کد خبر 1114752
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
جوان‌ترین سرمربی لیگ برتر را بهتر بشناسید

وحید بیاتلو، سرمربی جدید ماشین‌سازی با ۳۲ سال به جوان‌ترین سرمربی لیگ بیستم تبدیل خواهد شد.

به گزارش مشرق، ساعتی پیش بود که باشگاه ماشین‌سازی با انتشار خبری از انتخاب وحید بیاتلو به عنوان سرمربی جدید این تیم در لیگ بیستم خبر داد. سبزقبایان تبریزی در لیگ نوزدهم چند سرمربی را روی نیمکت خود داشتند و نهایتا در هفته آخر ماندنی شدند و در رده یازدهم قرار گرفتند. حالا اما با مالک جدید، این تیم دورنمای ویژه‌ای را برای فصل جدید پیش روی خود دارد.

وحید بیاتلو را یکی ۲ سالی است که می‌شناسیم. سرمربی جوانی که با تیم نود ارومیه به فوتبالدوستان شناخته شد. او پیش از این در نفت و گاز گچساران هم فعالیت داشت و با نود توانست در لیگ یک بماند و در فصل دوم این تیم را مدعی صعود به لیگ برتر کند اما در اواخر فصل به تراکتور آمد تا در قامت کمک مربی مشغول شود. بیاتلو در جام حذفی هر ۲ فصل اخیر هم تیم شایسته‌ای بود. آنها یک بار با نتیجه یک بر صفر و به سختی در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس باختند و در این فصل هم در ضربات پنالتی به تیم قهرمان نتیجه را واگذار کردند. یعنی در هر ۲ فصل به دست قهرمان‌ها کنار رفتند!

بیشتر بخوانید:

استقلال نمی‌تواند هافبک ماشین‌سازی را جذب کند

این سرمربی جوان و ۳۲ ساله حالا به جوان‌ترین سرمربی فوتبال ایران در لیگ برتر تبدیل می‌شود. همانطور که سرمربی جوانی چون یولین ناگلزمن توانست در فوتبال آلمان خوش بدرخشد و در هوفنهایم و لایپیش بهترین نتایج را بگیرد باید دید هم سن و سال ایرانیِ او نیز می‌تواند چنین کاری را انجام بدهد یا خیر. در فصل پیش رو به جز بیاتلو، محمد ربیعی دیگر مربی جوانی است که مربیگری را به صورت آکادمیک و خیلی زود آغاز کرده و حالا فرصت خودنمایی در بالاترین سطح فوتبال ایران نصیبش شده است.

بیاتلو اصالتی زنجانی دارد و کاملا با فضای فوتبال آذربایجان آشناست. او به خوبی می‌تواند تیمش را مهیای مسابقات کند و پیش از این نیز نود ارومیه را از تست‌گیری و جمع کردن بازیکنان نفت و گاز و مقاومت ساخته بود. بعید نیست ماشین‌سازی با حضور این سرمربی جوان تغییرات زیادی را به خود ببیند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس