تلاش شبانه‌روزی قرارگاه خاتم برای تکمیل پروژه آبرسانی غیزانیه +عکس

معاون هماهنگ‌ کننده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: الحمدلله امروز شاهدیم بخشی از وظایفی که به عنوان یک جریان پیمانکاری به عهده قرارگاه گذاشته شد در این زمان کوتاه که برای ما نیز یک رکورد بود انجام شد.

به گزارش مشرق، سردار علیرضا فخاری، معاون هماهنگ‌ کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی غیزانیه اظهار کرد: امروز چند پروژه در حوزه آب و در جهت پایداری و افزایش ظرفیت کلنگ‌زنی شد و انشالله تداوم آبرسانی مطمئن به شهرهای خوزستان را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید:

افتتاح پروژه انتقال آب به «غیزانیه»

معاون هماهنگ‌ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا عنوان کرد: آلامی که برای مردم منطقه در رابطه با کمبود و مشکلات آب پیش آمد نه تنها دل شما را بلکه دل رهبر عزیزمان را نیز خراشید.

وی افزود: رهبری نیز در رابطه با مشکلات آب منطقه خوزستان پیامی داده بودند که همه دستگاه‌های اجرایی باید وارد قصه شده و به فوریت این مشکل را حل کنند.

ببینید:

فیلم/ صدای پای آب در غیزانیه

فخاری بیان کرد: این فصل مشترک همکاری جدی، دلسوزانه و هدفمند دستگاه‌های اجرایی بود که در کنار هم قرار گرفت و تبدیل به یک فرصت و قدرتی شد که توانست مقام جدیدی را در اجرای پروژه مهم آبرسانی غیزانیه کسب کند.

وی افزود: یعنی در دستورکار قرار گرفتن فاصله زمانی ۲۵ روز کاری برای لوله‌کشی ۳۰ کیلومتر مسیر مورد نظر که انشالله به ۳۳ کیلومتر و تا عین الزمان نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون هماهنگ‌ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: الحمدلله امروز شاهدیم بخشی از وظایفی که به عنوان یک جریان پیمانکاری به عهده قرارگاه گذاشته شد در این فاصله زمانی کوتاه که برای ما نیز یک رکورد بود انجام شد.

وی افزود: این اتفاق نیز به همت، وحدت، همکاری، درایت و مدیریت صحیح و توان جوانان و فرزندان انقلاب به منصه ظهور رسید و ما امروز شاهدیم که انشالله آلام دل مردم غیزانیه آرام بگیرد و این آرامش به دل امام نیز منتقل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    25 0
    تا کی این اصلاح طلبا باید به کشور خفت و خواری و ننگ بدن؟
  • NZ ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    33 0
    خدا قوت, انشالله مشکل آب این مناطق محروم با همت جهادی زودتر حل شود. رسیدگی به منطقه سیستان و بلوچستان بسیار واجب است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس