افشین پیروانی

مدیر تیم پرسپولیس گفت: از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌خواهم در مورد نقل و انتقالات و سهمیه‌های جذب بازیکن تخصصی‌تر و منطقی‌تر تصمیم بگیرند.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی در حاشیه تمرین تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت نقل و انتقالات تیم پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر بازیکنان یکی یکی جذب می‌شوند و شرایط خوب است. فقط از افراد تصمیم‌گیر می‌خواهم که تخصصی‌تر تصمیم بگیرند. در این فصل حق جذب چهار بازیکن خارجی را نداریم و یک فقط یک سهمیه به سهمیه‌ بازیکنان لیگ برتری اضافه شده است.

بیشتر بخوانید:

مسؤول نقل و انتقالات پرسپولیس چه کسی است؟

وی افزود: ما یکی از اولین‌ تیم‌ها بودیم که گفتیم به خاطر فشردگی مسابقات، مصدومیت و کرونا و شروع لیگ آینده سهمیه بازیکنان لیگ برتری را اضافه کنید. از سازمان لیگ و فدراسیون خواستیم که ۲ سهمیه لیگ برتری به تیم‌ها بدهند اما فقط یک سهمیه اضافه شد. چهار بازیکن خارجی هم که دیگر نیستند و آن چهار نفر خارجی هم کم می‌شود.

پیروانی تصریح کرد: از هیأت رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهم که وقت بیشتری بگذارند و در تصمیم‌گیری‌ها تخصصی‌تر عمل کنند. با توجه به شرایط کرونا و بازی‌های فشرده ما بعد از لیگ قهرمانان باید وارد لیگ آینده شویم. بازیکن زیر ۲۳ سال هم جزو سهمیه‌های لیگ برتری محسوب شده است. نباید بازیکن زیر ۲۳ سال جزو سهمیه لیگ برتری باشد. بهتر است در تصمیم‌گیری‌ها منطقی‌تر عمل کنیم. بحث من روی بازیکن خاصی نیست. 

بیشتر بخوانید:

ریسک خطرناک مدیران پرسپولیس در پرونده برانکو

مدیر تیم پرسپولیس در مورد اینکه درخواست خود را به سازمان لیگ و فدراسیون داده‌اند یا نه، گفت: بله، ما مکتوب به سازمان لیگ این مسئله را گفتیم و خواهش کردیم از هیأت رئیسه می‌خواهیم منطقی‌تر تصمیم بگیرند. نباید بازیکن زیر ۲۳ سال سهمیه لیگ برتری محسوب شود.

*این فیلم را ببینید:

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    افشین جان قانون گذار ها از قانون که میذارن سر در نمیارن چه توقعی داری آمدیم یه تیم تمام بازیکنان اصلیش برن از تیم حالا فقط میتواند تعداد محدود بازیکن لیگ جذب کند
  • کامران IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    یه پیشنهاد منصفانه دارم برای حفظ صنایع دستی و کمک به صنعت فرش بافی ایران بجای 20 درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس معادلش فرش ابریشمی و نفیس بدیم، محمد علی جان شما که دستی در بازار فرش داری ب این پیشنهاد فک کن میتونی فرش های اضافه که رو دستت موندن رو رد کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس