کد خبر 1114816
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
علی علیپور

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه بازیکنان ایرانی در شرایط اقتصادی فعلی تحت فشار هستند، انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، علی علیپور درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ‌از مسئولان باشگاه به خاطر صداقت‌شان درباره سیستمی که قرار است با بازیکنان تیم پیش ببرند تشکر می‌کنم. همین صاف بودن برای من به اندازه یک دنیا می‌ارزد.

بیشتر بخوانید:

قوانین اروپایی سد راه علیپور

وی افزود: باشگاه پرسپولیس نظراتی داد اما پس از جلسه چهارشنبه هفته قبل نظرات خود را با وکیلم مطرح کردیم و قرار است این مسائل در هیأت مدیره بررسی شود. در واقع اینکه امروز تکلیف من مشخص شود یا فردا بستگی به نظر هیأت مدیره دارد. 

مهاجم تیم پرسپولیس درباره اینکه شنیده‌ می‌شود پیشنهاداتی از بلژیک و قطر دریافت کرده است، توضیح داد: دوست ندارم درباره بحث دیگری صحبت کنم زیرا امروز صحبت‌های دوستانه خوبی را با مسئولان باشگاه انجام دادم. حداقل همه چیز شفاف شد و شبهه‌ای از طرف باشگاه یا ما باقی نمی‌ماند. ۶ سال با همه شرایط در پرسپولیس بودم و تا جایی که امکان داشت از لحاظ مالی همه چیز را رسانه‌ای کردیم.

علیپور اضافه کرد: درباره اتفاق‌هایی که در ایران می‌افتد و بازیکنانی که به تیم‌های مختلف می‌آیند و می‌روند قضاوت‌کننده نیستم اما همیشه می‌گوییم اشتباه شد و رفت. همین اشتباهات سبب شکایت یک بازیکن خارجی می‌شود و وی ۲ برابر قراردادش را هم می‌گیرد.

وی افزود: به این مسائل کاری ندارم و هیچ کلاسی هم برای باشگاه پرسپولیس نمی‌گذارم. مدیون هواداران هستم و قاطعانه می‌گویم اسم مرا پرسپولیس،  هواداران و کمک مربیان و هم‌تیمی‌هایم بزرگ کرده است.

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: خودم را کنار می‌گذارم اما باید به بازیکنان دیگر ایرانی هم توجه شود. چرا باید یک بازیکن خارجی به ایران بیاید و پس از خروج با شکایت ۲ برابر قراردادش را هم بگیرد؟ فکر می‌کنم در این شرایط اقتصادی چنین کاری درست نیست. 

علیپور درباره احتمال ادامه حضورش در پرسپولیس توضیح داد: این موضوع بستگی به باشگاه دارد. پرسپولیس اعلام کرده برای تمدید قرارداد بازیکنان سقفی دارد و ما هم نظراتی داشتیم که از طریق وکیلم ارائه شد.

وی درباره اینکه وقتی می‌گوید ۶ سال در پرسپولیس بودم یعنی نکته‌ای درباره ادامه حضورش در این تیم وجود دارد، گفت: شاید شما اینگونه تفسیر کنید. ۶ سال در پرسپولیس بودم و اگر امسال هم باشم سال‌های حضورم در این تیم به هفت سال می‌رسد. خواهش می‌کنم کاری به داستان‌های حاشیه‌ای نداشته باشیم.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه شنیده می‌شود ۱۰ میلیارد تومان برای تمدید قرارداد خود به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده گفت: آیا شما درباره این رقم اطلاع دقیقی دارید؟ هرکس چنین ادعایی می‌کند باید باشگاه آن را با سند و مدرک نشان بدهد.

علیپور درباره اینکه یکی از بازیکنان جدید پرسپولیس قرارداد فصل گذشته‌اش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده و اکنون برای ۲ سال از پرسپولیس می خواهد حدود ۶.۵ میلیارد تومان پول بگیرد، گفت: همین بحث را می‌توانید درباره من هم بکنید. این سؤال‌ها را بهتر از مدیران باشگاه بپرسید و برای تمدید قراردادم چنین مبلغی به باشگاه پیشنهاد نداده‌ام.

* این فیلم را ببینید:

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 0
    این قدربنده های خدا در مضیقه مالی هستند و شما درکشون نمیکنین . سالی یکی و دو میلیارد بیشتر که نمیگیرن . عین اونی که می گفت مظلومه دویست میلیون بیشتر ...
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    جناب علیپور عزیز من مخالف درآمد و زندگی خوب هیچ کس نیستم ولی بدون کسیو میشناسم با مدرک دکتری برق از یه دانشگاه عالی که اسم نمیارم، ماهی چهار میلیون درآمد داره، یعنی سالی حدود 50 میلیون و در نهایت بعد از سی سال کار حدودا یک میلیارد و پونصد دستشو میگیره(با حساب تورم روز)، اونم با این مدرک و این دانشگاه. شما که قربونت برای نه ماه چند میلیارد میگیری، خواهشا انصاف داشته باش و یکم از زندگی لاکچریتون کم کنین...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس