کد خبر 1115313
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
حاجی میرزایی

به گفته عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس وزیر آموزش و پروش به منظور پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان مجلس درباره بازگشایی مدارس، سه‌شنبه به این کمیسیون می‌رود.

به گزارش مشرق، احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش سه‌شنبه هفته جاری به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس احضار خواهد شد و درباره بی‌برنامگی و عدم تدبیر لازم در موضوع بازگشایی مدارس به نمایندگان باید پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید:

سوال از وزرای آموزش و پرورش و ارتباطات اعلام وصول شد

نادری با انتقاد جدی نسبت به تصمیم دولت برای بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس عنوان کرد: ما به این دلیل وزیر را سه‌شنبه به مجلس احضار کردیم و قطعا باید به کمیسیون آموزش پاسخ دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سربدار US ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    خداوند لعنت کند کسانی که قران را آتش میزنند در خارج از کشور و خداوند لعنت کند کسانی که در داخل کشور قران را با توجیهات مسخره آمیز آتش می زنند که در کشوراسلامی ما 2030 را اجرا کنند و این تقی زاده ها مثل تقی زاده خائن به کشور کاری پیش نمی برند آمده اند کتاب قران را از کتاب اول دبستان حذف کرده اند به جایش گلدان گذاشته اند مثل پولهای 500 تومانی عکس حرکت الکترونها را برداشته اند یک کاسه گذاشته اند و انتظار داشته باشند که نسل آینده بیایند مثل تقی زاده تحقیر کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس