استقلال هیچ چیز ندارد حتی مربی!

استقلال در حالی آماده حضور در لیگ آسیا می شود که بسیاری از پست‌های اصلی این تیم خالی است.

 به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال روز ۲۴ شهریور نخستین دیدار آسیایی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را در دوحه انجام می دهد و کاروان این تیم روز ۲۰ شهریور تهران را به مقصد دوحه ترک می کند. آبی ها در حالی آماده حضور در این رویداد مهم می شوند که نه سرمربی دارند، نه سرپرست، نه مدیر رسانه ای و نه اعضای کادر فنی.

باشگاه استقلال می بایست تا ظهر روز دوشنبه لیست نهایی آسیایی اش را به AFC ارسال نماید و زمان زیادی برای انتخاب این همه جای خالی ندارد. 

احمد سعادتمند مدیرعامل آبی پوشان که روزهای پرکار و پراسترسی را سپری می کند، در میان مشغله های فراوانی که برای تمدید با بازیکنان مورد نظر و عقد قرارداد با بازیکنان جدید دارد، باید گزینه های خود برای کادر فنی، سرپرست و مدیر رسانه ای تیم را نیز مشخص نماید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 1
    همینکه تو دوران مسعود پرسپولیسی فر استقلال منحل نشد خوبه..
  • رضا IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 1
    اتفاقا استقلال همه چیز دارد اول آبرو دارد. دوم افتخار دارد. سوم محبوبیت دارد چهارم بازیکن متعصب داردو .... فقط وزارت پرسپولیس با آن دشمنی دارد.
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      1 3
      اولا استقلال بجز رو هیچ چیز ندارد بابا باور کنید اینهاییکه شما رویشان یادگاری می نویسید بخاطر پول در استقلال هستند وگرنه هیچ عرقی به تیم ندارد فقط موج سواری می کنند بابا بازی اخری که به تراکتور باختید که پرس پولیس نقشی نداشت بازیکنان و مربیان و... عرضه نداشتند البته جام گرفتن لیاقت می خواهد که شماها ندارید بدوید تا به هش برسید ضمنا به نفرتان در شورای شهر سفارش خرید جام با اسنپ را بدهید بد نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس