کد خبر 1115133
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
بازگشایی کتابخانه‌های آستان قدس رضوی

کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در خراسان رضوی بعد از یک ماه تعطیلی به دلیل وضعیت قرمز کرونا، از امروز بازگشایی شد.

به گزارش مشرق، حسین خسروی معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی گفت: کتابخانه مرکزی آستان قدس در بخش‌های تالار محققان، امانت و کتابخانه تخصصی اهل‌البیت (ع) از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و در سایر بخش‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ به مراجعان خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: کتابخانه‌های وابسته در مشهد نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و کتابخانه‌های وابسته در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ ارائه خدمات دارند که در صورت استقبال و درخواست مراجعان شهرستان‌ها، این ساعت قابل افزایش است.

معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی ادامه داد: مراجعان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند و نباید لوازمی، چون کتاب شخصی، تبلت، لپ تاپ، کیف، کوله پشتی در فضای کتابخانه به همراه داشته باشند.


خسروی سالمندان و افراد مبتلابه بیماری‌های زمینه‌ای را از حضور در فضای کتابخانه منع و بیان کرد: پیشنهاد می‌کنیم این افراد از طریق درگاه کتابخانه دیجیتال آستان قدس به آدرس digital.aqr.ir از خدمات بهره‌مند شوند.

او تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی، نشست‌ها و فعالیت‌های عمومی حضوری تا اطلاع ثانوی تعطیل است و این برنامه‌ها تا حد امکان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی تاکید کرد: با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامتی اعضا، همه منابع برگشتی حداقل به مدت یک هفته قرنطینه شده و از امانت مجدد آن‌ها جلوگیری می‌شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس