«حصر لاکچری»، پروژه «مظلوم نمایی» را به حاشیه برد

طیف تندروی اصلاح طلب نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه جنبه پیروزی در انتخابات، برای همین با نارنجک دودزای «مظلوم نمایی برای سران فتنه» در پی پرت کردن حواس مردم از مسئله اصلی است.

سرویس سیاست مشرق -در روزهای گذشته تصویری از حضور «مهدی کروبی» کاندیدای شکست خورده انتخابات ۸۸ (با ۳۳۸ هزار رای در کل کشور) و از سران فتنه در خانه باغ «قدرت علیخانی» از فعالین اصلاح طلب در شمال شهر تهران منتشر شد.

در این تصویر حاضرین مشغول «خوش و بش» و «بگو و بخند» و صرف میوه هستند. افرادی همچون «سید محمد موسوی بجنوردی» و «سید مهدی هاشمی علیا» معروف به «امام جمارانی» از اعضای مجمع روحانیون مبارز نیز در تصویر حضور دارند.

انتشار تصویر مذکور در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت. کاربران فضای مجازی و فعالین رسانه ای با تعابیری همچون «حصر لاکچری»، «قصرنشینی در ایام حصر»، «حصر VIP» به این عکس واکنش نشان دادند.

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت: «من جای کروبی و موسوی باشم از تاجزاده به خاطر تلاش برای رفع حصر شکایت می کنم».

بیشتر بخوانید:

واکنش توییتری‌ها به عکس لو رفته از حصر کروبی+عکس

اما این اولین بار نیست که تصویر و اطلاعاتی درباره «حصر لاکچری» کروبی و میرحسین منتشر می شود.

در سالهای گذشته، نشریه رمزعبور «نیمه پنهان حصر» را توصیف کرد. در بخشی از گزارش مذکور آمده است: «مهدی کروبی در ایام حصر مرتب به استخر مجموعه ورزشی انقلاب می‌رفت، به گونه‌ای که در برخی هفته‌ها تا سه نوبت استخر برای حضور او قرق می‌شد. ماموران امنیتی کروبی را برای سفر به هر نقطه از ایران آزاد گذاشته بودند. کاشان، قم، کرج و چند سفر شمال تنها بخشی از سفرهای مهدی کروبی و محافظانش بود».

در بخش دیگری از گزارش نشریه رمزعبور آمده: «برخلاف مهدی کروبی، میرحسین موسوی شوق سفرهای ایران گردی در دوران تأمین حفاظتی را ندارد؛ برای مثال او در عید نوروز سال ۹۳ به همراه دخترانش به ویلای یکی از آشنایانش در شمال کشور سفر کرد. موسوی از محافظان می‌خواست که هر سه‌وعده برای او نان تازه تهیه کنند که این مسأله با مخالفت آنها رو به رو شد و به او گفته شد که می‌تواند خود شخصاً به نانوایی مراجعه کند. موسوی پس از آن که به او گفته شد خریدهای روزمره‌اش مانند خرید نان را باید خود یا همسرش انجام دهد و محافظان از انجام کارهای شخصی این خانواده معذورند، چند روزی اعتصاب کرد و سپس مجبور شد که بپذیرد یکی از نزدیکانش خریدهای منزل را انجام دهد؛ یا حضور زهرا رهنورد در بانک برای دریافت حقوق اش که تصاویرش در رسانه‌ها منتشر شد».

در این گزارش تصریح شد: «وضعیت سلامت میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی در بالاترین سطح بررسی و وضعیت این سه نفر در سطح نظارت وزیر بهداشت و درمان پیگیری می‌شود، به نحوی که چشمان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد و مهدی کروبی مورد عمل جراحی قرار گرفت و عمل‌های قلب مهدی کروبی از سوی پزشکان حاذق صورت گرفت... حجت‌الاسلام اژه‌ای، سخنگوی وقت قوه‌قضاییه، در آن مقطع تصریح کرده بود:"برخی از افراد محصور که به بیمارستان رفته بودند، وقتی پرونده‌شان را برخی پزشکان دیده بودند، گفته بودند که سرویسی که به اینها داده شده به مقامات درجه یک کشور داده نشده است".».

استخر، سفر و گردش، امکانات VIP پزشکی

استخر، سفر و گردش، امکانات ویژه و درجه یک پزشکی، تیم حفاظت، دورهمی های حزبی و قبیله ای در خانه باغ های شمال تهران و...همگی در اختیار کروبی و میرحسین و رهنورد است ولی فعالین اصلاح طلب به گونه ای فضاسازی می کنند که گویی این افراد در وضعیت بسیار بغرنج و اسفناک و به دور از کوچکترین و ابتدایی ترین امکانات لازم و در رنج و مشقت روزگار میگذرانند!

اما انتشار تصویر کروبی در خانه باغی در شمال تهران، سند رسوایی «کاسبان رفع حصر» بود. به عبارت دیگر، انتشار تصویر «حصر لاکچری»، پروژه مظلوم نمایی فعالین اصلاح طلب را به حاشیه برد.

جنبه شکست نداشتند

اما هدف «کاسبان رفع حصر» از ضریب دادن به این موضوع و مظلوم نمایی برای سران فتنه چیست!؟ واقعیت این است که افرادی همچون تاجزاده، حجاریان، علوی تبار، علی مطهری، محمود صادقی و...همگی به دلیل هم قبیلگی با محصورین به خوبی به وضعیت این افراد واقف هستند و می دانند که این سه نفر به هیچ عنوان در شرایطی که نامش حصر خانگی است، قرار ندارند.

اما این افراد به عمد اینگونه القاء می کنند که محصورین شرایط بغرنجی دارند. در ادامه اینطور وانمود می کنند که مطالبه بخش قابل توجهی از مردم، «رفع حصر» است.

اما واقعیت این است که پروژه «رفع حصر سران فتنه» صرفا نقش «نارنجک دودزا» را ایفا می کند. طیف تندرو اصلاح طلب بانی و مسبب اصلی وضع موجود است و نارنجک دودزای «مطالبه برای رفع حصر»، افکارعمومی را از توجه به موضوع اصلی منحرف می کند. موضوع اصلی چیزی نیست جز مطالبه گری از بانیان وضع موجود برای پاسخگویی.

طیف تندروی اصلاح طلب در انتخابات سال ۸۸ شکست خورد. اما جنبه شکست را نداشت. سران اصلاح طلب در محافل خصوصی صراحتا اعلام کردند که تقلبی صورت نگرفته، اما پشت تریبون و در مقابل افکارعمومی با بی اخلاقی مدعی شدند که تقلب شده. «محمدعلی ابطحی» در توصیف این پروژه گفت «تقلب، اسم رمز آشوب بود».

فتنه گران ماهها کشور را دچار آشوب و التهاب کردند. سران آمریکا از این اقدام ذوق زده شدند و قطعنامه سنگین ۱۹۲۹ را در سالگرد فتنه ۸۸ تصویب کردند. مقامات ارشد آمریکایی صراحتا اعلام کردند که این قطعنامه برای کمک به جنبش سبز در ایران تصویب شد!

فتنه ۸۸ مردم را با مشکلات عدیده و از جمله مشکلات اقتصادی مواجه کرد.

فتنه ۸۸، حدود هشت ماه به طول انجامید. علیرغم اقدامات ساختارشکن و ایجاد آشوب و التهاب آفرینی سران فتنه، نظام با سعه صدر با آنها برخورد کرد.

سران فتنه گرچه با ادعای تقلب در انتخابات و پدید آوردن حوادث و ناآرامی‌های پس از انتخابات، خیانتی نابخشودنی مرتکب شده و روزی باید در دادگاه محاکمه شوند، ولیکن موارد مذکور هیچکدام دلیل حصر این افراد نیست. این حوادث در سال ۸۸ (از ۲۲ خرداد تا ۹ دی به مدت هشت ماه) به وقوع پیوست و سران فتنه تا ۲۵ بهمن سال ۱۳۸۹ کاملاً آزاد بودند.

دلیل اصلی حصر سران فتنه، توطئه مشترک و پیچیده آمریکا، رژیم صهیونیستی، برخی کشورهای اروپایی و سران مرتجع منطقه در سال ۸۹ و پس از ناکامی در کودتای مخملی استسران فتنه بازیگر اصلی این توطئه امنیتی بودند. توطئه‌ای که اگر هوشمندانه و به هنگام- توسط شورای عالی امنیت ملی- خنثی نشده بود، سرنوشتی شبیه عراق و سوریه طی سال‌های گذشته، می‌توانست برای ایران رقم بخورد. بنابراین حصر، دلایل امنیتی دارد و ادعای تقلب و رفتارهای ساختارشکنانه در سال ۸۸، دلیل آن نیست.

جنبه پیروزی هم نداشتند

باز هم روزها و ماهها سپری شد. سال ۹۲ فرا رسید و در انتخابات ریاست جمهوری، حسن روحانی پیروز شد.

آقای روحانی کابینه خود را انتخاب کرد. عباس آخوندی، بیژن زنگنه، محمدرضا نعمت زاده، حسین فریدون، اکبر ترکان، علی ربیعی، معصومه ابتکار، اسحاق جهانگیری، محمدباقر نوبخت، محمدعلی نجفی، محمد شریعتمداری و...از جمله افرادی بودند که در ستادهای انتخاباتی میرحسین و کروبی در سال ۸۸ حضور فعال داشتند.

به عبارت دیگر، اعضای ارشد ستادهای انتخاباتی میرحسین و کروبی در سال ۹۲ در دولت روحانی در پست های ارشد مشغول به کار شدند. در حقیقت کابینه آقای روحانی، نمونه ای از کابینه میرحسین موسوی و کروبی با ۴ سال تاخیر بود. نتیجه چه شد!؟

به عنوان مثال، عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی در افزایش قیمت خرید مسکن و گران کردن هزینه اجاره بهای واحدمسکونی رکورد زد و خسارت های فراوانی به مردم وارد کرد.

بیژن زنگنه در وزارت نفت، قرارداد خسارت بار توتال، خسارت ۱۵۰ هزارمیلیارد تومانی حذف کارت سوخت، خسارت صادرات گاز مجانی به ترکیه، تبعات خسارت قرارداد کرسنت و...را در کارنامه خود ثبت کرد.

اسحاق جهانگیری با دلار ۴۲۰۰ تومانی، حداقل ۱۸ میلیارد دلار خسارت به مردم وارد کرد.

حسین فریدون، نعمت زاده، اکبر ترکان، علی ربیعی، محمدعلی نجفی، نوبخت، ابتکار و هیچکدام نتوانستند کارنامه قابل قبولی به افکارعمومی ارائه ددهند.

طیف تندروی اصلاح طلب نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه جنبه پیروزی در انتخابات، برای همین با نارنجک دودزای «مظلوم نمایی برای سران فتنه» در پی پرت کردن حواس مردم از مسئله اصلی است.

اما انتشار تصویر «حصر لاکچری»، پروژه مظلوم نمایی فعالین تندروی اصلاح طلب را به حاشیه برد. الان زنگ حساب است و مردم کارنامه می خواهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 139
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 43
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    ممنون می شوم یعنی کاربران محترم مشرق و منتقدان، در طول "10 سال اخیر" مهمانی نرفته اند که در آنجا خربزه، شلیل، موز و حیار سبز میل کنند؟
    • IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      ممنون میشوم !!!ولی کاربران مشرق در حصر نبودن و مدام ناله نمی کردن که ما در زندانیم و داریم به فنا می ریم وتاجزاده و امثال اون برای کاربران تقاضای رفع حصر نمی کردن و کاربران سران فتنه نبودن یعنی اینقدر کودنی؟؟؟؟؟؟؟؟
    • احمد IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      89 25
      کروبی بااشوبها وهزینه هاو تهمتایی که به نظام وارد کرد حق خوردن خاک هم نداره،چه برسه میوه خدا منافقین و خائنین رو لعنت کنه
    • IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      56 93
      مشرق احمق همین چند روز پیش این تیترا زدی باز که تکرار کردی این تیترا حالا درسته کاربرای احمقت نمیفهمن ولی دیگه بیشتر از این هم خرشون نکن.خخخخخخخ
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      60 4
      منظورتون از تأکید بر «سبز بودن خیار» چی بوده؟ مگه خیار ها غیر از سبز رنگ دیگری هم دارند؟
    • احمد IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      93 17
      حصر باید لغو بشه. زندان و اعدام باید شروع بشه.
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      60 11
      به 06:55 ــ مشکل اصلاح طلبان تهوع آور حصر نیست بلکه حسرت است که همواره چه در قدرت و چه بدون قدرت دچار هستند!!!
    • ممو IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      10 33
      جالب بود. نه اصلا مشرقی ها کلا میه نمی خورن... میوه خوردن نشانه لاکچری بودن است بخصوص که از نوع موز و شلیل هم باشد این حص اگر لاکچری است چه پایان نمی دهید؟ چرا این لطف بزرگ رادر حق اصحاب فتنه روا می دارید که دایم در خوش گذرانی باشند؟؟ این حرکت که فتنه گران را حصر لاکچری قرار دهید و دایم در خوشگذرانی باشند، خیانت به ملت نیست؟؟ مگر اینکه در تمیز فتنه گر دوچار اشتباه شده باشید.
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      34 7
      عزیزم این خبرا به درد روح لطیف تو نمیخوره، برو بی بی سی، بهاره جان قراره راجع به کشته شدن بچه های سوری و یمنی یه خبر بزنه حال کنی یانکی!!!
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      42 7
      ناشناس 6:55 ؛، جنابعالی واقعا بی ادب تشریف دارین ؛؛ شما جاهلی یا خودتو به جهالت زدی ؟ روف گاردن جناب علیخانی چند میلیارد می ارزه ؟ این پول عظیم از کجا اومده ؟ نکنه میخای بگی باباش باغ پسته داشته !!! تعصب بی تعقل میشه حماقت و این همون چیزیه که شما داری ؛؛ زیادم داری ؛ راستی الان تیرانا هواش چطوره ؟ آلبانی با دوستان پیر و خرفتت خوش میگذره جناب مثلا مجاهد
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      10 9
      تازه کوپی میزنند واژه هارو کاسبان تحریم که بیشتر اصول گرایان هستند رو به کاسبان حصر تبدیل کردند .حصر کاسبی ندارد رنج دارد ..؟؟
    • خداپرست IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      17 2
      6:55! تو جانور حقیر و رذل هم یکی از همون احمق‌ها هستی؛ اگر نبودی که مطالب مشرق را نمی‌خوندی الدنگ.
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      20 2
      این مفت خورهایی که جلسه و عیاشی و حرافی بر علیه منافع ملت و بنفع دشمن دارند را باید محاکمه و مجازات کرد.
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      1 1
      رفته اند ولی مظلوم نماییی نداشته اند
    • عرشیا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 1
      کاربران مطمئنا ویلاهای لاکچری و استخر و امکانات ویژه ی پزشکی و گشت و گذار و دور هم نشینی نداشتن که بعدش سیاه نمایی کنن ما در بستر بیماری در حصرداریم جان میدیم و تقاضای کمک کنن
  • عزت FI ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    80 27
    آیا امکان دارد ما هم به حصر آقای کروبی بپیوندیم تو آن باغ و ویلای با صفا که از دست سرمای شمال اروپا راحت شویم؟!
    • IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      41 19
      طفلک کروبی زبون بسته! کروبی شده پوست و استخون! برا اینکه تو حصر فقط بهش نون خشک دادن سق بزنه! هههههه.
    • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      14 28
      باشه ولی حق نداری از ان خانه تا ابد بیرون بیایی ایا میتوانی تحمل کنی؟!!!!!
    • هرکان IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      5 3
      حصر فکری جانکاه است نه حصر جسمی
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      2 2
      واقعا كه اين سطح از حماقت و خريت توي قرن ٢١ جاي تقدير داره
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      7 2
      آدم باید خیلی حیوان باشه که اصلاح طلب باشه. بالاترین درجه حیوانیت = پائین ترین درجه انسانیت = اصلاح طلب بودن
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    54 20
    ای ننگ این اصلاح لجنهای خائن و وطن فروش هر چه زودتر کم بشه که خاک این کشور رو به توبره کشیدن ، بیشرفهای آمریکایی
    • mostafa IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      24 20
      ادب هم خوب چیزی است/ مثلا شما میخواهید بفرمایید که هیچ یک از اصولگرایان تا به حال در زندگی معصومانه شان اصلا رنگ تفریح و ویلا و میوه و غذا را ندیده اند/ یک عکس که مشخص نیست چه منبعی دارد این همه بلوا ندارد / حجالت بکشید
    • محمد IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      3 1
      اصولیا توجه کنن وقتی شکم ها پر از حرام شد، گوش ها نمیشنود سخت است فهماندن چیزی به کسی که بابت نفهمیدنش پول میگیرد . . . ! اینو شاملو برا شما ها گفته
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      4 0
      مجموع پول هایی که آقازادگان و ژنرال های اصلاح طلبان در این هفت سال از طریق اختلاس و رانت و رشوه و دزدی و خیلی از کار های دیگه که ادب حکم می‌کنه ازشون حرفی نزنیم چاپیدن خودش به اندازه بودجه چند سال یه مملکته اونوقت این نامرد کثافت به ما تهمت حرامخواری میزنه. جناب محمد معاویه و یزید هم در زمان خودشان اصلاح طلب بوده‌اند و من به شما تبریک میگم که به خوبی حق شاگردیشان را بجای آوردید.
  • فقط اعدام IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    44 27
    فقط اعدام .
    • US ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      35 51
      برای خونریزی و آدم کش جون میدهید. قاتلان حضر علی از تبار شماها بودند.
    • پاسخ به 02:50 IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      24 19
      بمیرم براتون که خوشگذرانی محصورین رو با مظلومیت امام علی علیه السلام مقایسه میکنید. همونایی که آتش زنندگان پرچم عزای فرزند امام علی رو مردم خداجو خطاب کردند. یعنی رویی که شما داریدسنگ پا نداره!
    • امیر IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      18 23
      خطاب به 2:50، اتفاقاً از تبار شما بودند،چون فتنه گران سال 88 که حتی به مراسم عزاداری امام حسین (ع) حمله کردند و عزاداران حسینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند،دقیقاً مثل خوارج نهروان بودند که توسط حضرت علی (ع) به درک واصل شدند.
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      3 23
      ۰۵:۲۷ حتما شما هم از یاران حضرت علی هستید چقدر شما اصولگراها پاک ومعصومین وما نمیدونستم اخی!!!!!!فقط برای توهین وفحاشی رودست ندارین.
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      1 0
      آیا این عدالتی که اینا ازش دم می زنن؟؟؟ شرم بر همه این ها
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    42 8
    اعضای ارشد ستادهای انتخاباتی میرحسین و کروبی در سال ۹۲ ، در دولت روحانی در پست های ارشد مشغول به کار شدند. مطمئنا اگر موسوی سرکار می آمد دست پخت گل و بلبل دولت فعلی چند سال زودتر اتفاق می افتاد.
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    40 19
    محمود صادقی :به جهنم هم که رفتم تنها تقاضایشان رفع حصر بود
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    39 16
    منم حصر میخوام
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    15 16
    تمام نوشته تان درست ، ولی یکبار دیگر جمله آقای اژه ای را مرور کنید ، آنجا که میگوید سرویسی که بیمارستان برای درمان کروبی ارائه داد برای مسئولان درجه یک نظام نداده بود!!! به این میگن کور کردن چشم به هوای اصلاح ابرو!
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    30 13
    تازه فهمیدم چرا تقاضای رفع حصر میکردن میخوستن اونا بیان بیرون نوبت این ها بشه
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    26 10
    حصر تون کوفت بشه یعنی از پول بیت المال بوده؟
  • IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    28 9
    این بی شرف ها رو اگه اعدام نمی کنید آزاد کنید اینجوری دارن بیت المال رو می خورن
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    27 8
    این اراذل نفوذی های استکبار هستند
  • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    29 8
    جمهوری اسلامی جمهوری جانبرکفان مظلومی چون بهشتی رجایی همت باکری وحاج قاسم که بدطوردلمان رابه دردآوردزیرابقیه شهدامثل صاعقه وابربهاری بودند اما شهیدسلیمانی سالهای سال سختی کشی وسختی کشید وسختی کشید
  • رضا IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 13
    خيلى حقير و بدبختيد بابا ! خروار خروار دروغ و دغل از هيكل تون ميباره ! ببين ادعاهاتون چقدر مسخره است : ميرحسين نون گرم از محافظينش خواست بهش گفتند مگه ما نوكرتيم مرتيكه؟! خودت پا دارى برو بخر ! رسواتر از اين دروغ توعمرتون شنيديد ؟! پس حصر چه معنائى داره ؟! مگه نميگيد براى اينكه ضد انقلاب ترورش نكنند حصرش كرديم ؟! پس تو راه نونوائى ترور امكان پذير نيست ! بقول كرمانشاهى ها خودتونو گرفتيد به بَن قَن ؟!
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      7 4
      حقیر و بدبخت تویی که دروغ میبافی، اتفاقأ من شنیدم محافظانش سه وعده در روز نون سنگک و بر بری و لواش و تافتون داغ دو آتیشه براش میگیرن میگه نمیخوام فقط نون تُست برند.... مال کالیفرنیا!! قبول نداری؟ برو متر کن!!!
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    14 8
    وای تحمل دیدن این حصر وحشتناکو ندارم در هر کجای دنیا بود این کودتاگران به سه بار اعدام محکوم می شدند نه به قصر خانگی!
    • US ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      4 4
      کودتا گر احمدی نژاد وپشتیبانانش بودند نه مردم
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      4 1
      ای آمریکا نشین کناس‌زاده بدبخت پس معنی کودتا رو نمیدونی تو اول بگو چرا اصلاح طلبان در محافل جناحیشون اقرار میکردن که تقلبی در کار نیست ولی برای فریب مردم فریاد تقلب سر میدادن بعد بیا به رئیس جمهور فقرا تهمت بزن. نفرت شما از حاج محمود به این خاطره که بجای امتیاز دهی به شما و ژنرال ها و آقازاده‌هاتون به داد دل مردم می‌رسید اگه احمدی نژاد نبود الان باید در کاباره های آمریکا دنبال فلان و فلان کست میگشتی . توف به این همه وقاحت وااسفاه به این همه رذالت.
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 7
    راستی دوستان الان کروبی چند سالشه؟؟؟؟؟؟
    • بوشناس IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      3 1
      انصافا این داستان حصر خوب ملت را سرکرم کرده است
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    10 5
    حصری چنین میانه ویلایم آرزوست!
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    4 9
    طیف فعلی هاکم همه جا را فاسد کردند یعنی حق با دشمنان ایشان است یعنی هر کس زود تر از بقیه از این انقلاب فاصله گرفت درستکار تر است اگر امام زمان ظهور فرمایند یاوران امام از میان آنهایی است که زود تر فاصله گرفته اند و آخرین آنهایی که باقی مانده اند توسط امام گردن زده خواهند شد
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      1 4
      امام زمان برای گردن زدن نمی آید گردن زدن کار وهابی ها است
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    15 5
    حصر کاری غلط بود و هست ،چه لاکچری،چه عادی،افولگرایان لاکچری گری را فقط در انحصار خودشان می خواهند
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      17 1
      آره ، به نظر منم حصر کار غلطی بود، باید همون اول اعدامشون میکردن!
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      2 0
      ای سگ تورو چه به نظر دادن در وبسایت انسان ها برو لاکچری گری ارزانی خودتو همه هم حزبی های بی شناسنامت بی شرف برو بلکه در سگ بودن به مرتبه استادی برسی
  • شبیه راز IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    9 12
    دادگاهی شون کنید. دو تا اثر تاریخی داره. هم نسل نوجوان ما اینا را از نزدیک دیده و حرفای مزخرفشون را میشنوند و پی به پوچی ادعاهای بزرگ ولی تو خالی میبرند و هم اینکه تو این ایام کرونا و تورم کمی میخندن.
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 10
    خیلی منطقی هستید که 11 سال حصر را با یک عکس زیر سوال می برید. حتی زندانی ها هم می توانند از مرخصی استفاده کنند.
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      4 0
      برو عیاشی ارباب قصرشیرینت رو ماله کشی کن.
  • امراله مهماندوست IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    19 2
    همه شون از یه قماش هستند تفاوتی هم با هم ندارند فرقی هم با هم ندارند عده ای بر کشور حاکم هستند عده ای هم از حاکمیت بر کشور افتاده اند همه این ها فیلمی است برای فریب مردم عادی در کشور شاید هم این اشخاص را در آب نمک قرار داده اند برای حاکمیت بر کشور در دوره های بعدی به شخصه برای اینجانب تفاوتی ندارد که چه اشخاصی بر کشور حاکم شود اما رئیس جمهوری بهتر از آقای محمود احمدی نژاد نداشته ایم مسکن مهر + سهام عدالت + یارانه + زمین برای احداث باغ و کشاورزی که امام خامنه ای نگذاشتند تا آن را انجام دهد یکی پاسخ اینجانب را بدهد که بقیه رئیس جمهورها چه کاری برای مردم عادی انجام داده اند؟
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 4
    یاد کلیپ های مجالس یزید و زبیر لعنت ا... در فیلم مختار افتادم . نازک اندامگان سیه چشم !؟؟؟؟
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 9
    حصریعنی شماتوبهترین جازندگی کنی اماجرعت نداشته باشی انتقادکنی یابخواهی از کشور خارج شوی ایاکروبی وموسوی میتونه از کشور خارج شوند
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      2 0
      حصر یعنی لاکچری گری کنی بدون اینکه بتونی گند بزنی به شرف ملتت واقعاً چه ظلمی میشه به اینا که نمیتونن به خوبی برای اربابان شون دم تکون بدن. آخه بوزینه نفهم تا موقعی که یکی مثل سعید حجاریان علنا کفر و نفاق رو در جامعه ترویج میده دیگه چه نیازی به گندکاری ناشیانی چون کروبی و موسوی است.
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    10 3
    صفاسیتی در همه جناح ها برقراره و همه مشغولن
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    13 8
    اصلاح طلبان همان منافقین دهه شصت هستند
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      1 1
      اصلاح طلبان همان دست چپ اصولگراها هستن
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 7
    اینها می دونستن که فقط در حصر می توان خدمات ویژه به این آقایان داد و در غیر حصر امکانپذیر نیست
  • گودرزی IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 16
    به نظر شما بعد از چند سال حبس ،دونفر زیر یک درخت نشستن باز جرم تلقی میگردد.معلومه یه عده ای بیکار ومنتظر این هستن ببینن این افراد کی از خونشون میزنن بیرون اگر این مشکل کشوره، میشه راحت حلش کرد. ضمن اینکه اینجانب اعتقاد وعلاقه ای به این مجموعه خصوصا آقای کروبی ندارم
  • CA ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 14
    خوب اگر وضعشون اینقدر خوبه، چرا اجازه نمیدین بیان از اوضاع خوب حصر تعریف کنن؟
    • اهوازی IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      2 0
      اونا چه نیازی به تعریف از این وضع حصر دارن وقتی کاسبانی چون مطهری و حجاریان و کذاب قبیح‌الکلام دارن با سیاست مظلوم نمایی شأن حواس ملت رو از فتنه‌گری ایشان پرت می‌کنند و بجای پاسخگویی به ملت بخاطر بدعهدی ها و بی کفایتی هاشون هربار در بوق و کرنا میکنند که ای ایهالناس مشکل اصلی شما حصر فتنه‌گران است نه اقتصاد ویران و عقب مانده.
  • عطاالله IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    9 8
    چنین حصری میان رندانم آرزوست.....
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    8 11
    نه پس ميخواستي لباس زندان بپوشند - جمع كنيد اين بساتو - چطور به احمدي نژاد گير نميديد كه جلوي رهبري ايستاد و اون همه پول بيت المال رو به حدر داد
    • حامد IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      8 16
      شما اول یاد بگیر درست بنویس ((((( هدر ))))) این جنایتکاران روی شیطان رو هم سیاه کردند.
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      2 2
      اشتباهی منفی دادم
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      4 0
      احمدی نژاد اشتباهاتی داشت اما ...ش شرف داشت به اینا
  • کارشناس IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    11 1
    جنات تجری من تحتها الانهار. بهشتی که خداوند به مسئولین نظام وعده داده است با بهشتی که ما به دنبالش هستیم تفاوت دارد
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    8 2
    خاک بر سر باجناقم که هنوز طرفدار اصلاح طلباست.
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      9 1
      از اینجور آدما زیادن، کافیه اول صبح با یکیشون سلام و علیک کنی تا آخر وقت اعصاب و روانت بهم ریخته است
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      0 0
      تا ابد همین هستن ، تا ابد همین هستیم؛ کلا آدم هر چی ذات و خلقش شد، میشه همون و دیگه عوض بشو نیست؛ آدم هایی که تغییر میکنن استثناء هستند اونقدر کم هستند که اصلاً نیستند باید تو تاریخ دنبالشون بگردی.
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    7 2
    در ایران اصلاح طلبی یک کلمه است بدون معنی و صرفا کلیشه ای .......... باید بر سر اصلاح طلبان ........... ریخت
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    9 1
    اسم خودشونم گذاشتن روحانی. خدا هدایتتون کنه که ابروی اسلام و روحانیت رو بردین
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 2
    یک مشت چرت و پرت فقط واسه پرت کردن حواس مردم!
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    8 2
    موسوی مدیری خوب و با کفایت اما برای اداره یک دبیرستان یا دبستان آن هم از فرزندان سوگلی اصلاح طلبان!
    • محمد IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      3 7
      نظرت با نظر امام 180 درجه متفاوته... امام درباره مخالفان موسوی گفته بود یه نونوایی هم نمیتونن اداره کنن، و البته الان که مدیریت مخالفان موسوی رو سالهاست داریم میبینیم و فهمیدیم امام کاملا راست میگفت، به قول معروف چیزی رو تو خشت خام میدید که بقیه تو آینه میدیدند...
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      10 1
      اصلاح طلبان طرفدار موسوی و کروبی در 7 سال گذشته اثبات کردند که حتی توانایی اداره یک بقالی را هم ندارند.
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    10 2
    شماها هم دلتون خوشه!!! این جماعت قرتی و بی دین اونقدر خودشیفته و غربزده هستندکه چشمشان فقط چیزی را میبینه که شیطان بزرگ نشون میده و گوششون اونی رو میشنوه که شیطان بزرگ میگه.....حال عکس و مدرک که سهله ،اگه خود کروبی هم بیاد و سند امضا کنه که بابا من حالم خیلی خوبه و دارم بجای اعدام ،تفریح میکنم ...همین جماعت مشنگ خواهند گفت چیزخورش کردن!!!!
  • بهزاد IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    8 1
    به نظرم نظام در مواجهه با سران فتنه بسیار رئوفانه عمل کرد . اگر مسائلی که حضرات در این کشور بعد از انتخابات و فتنه هایشان بوجود آوردند مانند دادن گرا به غربی ها برای پروژه تحریم و . . . . در کشوری دیگری انجام شده بود قطعا حکمشان خیانت به وطن و اعدام بود . کارنامه دوستانشان را هم از سال 92 داریم میبینیم که چیزی جز افتضاح مطلق نیست .
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 2
    لعنت به اصلاحات و هوادارانش
  • مهدی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 1
    بابا جون منم می خوام برم حصر. اگه بخوایم بریم حصر باید کیو ببینیم
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 1
    نابود شود حسن ودولتش
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 0
    بزودی تاریخ رسواییهای مسئولین کوچک و بزرگ این کشور نوشته می شود....روی همه سفید است سفید.
  • احسان IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    8 5
    اقايون مشرقي جنس از كجا ميخرين؟ ادرس ساقيتون رو بدين ما هم مشتريش بشيم
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      5 3
      تو فعلا خمار باش عزیزم...مثل همیشه برو ....بزن
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 6
    مشرق درست نیست این همه خودت را به خریت می زنی . در دنیا و اخرت خر محشور می شود .
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 1
    جریانها و عناصر ریزشی از انقلاب که به اشرافیت و رفاه طلبی و کاخ نشینی روی اورده اند با اعتبار و ابروی جمهوری اسلامی بازی میکنند و نسل جدید را به نظام بدبین میکنند . اینها موریانه موزی انقلاب اند که باید از هرم قدرت و بدنه نظام اسلامی دفع شوند .
  • علی اصغر شکری IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    7 1
    کسی خانه وزندگی مفصل و تکمیل در قزوین دارد در خانه باغی نیاوران چه می کنند؟؟؟؟؟،،
  • علی IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    9 1
    پدر سوخته تر از کاسبان حصر خودشان هستند
  • BE ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    7 1
    در این عکس پیام دیگری نهان بود نه میوه ! و آنکه ۴ روحانی از یک نیمه روحانی حمایت میکند و ...هنوز طرف برو بیا داره! غافل از آنکه این تو بمیری دیگه از ان تو بمیریها نیست -- لولو بردش
  • مهدی IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 1
    اینها با کار های غلط خودشان برای ملت کاری کردن که ملت تا سالها چوب این غلط کاری افساد طلبان را خواهد خورد خدا لعنت کند به جد و آباد اینها .
  • ناشناس IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 3
    لعنت بر افساد گراها (اصولگرایان)ودر راس انها بر احمدی نژاد خائن لعنت باد که هر چه می کشیم ازدست این احمق میکشیم وفتنه گران اصلی احمدی نژاد ودار ودسته شان بودند وهستند.
    • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      3 1
      ای حرومزاده این زرزر زرزر هاتو ببر یه جا که همه مثل خودت عوضی و بی شرف باشن که حرفت خریدار داشته باشه اینجا سایت شیعیان علی است نه شیعیان معاویه. حرف تو مثل این میمونه که یه روز سرکرده داعش بگه ما نقض حقوق بشر در فنلاند رو محکوم میکنیم یه تار موی احمدی نژاد به صدتا موسوی ضحاک صفت افسادطلب شرف داره.
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 1
    مرگ بر صهیونیسم
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      7 1
      و مرگ بر طرفدار صهیونیسم
  • سلیمانی رضا IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 1
    متاسفم ، متاسفم ،متاسفم .... که جا مانده های منافقین تروریست کثیف در کشور عرض اندام می کنند ، و با گستاخی و بی شرمی تمام از فتنه گران و ارازل دفاع هم می کنند ؟؟!!!!!!
  • سوخته IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 2
    حیف این محیط که عکس این اراذل باشد
  • FR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 1
    باید واضح اعلام شود که مثلا حصر اینها در واقع مراقبت ویژه است که یک مزدور فتنه گر با حذف یکی از آینها مشکل امنیتی برای کشور ایجاد نکند ....هرچند دیگر کسی دغدقه این موضوع راهم ندارد
  • حسين DE ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 1
    اينو بهش ميگن حصر ؟
  • DE ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    4 1
    لطفا شما ماله کشی نفرمائید و مقایسه های غلط نفرمائید! خدا رو شکر کاربران مشرق دست شون الوده به خون بی گناهی نیست. ولی این سه برای پرزیدنت شدن چه فتنه هایی وچه اتش هایی و چه خیانت هایی که به انقلاب و مردم و کشور نکردندوچه اسیب هایی که بوجود نیاوردند. حصر لاکچری با حصر مظلومانه از اسمان تا زمین خیلی فرق داره. معلومه این عاملان فتنه حصر نشین خوش خوش هستند. این اقایان حصر نشین این دنیا هیچ بخیال خودشان خوش خوش باشن ولی اون دنیا باید مقابل خدا بایستند و به خون های بی گناهی که با فتنه سازی این حصرنشین های لاکچری ریخته شد ه مجازات تلخ و عذاب سختی پس بدن.
    • حسن IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      0 4
      راست میگی اصلا دست شما اصول گراها به خون اعدامهای 67.جوانان در کهریزک.فروهر وخانمش .اعدامهای آبان ماه و صد‌ها نفر دیگه اصلا آلوده نیست چقدر منزهید شماها...
    • اویس IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      3 0
      بازهم همان تهمت های همیشگی؟ خسته نشدید از این سناریوی تکراری ؟
    • کوروش IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      1 1
      ۱۳.۳۴.خودت تنهایی ساندیس میخوری وچرندیات مینویسی یا کلک تقلب می کنی راستش بگو
  • کامران IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 1
    من کاری به احزاب سیاسی ندارم و قضاوت فقط مال خداست، اما یه التماس میکنم اگه کسی آشنا داره منو هم به اینجور حصری ببره منت ممنونش هم هستم. خدایا یعنی میشه منم با کروبی و موسوی به حصر برم؟ خانواده هم میگن ما هم میایم! یه کاخ برامون تو شمال تهران آماده کنید داریم راه میوفتیم
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 1
    خدا فتنه گران رو لعنت کنه
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 0
    همین ها سالهاست کار اجرایی مملکت دستش بعد همینا خراب کاری کردن و همین ها سالهااست متنقد ند
  • محمد ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    8 0
    چگونه سنگی بر بتان مرده زنم حال آنکه خدایان دروغین روی زمین راه می روند و خربزه می خورند.
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 4
    چرت و پرت مشرق نیوزی
  • ناشناس IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 1
    فعلا که شما دارید از این حصر کاسبی میکنید
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 0
    این افعی. های ۸۸ اکنون اژدها.ها شده اند به علی برکت الله های حس روحانی.با رانتخواری و ..
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 1
    لجنگرا
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      4 0
      لجنگرا اون کسیه که به اوبامای لجن برای تحریم کردن ایران گرا میده اونوقت هم حزبی های نا نجیبش میان انقلابی ها رو کاسب تحریم معرفی میکنن واقعاً شایسته تحسینه اینچنین نوکری کردن برای آمریکا موسوی رئیس جمهور نشد اما قد بنی صدر برای آمریکا دم تکون داد
    • لعنت بر صدام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      4 0
      اگه موسوی رئیس جمهور میشد جناح اصلاح طلبان رو تبدیل میکرد به حزب بعث ایران. من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی موسوی صدام زمانه.
  • حامد IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    منظورتون از سران فتنه همون ... فتنه است؟
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    4 0
    همه گرفتاری و شاید بیشترین تحریمهای مملکت از این دو تا جرثومه فساد هست.
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    خدا هدایتشان کند...
  • علیرضا IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 1
    بنده را ببخشید بغیر از مقام معظم رهبری وچند انسان باتقوا که متاسفانه انگشت شمار هستند بقیه فقط به فکر جیب نامبارک وزندگی آنچنانی هستند اسلام را هم برای حفظ منافع خوددر دست دارند والا مثل شاه شاهان زندگی میکنند
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 0
    آنهایی که در زندانها هستند به مواد غذایی کافی برای تندرستی احتیاج دارند . تا دچار سوء تغذیه نشوند .کاش فقرا نیز از این مواد غذایی به اندازه کافی داشتند. امکانات باید عادلانه تقسیم شود . دلم گرفت از آنهایی که به من ظلم کردند و باعث فقر مالی من شدند . خدا لعنتشان کند
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    در پیام قبلی منظورم از لعنت ، آنهایی هستند که به من ظلم کردند و باعث فقر من شده اند ، است
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 0
    علی مطهری از ان ادمهای است که اگر شهید مطهری زنده بود خودش او را تحویل پلیس میداد. مسلما سر سفره ان پدر نان نخورده این فرصت طلب
    • محمد IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      1 2
      اگر افکار مطهری رو میدونستی می فهمیدی اگر ان شهید زنده بود یک تف بالای اصول گرایان بی اخلاق و منافع طلب می انداخت
    • اهوازی IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      3 0
      محمد خفه شو. این علی مطهری عاق پدر شده که به این روز افتاده‌. اگه روبروی آینه وایسادی برو گمشو کنار تا هرچی لایق خودتو هم پالگی های بی شرفته بار ما نکنی.
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      2 0
      محمد جان شهید مطهری استخوان در گلوی آمریکا و خار در چشم اسرائیل بود واسه همین ترورش کردن. شما اصلاح طلبان هروقت تونستین مثل اون باشید اون وقت میتوانید شهید مطهری هم مال خود کنید.
  • سبحان شاهمرادی اصلاح طلب IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 3
    باباجون اینا رو خود نظام فرستاده حصر..... با پای خودشون که نرفتند، خودشون جای حصر خودشونو که انتخاب نکردند!!!!! واقعا اگر خلافی کردند، خوب بیارنشون بِدَن دست آقای رئیسی تا توی این شتر کشون محاکمه و به اشد مجازات محکوم کنه.... این سیاه بازیها چیه دیگه؟؟؟!!! به قول شاعر: خود گویی و خود خندی...عجب مرد هنرمندی!!!!
  • گمنام IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 1
    اقا چه اصلاح طلب چه اصول گرا یا متحجر خدا وکیل جز عده ای قلیل که انها هم یا خانه نشینندیا مرده ایا همه تان از این خوان گسترده بهره نبرده ونمی بریید امسال ما که جنگ تحریم و....درارزوی خریدن یک پراید یا پیکان دست دوم مانده ایم سالهاست که شاهد جدال زرگری شما هستیم تر ا بخدا بگذارید شایسته سالاری وقانون اجرا شود یعنی بچه های ما هم باید شاهد رجز خوانی اقازاده های شما باشن
  • حسینی IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    5 3
    مرگ برسرطان اصلاحات لهنت خداوپیامبرش برشما
  • DE ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    ای کاسب حصر هر آنکه هستی - گر تکخور و دزد و غرب پرستی - اینجا حصر است هتل مجانی نیست - این مفتخوریست خیلی پَستی
  • داود IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    1 0
    بزنم به تخته کروبی چه خوشگل شدی مثل اینکه نشستن روحصیر تو قصرت بهت ساخته حالا شما اسمش رو گذاشتی حصر ریا نشه ماهم میگیم حصر به کسی هم نمیگیم
  • اجبارا ناشناس IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    عزيزان يادتان ميايد كه ب ز گفته بود به اقاى ك... رييس اسبق ...... پول داده ام و اقاى ك... با پر رويى تمام اقرار كردند و فرمودند من يك روحانى بودم برايم پول مياورند ميگيرم و از ب ز هم همينطور ! پرسيدند هزار تومان ده هزار تومان صدهزار تومان يك ميليون ده ميليون عادى است ولى وقتى يك ميلياردتومان ( انهم ان روز / حدود ١٢ سال پيش ) پول را ديدى تعجب نكردى سهم امام شرعى حد و حدودى دارد ؟ ايشان ساکت شدند و جواب ندادند. هنوز هم دير نشده جاى پيگيرى قانونى هست مرور زمان در شرع اسلام معنى ندارد. اگر اين پيام به رويت يا به گوش رييس قوه قضاييه برسد تكليف شرعى و قانون،ايشان بازتاب خواهد داشت
    • ناشناس IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      0 0
      بنظر ميرسد ريشه اين اظهار نظر در يكى از جلسات محاكمه فساد مالى بوده است و سند اين اظهار متهم در پرونده مربوطه موجود باشد.
  • علی IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    0 1
    کمی به فکر ملت باشید
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    آقا تورو خدا بگید منو هم مثه کروبی ومیر حسین بگیرن حبس کنند، بگید دقیقا چیکار باید کنم توی یک باغ پر ازمیوه با دوستام ورفقام مجبورمون کنن که زندگی کنیم وخرجمون روهم دولت‌ بده....
  • کارگر IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    فائزه در وزارت کشور سخنرانی برای آزادی کرباسچی وسایر شهرداران مجرم میکرد. یک نفر از اعضای انصار ولایت کمیل کاوه سوال کرد این مطالبی که میگوئید در کجای قانون است؟ بادیگاردهای فائزه به قصد کشت جلوی جمعیت آن پسر جوان را چنان زدند که از هوش رفت. حالا حذر از به جان هم انداختن میکند ! سنگ پای بهرمان برو با همان رفقای بهائیت دم خور شو. ملت از تو و خانواده خائنت بیزارند.
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    0 0
    دیگه متاسفانه تموم ماجرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس