آذری: مدیران استقلال جای گشتن در خانه همسایه مجیدی را حفظ می کردند/به اعاده دادرسی خود خوش‌بین هستم

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: اگر جای مدیران استقلال بودم جای اینکه در خانه همسایه دنبال چیزی بگردم، فرهاد را حفظ می‌کردم زیرا وی برای استقلال زحمت کشیده است.

به گزارش مشرق، ‌سعید آذری درباره تمدید قرارداد جواد نکونام با باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت:‌ با توجه به عملکرد درخشان نکونام  باید بگویم کار کردن با وی افتخار است. این قهرمان ملی در عرصه مربی‌گری هم ثابت کرد مقام‌هایی که در بازیگری کسب کرده  و همچنین جایگاهی که در عرصه بین‌المللی دارد بی‌دلیل نیست.

وی افزود: نکونام در مربی‌گری اش هم قدم‌های مثبتی برداشته و با توجه به نظرات هیأت مدیره جلسه‌ای با وی برگزار کردیم و برای تمدید قرارداد به توافق رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد تصریح کرد: با وجود پیشنهادهای فوق‌العاده نکونام، این مربی قراردادش را طبق نظر هیأت مدیره و من یکسال دیگر تمدید کرد. امیدوارم بتوانیم امسال با همکاری هم منشأ خیر باشیم و افتخارات بیشتری برای خوزستان و فولاد کسب کنیم.

آذری درباره اینکه با توجه به پیشنهاد استقلال به نکونام تمدید قرارداد وی با معنی قطعی شدن حضور وی در این تیم است، توضیح داد:  قرارداد نکونام با فولاد یکسال دیگر تمدید شده است و عزیزان باشگاه استقلال هم صحبتی درباره پیشنهادشان به وی با باشگاه فولاد نداشتند. شاید خود نکونام با استقلالی‌ها حرف زده باشد اما مهم این است که با ما هماهنگ بود و برنامه کاری‌اش را برای باشگاه فولاد مشخص کرده بود 

وی افزود: خیال من هم راحت بود که نکونام به جایی نمی‌رود زیرا سال خوبی را با هم گذراندیم و کار گروهی که از سال گذشته با هم شروع کردیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در جریان پیشنهاد استقلال به نکونام نیستم.

بیشتر بخوانید:

تکلیف نکونام با فولاد مشخص شد

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه آیا در صورت درخواست مدیران استقلال حاضر است از ادامه همکاری با سرمربی فعلی فولاد کوتاه بیاید  گفت: نکونام قراردادش را تمدید کرده و ما خیلی هم بلند می‌آییم و کوتاه نخواهیم آمد. اگر قرار بود وی به استقلال برود تا الان رفته بود. انتظار دارم مسؤولان باشگاه استقلال به ویژه احمد سعادتمند که از مدیران باسابقه وزارت ورزش است قضیه نکونام را تمام شده بدانند و اجازه دهند وی در فولاد به راهش ادامه دهد.

آذری تصریح کرد: مجموعه استقلال به حدی توانا و بزرگ است که می‌تواند مربیان خوبی جذب کند ضمن اینکه ما نباید فراموش کنیم فرهاد مجیدی در این تیم زحمات زیادی کشید پس از جدایی استراماچونی کمتر کسی جرأت تحویل گرفتن استقلال داشت اما فرهاد مجیدی به عنوان یک مربی جوان استقلال را تحویل گرفت و ضمن نایب قهرمانی لیگ برتر تیمش را به فینال جام حذفی رساند. اعتقاد دارم استقلال می‌توانست در فینال هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. اما حواشی قبل از بازی را تراکتور این تیم را از هدفش دور کرد.

وی افزود: امروز شنیدم محرم نویدکیا هم سرمربی سپاهان شده است. حضور مربیان جوانی مانند وی فرهاد مجیدی و جواد نکونام خون تازه‌ای به فوتبال ایران تزریق می‌کند و ای کاش ما بحث فرهادکشی را باب نکنیم. اگر جای مدیران استقلال بودم جای اینکه در خانه همسایه دنبال چیزی بگردم، فرهاد را حفظ می‌کردم زیرا وی برای استقلال زحمت کشیده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: ‌اگر جای استقلالی‌ها باشم به داشته‌های خودم توجه می‌کردم زیرا این تیم باید به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و امیدوارم هر چه سریع‌تر وضعیت آن سر و سامانی بگیرد.  خواهش می‌کنم مدیران استقلال بحث نکونام را تمام شده بدانند.

آذری درباره بسته شدن پنجره‌های نقل و انتقالاتی فولاد به دلیل شکایت باشگاه سپیدرود پس از فسخ یکطرفه قرارداد محمد بلبلی توضیح داد: در این پرونده در حال اعاده دادرسی هستیم و باید ادله جدیدی ارائه کنیم. پس از آخرین جلسه‌ای که در کمیته استیناف برگزار شد فرصت 10 روزه‌ای خواستیم تا لایحه جدیدی ارائه کنیم که تعجب می‌کنم چرا این لایحه به کمیته استیناف نرسیده است.

وی درباره اظهارات کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود گفت: ‌بیات گفته مدیران قبلی فولاد مقصر هستند اما مسؤولیت این پرونده با من است. رضایی (مدیرعامل قبلی فولاد) و سایر دوستان در این باشگاه منشأ خدمات بودند و اکنون از هواداران می‌خواهم سعه‌صدر داشته باشند. صحبت‌های بیات فضا را ملتهب می‌کند و نباید چنین حرف‌هایی می‌زد.

مدیرعامل فولاد در گفت و گو با رادیو تهران تصریح کرد: احترام فوق‌العاده ای برای اعضای کمیته استیناف قائل هستم و مطمئنم آنها وظیفه خود را انجام می‌دهند. حق ما هم اعاده دادرسی است و به این اعاده خوش‌بین هستم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مالک IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    4 4
    آقای آذری مگر مدیران استقلال درمورد تیم شما صحبت می کنند پس دهنتو ببند
    • عرفان IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      2 0
      طرفدار استقلال هستن ایشون و سال های قبل خیلی از بازیکن ها از تیم این آقا به استقلال اومدن اگر مدیر عامل بشن صددرصد استقلال قهرمان می شود
    • استقلالی IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      0 0
      اقای اذری تاجی هست و حق داره درباره باشگاه خودش نظر بده
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 1
    احسنت، هیچ تیمی در خارج از ایران حاضر به پذیرش استراماپولی نیست، زیرا آنها درک کرده اند که علاوه بر مسائل فنی این آدم از نظر اخلاقی نیز قابل اعتماد و اتکا نیست، امثال جناب سعادتمند فقط بدنبال مطرح کردن نام خود در میان هواداران هستند تا موفقیت و نتیجه گرفتن تیم، خودشان بهتر از دیگران میدانند که استرا دیگر نمیتواند برگردد ولی با ایجاد یک نمایش مزورانه هواداران را در مقابل مجیدی خام و بی تحربه قرار دادند و به مراد دلشان رسیدند.
  • سیروس شمالی IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 1
    اقای اذری بجای فضولی برو به تیمت بچسب اگر شعوری داشتی می فهمیدی مجیدی چی بر سر هوادار اورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس