کد خبر 1114960
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
مشخص بود درگیری در استقلال لطمه می‌زند/ تراکتور به حقش رسید

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به قهرمانی تراکتور در جام حذفی فوتبال کشور گفت: فرهاد مجیدی قبل از بازی، تیمش را در شرایط روحی خوبی قرار نداده بود. درگیری‌اش با مدیرعامل به استقلال لطمه زد.

به گزارش مشرق، کاظم محمودی در خصوص قهرمانی تراکتور در جام حذفی فوتبال کشور با کسب پیروزی سه بر دو مقابل استقلال تهران گفت: قبل از این هم گفتم تراکتور شرایط روحی روانی به مراتب بهتری نسبت به استقلال قرار داشت و شانس این تیم برای قهرمانی بیشتر بود.

مربی پیشین تیم فوتبال تراکتور افزود: نیمه اول یکی از بهترین فوتبال ها را در فصل جاری فوتبال ایران شاهد بودیم. تراکتور کاملا بی نقص بازی کرد و دفاع این تیم تمام راه های نفوذ را برای هافبک ها و مهاجمان استقلال تهران بسته بود.

بیشتر بخوانید:

جشن قهرمانی تراکتور زیر سایه کرونا/ فیفا و یوفا هم کم آوردند!

وی تاکید کرد: تراکتور در هر سه گل برنامه ریزی لازم را داشت. نیمه دوم تراکتوری ها بطور طبیعی عقب نشینی کردند و می خواستند گل های زده خود را حفظ کنند. استقلال تهران با سه مهاجم فشار زیادی آورد اما تجربه بازیکنانی نظیر شجاعی و دژاگه و حاج صفی به درد این تیم خورد و توانستند به قهرمانی برسند. ضمن اینکه محمدرضا اخباری هم عملکرد خیلی خوبی داشت.

محمودی درباره اعتراضات و تنش های متوالی ساکت الهامی در کنار زمین گفت: من خودم چنین رفتارهایی را نمی پسندم چون تاثیر مستقیم روی عملکرد بازیکنان دارد. به هر حال چنین رفتارهایی شخصی است و بعضی ها می توانند خودشان را کنترل کنند اما بعضی افراد دیگر این چنین نیستند. واقعا حق تراکتور بود این قهرمانی را بگیرد. باید به زنوزی هم تبریک گفت که زحمات زیادی کشید. او در دو سالی که مالکیت باشگاه را بر عهده داشت کمک زیادی به موفقیت تیم کرد.

وی درباره دلایل شکست استقلال تهران تاکید کرد: فرهاد مجیدی قبل از بازی، تیمش را در شرایط روحی خوبی قرار نداده بود. درگیری های مدیرعامل با سرمربی کاملا مشخص بود که به استقلال لطمه می زند. اشتباهات فردی بازیکنانی نظیر سید حسین حسینی نشان از عدم تمرکز آنها دارد.

محمودی راجع به درگیری فیزیکی برخی بازیکنان این تیم با هواداران در فردوگاه مهرآباد خاطرنشان کرد: این اتفاق بسیار زشت و زننده ای است که باید با خاطیان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون برخورد شود. هوادار حق دارد اعتراض کند. آنها صاحب اصلی تیم‌هایشان هستند. بازیکن باید رفتار حرفه ای داشته باشد. باشگاه استقلال هم قطعا مقصر است و اشتباهات خودش را باید بپذیرد. آنها باید رفتار حرفه ای را ابتدا خودشان یاد بگیرند و سپس به بازیکنان منتقل کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    این درگیری رو فرهاد شروع کرد با انتشار بیانیه و خودش گند زد به تیم. اینقدر درک نداره یک هفته دندون رو جیگر بزاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس