کد خبر 1115027
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
قایق

در مراسم رژه قایق‌های طرفداران انتخاب مجدد «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا در ایالت تگزاس، چندین قایق دچار سانحه و غرق شدند.

به گزارش مشرق، دفتر کلانتری شهرستان «تراویس» ایالت تگزاس اعلام کرد که چند قایق طرفداران «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در رژه قایق‌های گروه حامیان ترامپ در نزدیکی دریاچه‌ای در نزدیکی «آستین» تگزاس دچار سانحه و غرق شد.

بنا بر گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، علی‌رغم وقوع سانحه برای قایق‌های طرفداران ترامپ، گزارشی از تلفات در این حادثه منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

بعدازظهر روز شنبه به وقت محلی، چندین تماس اضطراری در خصوص قایق‌هایی که ظاهراً در رژه دریایی قایق‌های طرفداران ترامپ در دریاچه تراویس دچار سانحه شدند، برقرار شد.

دفتر کلانتری تراویس اعلام کرد که تماس‌هایی از سراسر مسیر رژه دریایی انجام گرفته است اما در این تماس‌ها گزارشی درباره تعداد قایق‌هایی که در این حادثه آسیب دیدند و دلیل غرق شدن این قایق‌ها ارائه نشده است.

گروهی تحت عنوان «قایق‌رانی برای ترامپ» که طرفدار انتخاب مجدد دونالد ترامپ بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا هستند، در تابستان سال جاری میلادی، یکسری رژه‌های دریایی در سراسر آمریکا برگزار کردند.

گزارش رسانه‌های آمریکایی حاکی از آن است که طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی، قرار بر مشارکت دستکم دو هزار و ۴۰۰ نفر در مراسم روز شنبه رژه قایق‌ها در دریاچه تراویس بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 1
    خدا را شکر چند احمق نژاد پرست کم شد
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 1
    بهتر
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    کاش سال 92و 96 کسانی که در ایران بنفش پوش شده می رفتن رای بدن به جاش میرفتن سرزمین موج ها.. سرسره بازی میکردن ولی اینطوری گند نمی زدن به اعصاب یه ملت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس