کد خبر 1115210
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
شهردار سانفرانسیسکو: ترامپ یک تروریست است 

شهردار سانفرانسیسکو در حمایت از نانسی پلوسی در برابر هجمه‌های منتشر شده از طرف دولت گفت: ترامپ یک تروریست است.  

به گزارش مشرق، از واشنگتن اگزمایر، "لاندن برید" در پاسخ به حملات صورت گرفته از طرف دولت ترامپ در مورد ماسک نزدن پلوسی رییس مجلس نمایندگان در حین کوتاه کردن موهایش در آرایشگاهی در سانفرانسیسکو گفت: ما یک تروریست و یک دیکتاتور داریم که این کشور را اداره می‌کند و پلوسی در صف مقدم برای مقابله با این شخص قرار دارد.  

بیشتر بخوانید:

برید با انتقاد از هجمه‌های بوجود آمده در مورد نحوه کوتاه کردن موهای پلوسی گفت: زمانی موضوعاتی مانند این موارد تبدیل به تیتر اخبار این شهر می‌شود که ما شاهد افراد بی‌خانمان هستیم و شماری حتی در این شرایط نمی‌توانند به مشاغل خود بازگردند.  

شبکه فاکس نیوز گزارش داد که نانسی پلوسی روز دوشنبه گذشته با حضور در آرایشگاهی در شهر سانفرانسیسکو مقررات وضع شده برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ را نقض کرده است.  

فاکس نیوز همچنین تصویری از دوربین‌های مدار بسته آرایشگاه منتشر کرد که نانسی پلوسی را بدون ماسک در داخل آرایشگاه نشان می‌داد.  

بنا به مقرراتی که هم اکنون در شهر فرانسیسکو اجرا می‌شود آرایشگاه‌ها تنها اجازه دارند در فضای باز به اصلاح موهای مشتریان بپردازند. آن‌ها همچنین اجازه ارائه برخی خدمات مانند شستشوی موها با شامپو، رنگ کردن موها و استفاده از محصولات شیمیایی را ندارند. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس