کد خبر 1115080
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
ناراحتی مسی از هم‌تیمی‌هایش

مهاجم بارسلونا از رفتار هم تیمی هایش ناراحت است که نسبت به ماندنش واکنش نشان ندادند.

به گزارش مشرق، به نقل از بی ساکر، مساله مسی جمعه با مصاحبه با سایت گل به پایان رسید. مهاجم آرژانتینی اعلام کرد در بارسلونا می ماند. چه این تصمیم اختیاری بود یا اجباری به خاطر قراردادش این بازیکن در هر صورت حداقل یک فصل دیگر با پیراهن آبی اناری ها بازی خواهد کرد.

همه منتظر بودند مهاجم بارسا به صورن علنی نسبت اعلام جدایی از بارسا واکنش نشان دهد. او در مصاحبه خود تاکید کرد خانواده و نرفتن به دادگاه علیه باشگاه محبوبش از دلایل ماندنش در تیم کاتالانی بود. با این حال ستاره آرژانتینی از مدیریت انتقاد و رییس باشگاه را به دروغگویی متهم کرد.

بیشتر بخوانید:

هواداران بارسا؛ «کاش مسی می‌رفت»

مسی بعد از مصاحبه به چه چیزی فکر می کرد؟ به گفته ویکتور لوسانو خبرنگار شبکه اوندا سرو، مهاجم بارسلونا  از هم تیمی هایش ناراحت شده است چون هیچ یک از بازیکنان بارسا در شبکه های اجتماعی از مسی حمایت نکردند. ستاره آرژانتینی از این موضوع متعجب شده است.

تنها واکنش ها نسبت به مساله مسی در روز ارسال فکس اتفاق افتاد و کارلس پویول (هم تیمی سابقش) و لوییس سوارس از این بازیکن حمایت کردند. همچنین آرتورو ویدال یک پیام را در این رابطه در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و یک روز قبل از اعلام ماندن مسی در بارسا، آنتوان گریزمان در یک مصاحبه ابراز امیدواری کرد ستاره آرژانتینی در تیم بماند.

درست است که فرانک دی یانگ تنها کسی بود که پس از مصاحبه جمعه واکنش نشان داد و در گفت و گو با شبکه  NOS  اعلام کرد از ماندن مسی خیلی خوشحال است. با این حال هم تیمی های مسی در شبکه های اجتماعی هم سکوت کردند که ستاره آرژانتینی انتظار چنین چیزی را نداشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس