کد خبر 1114630
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
سایت پرتغالی:‌ تاثیر خرید طارمی از کاسیاس بیشتر بود

از زمانی که مهدی طارمی به پورتو پیوسته است، تعداد دنبال کننده‌های این باشگاه پرتغالی تاکنون به طور چشمگیری افزایش داشته است.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت sapo پرتغال، از زمانی که مهدی طارمی به پورتو پیوسته است، تعداد دنبال کننده های این باشگاه پرتغالی تاکنون ۳۰ هزار نفر افزایش یافته است.

فقط در عرض ۲۴ ساعت، حساب اینستاگرام پورتو بیش از ۳۰ هزار دنبال کننده جدید به دست آورد. مسئول این افزایش دنبال کننده  مهدی طارمی، مهاجمی بود که از ریو اوه به پورتو آمد و تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد و بند فسخ قرارداد او نیز ۶۰ میلیون یورو است.

بیشتر بخوانید:

قرعه کشی پورتو با پیراهن طارمی +عکس

ورود مهاجم ایرانی نویدبخش رشد علاقه مندان به پورتو حداقل در کشورش است. مهدی طارمی بیش از ۲.۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد که از پورتو بیشتر است. حالا بعد از ۲۴ ساعت از انتقال طارمی ۳۰ هزار دنبال کننده به باشگاه پورتو اضافه شد. اکثریت قریب به اتفاق این ۳۰ هزار نفر  ایرانی هستند.

ورود کاسیاس به پورتو تأثیر زیادی در رسانه ها در سراسر جهان داشت اما در مقایسه با خرید مهدی طارمی در شبکه های اجتماعی به طور چشمگیر منعکس نشد.

ایران کشوری است که فوتبال در آن ریشه دارد و ارتباطات زیادی با پرتغال دارد. کارلوس کی‌روش ۹ سال هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت، نلو وینگادا و مانوئل ژوزه پیش از این در مقاطعی قهرمان چهار دوره اخیر ایران یعنی پرسپولیس را هدایت کردند، آگوستو ایناسیو در فولاد و تونی در تراکتور بودند. مسیر اکنون معکوس شده است و ایرانی ها به پرتغال رسیده‌اند. فصل گذشته سه ایرانی در فوتبال پرتغال حضور داشتند. مهدی طارمی، امیر عابدزاده، دروازه بان ماریتیمو و مهرداد محمدی مهاجم آوس.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس