کد خبر 1114699
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کریمی در آستانه جدایی از استقلال، چشمی و اسماعیلی نزدیک به تمدید

علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل پیشنهاد قابل توجهی که دارد، در آستانه جدایی از جمع آبی‌پوشان قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، علی کریمی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی بازیکنانی هستند که قراردادشان با تیم فوتبال استقلال به پایان رسیده است و مسئولان باشگاه استقلال طی روزهای گذشته سعی کردند که با مذاکرات و درخواست، رقم قابل توجه مدنظر آنها را کاهش دهند و هر چه زودتر قراردادهای این نفرات را تمدید کنند.

در میان این بازیکنان، تنها علی کریمی است که وضعیت نامشخصی دارد. این بازیکن با پیشنهاد خوبی از یک تیم قطری روبه‌رو شده است و رقم پیشنهادی او به استقلال نیز باعث شده که مسئولان باشگاه فعلاً قید این بازیکن را بزنند. کریمی فصل گذشته نیز به قطر رفت، اما در نهایت در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تصمیم به ماندن در استقلال گرفت.

بیشتر بخوانید:

استقلال نمی‌تواند هافبک ماشین‌سازی را جذب کند

چشمی، اسماعیلی و باقری هم امروز در تست‌های کرونا شرکت خواهند کرد و قرار است آنها امروز یا فردا قراردادشان را با استقلال تمدید کنند. غفوری که به دلیل اتفاقات فینال جام حذفی از مسئولان استقلال ناراحت است، با تلاش مسئولان باشگاه قرار شده که در تست کرونا شرکت کند.

سه بازیکن لیگ برتری به نام‌های حبیب فرعباسی، محمدحسین مرادمند و سعید واسعی نیز که مورد توجه استقلال قرار گرفته‌اند، باشگاه‌های‌شان در ازای پرداخت پول، رضایت‌نامه بازیکنان را صادر می‌کنند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

تیم استقلال تا روز دوشنبه فرصت دارد که لیست نهایی خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارسال کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس