کد خبر 1114749
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
گرشاسبی: بستن قرارداد دلاری با بازیکن ایرانی خیانت است

مدیرعامل باشگاه پیکان امضای قرارداد دلاری بازیکن ایرانی را یک خیانت بزرگ توصیف کرد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص اینکه برخی از بازیکنان ایرانی برای امضای قرارداد با باشگاه های ایرانی تقاضای قرارداد دلاری می کنند، گفت: این مساله خلاف است و اصلا نباید اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: من به عنوان یک مدیرعامل به هیچ عنوان چنین قراردادی نمی بندم. تازه قرار بود که به خارجی ها هم به صورت ریالی پول بدهیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان افزود: چنین درخواستی از طرف بازیکنان اشتباه است و فقط باشگاه‌ها را تحت فشار قرار می دهد. هیچ باشگاهی نباید زیر بار چنین مسئله ای برود.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که چرا برخی باشگاه‌ها این قراردادهای امضا می کنند؟ خاطرنشان کرد: هیچ باشگاهی نباید زیر بار چنین شرایطی برود. البته گاهی شرایط سخت می شود. مثلا زمانی که من در پرسپولیس بودم و پنجره باشگاه بسته شد، نمی‌توانستم بازیکن جدید بگیریم و بازیکنان خودمان هم بعضا شروط عجیبی می گذاشتند که ما مجبور بودیم به خاطر اینکه تیم از هم نپاشد تن به برخی مسائل بدهیم که اصلا در مرام ما نبود. در هر صورت در شرایط فعلی قرارداد بستن دلاری با بازیکن ایرانی یک خیانت بزرگ است.

بیشتر بخوانید:

مردم در فشار؛ مدیران بی‌خیال

وی درباره اینکه آیا اکثر بازیکنان خارجی شاغل در ایران در کشورهای دیگر هم می توانند مثل اینجا قرارداد امضا کنند و پول بگیرند؟ تاکید کرد: اصلا اینطور نیست و خیلی از این بازیکنان نمی‌تواند چنین پول هایی خارج از ایران بگیرند. در این شرایط باید از طرف سازمان لیگ فدراسیون فوتبال یک کارگروه نظارتی فنی تشکیل شود و روی چنین قراردادهایی نظارت شود.

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص آخرین وضعیت سرمربی این تیم گفت: کمیته فنی به این جمع‌بندی رسید عبدالله ویسی همچنان با ما بماند چون برای ما زحمت کشیده و حقش است که فصل بعد سرمربی باشد.

گرشاسبی در خصوص اینکه شهریار مغانلو با وجود داشتن قرارداد آیا می تواند به خارج از ایران برود؟ گفت: بندی در قرارداد مغانلو وجود دارد که می‌تواند با پرداخت درصد خوبی از قراردادش ترانسفر شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت سعید واسعی و اینکه آیا این بازیکن بالاخره به استقلال می‌رود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: ما اعلام کردیم باشگاه‌هایی که واسعی را می خواهند بیاید با ما مذاکره کنند. هم ما دنبال درآمدزایی از واسعی هستیم و هم خودش می خواهد به تیم دیگری برود. به هر حال باید روی این بازیکن به جمع بندی برسیم و هر باشگاهی که بتواند با توافق مالی کند می تواند واسعی را جذب کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    بستن قرارداد دلاری حق بازیکن است ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس