کد خبر 1114737
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
پوگبا همچنان به دنبال بازگشت به یوونتوس

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ همچنان مصمم به بازگشت به یوونتوس است.

به گزارش مشرق، روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» چاپ تورین با انتشار گزارشی مدعی شد پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد همچنان به دنبال بازگشت به یوونتوس است. بر اساس این گزارش، پوگبای 27 ساله در حال به عقب انداختن تمدید قراردادش با منچستریونایتد است، چرا که امیدوار است بتواند در آینده‌ای نزدیک پیشنهادی از یوونتوس برای بازگشت به جمع راه‌راه پوشان تورین دریافت کند.

گفته می‌شود یوونتوس ممکن است پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی و 26 ساله خود را به‌عنوان بخشی از معامله به خدمت گرفتن پل پوگبا به منچستریونایتد پیشنهاد دهد. نشریه انگلیسی «منچستر ایونینگ نیوز» اما اخیراً گزارش کرده بود، هشت بازیکن منچستریونایتد 12 ماه پایانی قراردادشان با این باشگاه را سپری می‌کنند، اما اولویت منچستریونایتد تمدید قرارداد پل پوگباست.

بیشتر بخوانید:

تست کرونای پوگبا مثبت اعلام شد و از تیم ملی خط خورد

پوگبای 27 ساله بین سال‌های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

این هافبک فرانسوی که فصل اخیر مصدومیت‌هایی هم داشت، در دوران پساکرونا عملکردی تأثیرگذار در بازگشت به مستطیل سبز داشت و به منچستریونایتد برای به پایان بردن فصل در جایگاه سوم لیگ برتر انگلیس و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس