هنگام خرید بهترین شیر توالت، علاوه بر سلیقه خریدار در مورد ظاهر و رنگ شیر توالت، عوامل فنی نیز اهمیت دارند. زمانی که انتخاب و خرید شیرآلات به اطلاعات فنی نیاز پیدا می کند، بیشتر افراد به دلیل نداشتن تخصص کافی در این زمینه نمی توانند به فروشندگان، چه در فروشگاه های اینترنتی و چه در مغازه ها، اعتماد کنند. در این مقاله، چند سوال مهم که در کنار قیمت شیر توالت، باید از فروشنده بپرسید تا با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید، بررسی شده اند.

در هنگام خرید شیر توالت، فقط قیمت شیرآلات را در نظر نگیرید!

یکی از اولین فاکتورهایی که در هنگام خرید شیرآلات بهداشتی اهمیت دارد، قیمت شیرآلات است. اما قیمت، نباید به عنوان معیار اصلی در زمان خرید شیرآلات ساختمانی در نظر گرفته شود. فرایند خرید شیر توالت، با پسندیدن طرح و رنگ آن و تناسب شیر دستشویی با کاربرد مورد نظر آغاز می شود. سپس نوبت به موارد فنی می رسد که در مورد آنها عموم خریداران مجبورند به صحبت های فروشنده اعتماد کنند، مگر اینکه تجربه استفاده قبلی از محصولی را داشته باشند. متاسفانه مشاهده ظاهر شیرآلات توالت و حتی دانستن وزن دقیق آن نمی تواند به طور قطعی کیفیت را نشان دهد. اما بررسی بعضی موارد شانس خرید شیر توالت با کیفیت را افزایش می دهد. زمانی که صحبت به موارد فنی می رسد، چه سوالات دقیقی باید از فروشنده بپرسید تا به کیفیت واقعی شیر توالت مورد نظر خود پی ببرید و احتمال خرید نادرست را به حداقل برسانید؟

1.    قیمت این شیر توالت چقدر است؟

قیمت شیر توالت معمولاً از تعیین کننده ترین عوامل در خرید شیر توالت است که در همان ابتدا در مورد آن از فروشنده می پرسید. در صورتی که قیمت یک شیر توالت بیش از اندازه پایین بود، موارد بیشتری مانند جنس شیر توالت و گارانتی و خدمات پس از فروش را بررسی کنید. لزوماً با پیدا کردن یک شیر توالت ارزان، بُرد نکرده اید. اگر بدون جمع آوری اطلاعات کافی و فقط با توجه به قیمت شیر دستشویی و بدون دریافت گارانتی معتبر، آن را خریداری کنید بعداً دچار دردسر می شوید و باید دوباره هزینه کنید.

2.    آیا این شیر توالت گارانتی معتبری دارد؟

گارانتی قطعاً یکی از نشانه های مهم شیرآلات باکیفیت است. شرکت های معتبر حتماً به شما در هنگام خرید شیرآلات، گارانتی ارائه می کنند. گارانتی های رایج در بازار شیرآلات بهداشتی، معمولاً 5 ساله هستند. ضمانتنامه در واقع به شما نشان می دهد، تولید کننده چقدر به کیفیت محصول خود اطمینان دارد و در مورد خرابی های احتمالی مسئولیت پذیر است.

3.    آیا این شلنگ توالت گارانتی معتبری دارد؟

           شلنگ توالت یکی از لوازم مهمی است که معمولاً در هنگام تهیه شیر توالت، خریداری می شود. اکثر شلنگ توالت های موجود در بازار گارانتی ندارند و علت این است که شلنگ توالت وسیله ای است که توسط مصرف کنندگان به صورت دائم و ناخواسته کشیده می شود و احتمال خرابی آن (صرف نظر از کیفیتش) بسیار بالاست. اگر شرکتی برای شلنگ توالت خود نیز ضمانتنامه داشت، با خیال راحت از آن خرید کنید.

4.    جنس این شیر توالت چیست؟

جنس شیر توالت، چه شیر توالت ارزان و چه شیر توالت لوکس، یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده کیفیت آن است.

شیر توالت برنجی

مقاوم ترین و بهترین شیر توالت، از جنس آلیاژ برنج استاندارد است. آلیاژ شمش برنج استاندارد، 58 تا 60 درصد مس و 38 درصد روی و زیر 2.5 درصد سرب دارد. متاسفانه، در هنگام خرید راهی نیست که شخصاً از استاندارد بودن ماده اولیه شیر توالت مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. این کار در کارخانه به وسیله دستگاهی به نام کوانتومتر انجام می شود. این دستگاه با ایجاد جرقه بر روی نمونه ماده اولیه، طیف بخارات حاصل را آنالیز می کند تا از استاندارد بودن درصد عناصر اطمینان حاصل شود.

شیر توالت پلاستیکی

از خرید شیرآلات با جنس پلاستیک پرهیز کنید. شیرتوالت پلاستیکی، معمولاً سبک است و استحکام چندانی ندارد. پلاستیک به مرور زمان درخشش خود را از دست می دهد و در نهایت در اثر سرد و گرم شدن ترک برمی دارد و می شکند.

شیر توالت از جنس سرب خشک

شیرآلات دستشویی از جنس سرب خشک وزن بالایی دارند و ممکن است با شیرآلات لوکس با کیفیت به راحتی اشتباه گرفته شوند. سرب خشک به شدت برای سلامتی مضر است و اگر در تولید شیرآلات از آن استفاده شود در اثر خوردگی و به مرور زمان، با جریان آب آشامیدنی وارد بدن انسان می شود. علاوه بر این، شیرآلات از جنس سرب خشک، بر اثر پوسیدگی و در مدت نسبتاً کوتاهی، خرد می شود.

سخن پایانی

در هنگام خرید شیر توالت، با پرسید سوالاتی در مورد گارانتی و جنس شیرآلات در کنار قیمت شیر توالت، می توانید احتمال خرید شیرآلات باکیفیت را افزایش دهید. هرگز قیمت شیرآلات را به عنوان تنها فاکتور مهم در زمان خرید در نظر نگیرید، چرا که در بلند مدت به ضرر شما خواهد بود. جهت بررسی قیمت انواع شیرآلات بهداشتی و سایر معیارهای مهم در هنگام خرید شیرآلات، به فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان به آدرس https://www.kavianhamafza.com مراجعه نمایید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • کامشگران IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 0
    سلام به نظر من برای خرید یک شیر توالت خوب باید به کیفیت جنس اون توجه کرد نه صرفا پایین بودن قیمت .ولوکس بودن وزیبایی اونم خیلی مهمه .بنظرم بهترین شیر توالت شیری هست که درکنار زیبایی و کیفیت قیمت مناسبی هم داشته باشه.
  • مهندس ساخت IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 0
    مدل های شیرآلات کاویان واقعا خیلی خاصه صد آفرین به تیم طراحی این شرکت هر شیر مثله یک اثر هنری هست من به عنوان معمار انتخاب اولم کاویان هست برند کار درستی هست کیفیتشونم واقعا عالیه من 10 ساله دارم استفاده می کنم هنوز مثله روز اولش هست
  • فرامرز حسنی IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 0
    من از شیرآلات کاویان ظرفشویی کارن رو خرید کردم هر کسی میاد خونه ما محو شیر ظرفشوییمون میشه . واقعا بهترینه
  • مصطفی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 0
    تنوع شیرهای توالت فقط در ظاهر اونا هستش و یا در نوع جنس و متعلقات هم متفاوت هستن و اینکه چقدر تفاوت های ظاهری نسبت به تفاوت جنس و متعلقات بر روی قیمت شیر توالت و در مجموع شیرآلات بهداشتی موثر است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس