کد خبر 1114464
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
قالیباف نمایه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هدف ما از این بازدیدها مچ‌گیری نیست، مدیران قوی و امین را حمایت خواهیم کرد که شجاعت در تصمیم‌گیری را داشته باشند و با انگیزه کار کنند.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف امشب جمعه در حاشیه سفر ۴ روزه به استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خرسندم که توفیق پیدا کردم اولین نظارت میدانی خود را از استان خوزستان آغاز کردم، استانی که از دوران دفاع مقدس تا به امروز همیشه در حوزه دفاع، تولید ملی پیشتاز و پیشاهنگ بوده است.

وی افزود: خوزستان با وجود تمام آسیب‌هایی که در دوران جنگ به خود دیده است، سرشار از امکانات است.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در مجلس یازدهم اولویت خود را بر نظارت گذاشته‌ایم که به شکل میدانی انجام بدهیم، از همین طریق برآن شدیم که مشکلات و مسائل خوزستان را رفع کنیم، تاکید می‌کنم هدف ما از این بازدیدها مچ‌گیری نیست، مدیران قوی و امین را حمایت خواهیم کرد که شجاعت در تصمیم‌گیری را داشته باشند و با انگیزه کار کنند.

قالیباف ادامه داد: در صورت مشاهده تخلف، فعالیتی خارج از مسیر قانونی و سهل‌انگاری در انجام وظایف؛ مطابق قانون پیگیری خواهیم داشت و از مشکلات بعدی پیشگیری می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با مسائل شرکت نیشکر هفت‌تپه عنوان کرد: موضوع شرکت نیشکر هفت‌تپه اکنون در دستور کار قوه قضاییه بوده و در حال رسیدگی است، قوه مجریه نیز پیگیری می‌کند، در رابطه با خصوصی‌سازی طبق اصل ۴۴، باید مجلس شورای اسلامی فعال‌تر از گذشته باشد که کنترل کنیم در مسیرهای مشخص و صحیحی پیش رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    مجلس اخه با مدیر قاعدتا کاری نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس