کد خبر 1115081
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
اجرای پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه در لیگ قهرمانان آسیا

مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا طی آخرین بررسی خود، روی اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی در طول زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی دوحه قطر تاکید کردند.

به گزارش مشرق، سایت الوطن قطر نوشت: مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا طی آخرین وبیناری که در آستانه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردند، برروی اجرای سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی در طول زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در دوحه تاکید زیادی داشتند.

اولین گروه از مسوولان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته وارد دوحه قطر شدند تا تدارک لازم را برای برگزاری درست و صحیح این بازی‌ها بررسی و بر اجرای صحیح پروتکل‌ها در مسابقات مرحله غرب آسیا نظارت کنند.

بیشتر بخوانید:

لیگ قهرمانان آسیا بدون تماشاگر شد

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بین مسوولان فوتبال قطر و مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، هماهنگی‌های لازم جهت اقامت تیم‌ها در نظر گرفته شده است. بدین صورت که هیچ فرد اضافه حق حضور در محل اقامت تیم‌ها و تمرینات آنها را به غیر از عوامل تیم و مسوولان مسابقات ندارند.

در مورد پوشش رسانه‌ای بازی هم باید به این موضوع اشاره شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد کارت های جدیدی را برای پوشش این بازی‌ها در نظر بگیرد.

همچنین هواداران می‌توانند در هر مسابقه از ۲۰ تا ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه را برای مسابقات استفاده کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس