می کنند.

بیشتر بخوانید:

تخلف، شکایت و انصراف؛در سازمان لیگ کشتی چه می گذرد؟

همین موضوع باعث جدل‌های فراوانی شد تا جایی که مهدی تقوی سرمربی و دیگر مسئولان این تیم، سازمان لیگ و باشگاه استقلال را تهدید به شکایت کردند و از اینکه استقلال با دو کشتی‌گیر آن‌ها قرارداد بسته‌اند شدیدا گلایه داشتند.

اما مسئولان تیم استقلال ضمن شرح ماجرا، تاکید کردند، طبق توافق مکتوب کلیه کشتی گیران و اعضای کادر فنی دریاچه ارومیه به استقلال منتقل شدند و دیگر نیازی به ثبت قرارداد جدید برای آن‌ها نبود و این مسئولان تیم قائمشهری بودند که با وجود آگاهی از این موضوع اقدام به عقد قرارداد با ۲ کشتی گیر تیم استقلال کرده‌اند.

استقلالی‌ها حتی به سازمان لیگ اعلام کردند در صورتی که این دو کشتی گیر به تیم دیگری بروند، از لیگ کنار می‌کشند.

آن‌ها همچنین می‌گویند قرارداد فروتن و حاج آقا نیا با قائمشهری ها امضای رییس سازمان لیگ و دبیر فدراسیون را ندارد و فاقد وجاهت قانونی است.

رضا یزدانی و هادی حبیبی سرمربی و مربی تیم کشتی استقلال، با قاطعیت از حضور این دو کشتی گیر در تیمشان حمایت کردند و آن‌ها را قانونا متعلق به استقلال دانستند.

البته مسئولان قائمشهری نیز معتقدند انتقال کشتی گیران و کادر فنی یک تیم به تیم دیگری از اساس غیر قانونی است و مسئولان سازمان لیگ با این اقدام به اجرای قانون و اساسنامه لیگ بی توجهی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس