کد خبر 1115486
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
هیچ فردی اجازه عربده کشی ندارد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: به هیچ فردی اجازه عربده کشی، قانون شکنی و تعدی به حقوق مردم را نمی‌دهیم و اراذل و اوباش بدانند که در برابرشان کوتاه نمی آییم و با اقتدار برخورد می‌کنیم.

به گزارش مشرق،  سردار حسین اشتری در حاشیه حضور در یگان‌های ویژه ناجا با تسلیت ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب باوفایش، اظهار داشت: از عزاداران عزیز و هیئت‌های مذهبی که در دهه اول ماه محرم، همکاری خوبی با فرزندان خود در نیروی انتظامی داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: با لطف خداوند و عنایت خاص حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مراسم‌های سوگواری و عزاداری باشکوه و نظم خاصی و در عین حال توأم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی درباره تشدید مقابله با اراذل و اوباش، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت و جان، مال و ناموس مردم است؛ هر کجا ما مشاهده و یا گزارشی دریافت کنیم که کسانی مخل نظم و امنیت هستند و یا به حقوق حقه مردم تعرض و تعدی می‌کنند قطعاً با اقتدار عمل می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

قدردانی فرمانده ناجا از عزاداران و هیئات مذهبی

شناسایی ۱۶۰۰ تارنما و دستگیری افراد شایعه‌ساز کرونایی

وی با تاکید بر اینکه در مقابل اراذل و اوباش با پنجه اقتدار ظاهر می‌شویم، خاطر نشان کرد: در مقابل قانون شکنان و متعرضان به حقوق مردم بر اساس قانون و البته با پشتیبانی قوه قضائیه عمل کرده و افراد سودجو و متعرض را شناسایی و با آنها برخورد می‌کنیم.

سردار اشتری با اشاره به مطالبه مردمی در راستای تشدید مقابله با اراذل و اوباش، خاطر نشان کرد: این موضوع همواره در دستور کار ناجا بوده و هست و امروز تشدید اقدامات را به عنوان یک اولویت دنبال و اجرایی می‌کنیم.

رئیس پلیس کشور خاطر نشان کرد: به هیچ فردی اجازه عربده کشی، قانون شکنی و تعدی به حقوق مردم را نمی‌دهیم و اراذل و اوباش بدانند که در برابرشان کوتاه نمی آییم و با اقتدار برخورد می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از همراهی مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها با نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد: جا دارد در همین جا از همکارانم به ویژه خانواده‌هایشان به پاس جانفشانی در مأموریت‌ها قدردانی کنم؛ در شرایطی که شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم سبزپوشان ناجا مأموریت‌های ذاتی و قانونی خود را دنبال می‌کنند.

سردار اشتری با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، مطرح کرد: نیروهای یگان ویژه که در همه عرصه‌ها در کنار مردم و همراه آنان هستند در عرصه مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز خوش درخشیدند و شاهد اقداماتی چون ضدعفونی کردن معابر و سایر فعالیت‌های دیگر بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه خدمت به مردم را توفیق می‌دانیم، بیان کرد: ارائه مطلوب‌ترین خدمات به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و از طرفی برای ارتقا امنیت در کشور تلاش روزافزون می‌کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    11 1
    در دادگاه حل اختلاف منطقه ی ما در حضور مثلا قاضی چند ارازل و اوباش زن وبچه و پدر و مادر طرف را تهدید به قتل می کردند قاضی پرونده از طرف پرونده بیشتر ترسیده بود - جناب آقای رئیسی تهدید در حضور اقرار به نا امنی است چرا به قضات دستور نمی دهید به حداقل در مراجع قضائی ارازل و اوباش را کنترل کنند تهدید و اقرار به اعمال مجرمانه نکنند
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    30 0
    اگراعتراص نسبت به گرانی و ا.وضاع مملکت داشتیم چه کار کنیم
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    17 3
    همه را بکشید اسوده خاطر شوید
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    4 0
    باچه بغض و کینه ایی نظرم را غیرقابل نشر کردید!خخخ
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    8 1
    با این کارها اتش زیر خاکستر خاموش نمیشود...خخخ .. واقعیتش مردم شما رو.شناختن
  • ارشک ایرانی GB ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    6 1
    تا وقتی مجازات واقعی وسخت از طرف قوه قضاییه نباشد هزار بار هم پلیس دستگیرشون کنه فایده نداره
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    5 1
    قوانین آبدوخیاری را تغییر دهید و همانند همه دنیا با خلافکاران رفتار کنید تا ملت باورتان کنند، والا گوشمان طی ۴۱ سال گذشته پر شده از اینگونه شعارهای چند روزه!
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      3 0
      انوقت باید مثل تمام دنیا با دین و مذهب و شغل و ازادیعای فردی و غیر مذهبی مردم هم کاری نداشته باشید
  • حسين DE ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    2 3
    با تشكر و خسته نباشيد از نيروهاى انتظامى حافظان امنيت ،در برابر گردنكشان،عربده كشان،چاقو و قداره كشان ، مخلان امنيت اجتماعى بايد با قاطعيت برخورد كرد،باين اراذل اوباش بگيد اگر جرئت و شهامت دارند در اروپا و يا آمريكا در خيابانها عربده كشى كنيد،مطمئن باشيىد پليس جسد سوراخ سوراخ شده تان را به دادگاه ميفرستد و بلافاصله جايزه و ترفيع درجه هم ميگيرد،كسانيكه امنيت جامعه را با خطر مواجه ميكنند نبايد زندگى امنى داشته باشند.
  • TR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    8 1
    خنديديم ، فقط شما عربده بكشيد .
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      0 1
      بی ادب ...
  • عدنان IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    3 0
    البته اگه بعد 1 ساعت نرسید که کار از کار گذشته باشه.
  • واحد AE ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    2 0
    از دزد بدتر هست طرف مغازه یارو را شکسته داخل مغازه صاحب مغازه با اهالی محل گرفتن ازاون ور زودتر از صاحب مغازه واهالی محل دزده خانه بود اگه میخوای براتون ثابت میکنم
  • جمال محمودی IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    4 0
    اونایی که دارن بیت المال غارت میکنن باهاشون برخورد کنین اختلاس میکنن
    • ایرانی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      2 0
      اونا که آقازاده هستن اختلاس عیبی نداره قالپاق دزدی جرم سنگینه رشوه هم شیرینه بازم عیبی نداره
  • محسن IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 3
    درود بر فرمانده دلاور و مقتدر نیروی انتظامی و کلیه خدمتگذاران در این سازمان
  • سعید IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 1
    درود بر فرمانده ناجا
  • سامان IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 1
    وقتی ارازل و اوباش سابقه دار دو روز بعد از دستگیری خیلی راحت آزاد میشن دیگه این حرفها معنی نداره.نمونه اش همین ماه گذشته دو نفر از اوباش شناخته شده تهرانپارس بنام سعید.س و محمد.م بعد از عربده کشی با قمه در خیابان دستگیر و بعد از مصاحبه تمسخر آمیز با مجری صدا و سیما دو روز بعد آزاد شدن و در همون محل جرمشون با خوشحالی در حال شرب خمر علنی بودن
    • زاوش IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      1 0
      نیروز انتظامی بعد از دستگیری و تکمیل نمودن پرونده متهمان را تحویل قوه قضائیه و دادگاه ها میدهند واین صحبت شما با مآموران و سازمان ناجا نیست شما باید از طریق قوه قضائیه اقدام بفرمائید
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 2
    آره شما راس میگین... ما دروغ... اما وقتی با 110 تماس میگیری که یه اتفاقی افتاده 2 ساعت بعد میرسن که قاعله تموم بشه بعد تا صدمه نبینن... آره شما حافظ مردم هستید.... راس میگید
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 0
    فرمانده محترم ناجا خسته نباشید تکلیف اون اشخاصی که بدون عربده کشی وخیلی نرم پول از بیت المال میبرن و کلی اشنا و پارتی دارن چی میشه لطفا؟؟؟
  • یوسف IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 0
    فرمانده‌ نیروی‌ انتظامی‌ عزیز‌ فساد‌ بعضی‌ مآمورای‌ نیروی‌ انتظامی‌ در‌ خوزستان‌ شهرستان‌ آبادان‌ پیگیری بفرمائید.
  • سامان IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 1
    سلام و خسته نباشین خدمت سردار خواهش میکنم در تمام استان ها اجرا بشه
  • وحید IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 1
    با تشکر از سردار مهربان وبا اقتدار جانفشانی در مقابل چنین فرماندهی لیاقت میخواد ندیدم و نخواهم دید ازهر لحاظ لایق فرماندهی پلیس هستید درود بر شرفت سردار هم ناجا هم خانواده های ناجا و هم مردم از شما راضی هستند خدا و رهبر عزیزمان نیز راضی باشند انشاالله تا ظهور آقا امام زمان پاینده باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس