کد خبر 1114289
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
ورمزیار: استقلال کنونی در لیگ قهرمانان زنگ تفریح می‌شود/ نیمکت نیاز بیشتری به تقویت دارد

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه این تیم نیاز به تحول اساسی چه روی نیمکت و چه درون تیم دارد، گفت: مدیران باشگاه تنها در فضای مجازی شعار ندهند و برای موفقیت باشگاه قدمی بردارند.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در مورد شکست استقلال در فینال جام حذفی برابر تراکتور اظهار کرد: دو نیمه کاملاً متفاوت را از استقلال شاهد بودیم. در نیمه نخست، بازیکنان کاملاً تحت تأثیر حواشی هفته گذشته بودند و این موضوع را می‌شد در چهره آنان دید که به هیچ وجه از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ندارند.

وی افزود: این تیم در نیمه نخست به قدری ضعیف بود که من تا به حال استقلال را این گونه ندیده بودم. تنها دلیل آن هم شرایط روحی و روانی آنها بود. برای مثال، بازیکنان باتجربه تیم هم اشتباهاتی را می‌کردند که در این سطح از آنان بعید بود. همین موضوع موجب شد تا استقلال همان نیمه نخست، نتیجه را واگذار کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: در نیمه دوم اما بازیکنان به خودشان آمدند و توانستیم در این نیمه، جلوه‌ای از استقلال واقعی را ببینیم اما دیگر دیر شده بود و حریف با تمام توان از گل‌هایش دفاع می‌کرد. البته شانس هم یار نبود اما می‌توانم بگویم استقلال در این بازی دیر به خودش آمد.

بیشتر بخوانید:

مقصر باخت استقلال در فینال چه کسی است؟

ورمزیار در مورد تأثیر مسائل حاشیه‌ای روی این شکست، افزود: اتفاقاتی که هفته گذشته رخ داد، واقعاً استقلال را بهم ریخت و شرایط بدی را برای بازیکنان رقم زد. متأسفانه کسی هم نبود تا بازیکنان را به شرایط ایده آل باز گرداند. همه این حاشیه‌ها دست به دست هم داد تا این نتیجه امروز رقم بخورد.

وی در مورد شایعات در مورد تغییر در کادر فنی استقلال تصریح کرد: باید عملکرد مربی مورد آنالیز و بررسی قرار بگیرد و اگر گزینه بهتری را مد نظر دارند، بیاورند اما هر اتفاقی رخ دهد، مدیریت باید پاسخگوی آن باشد.

او گفت: استقلال باید چند روز دیگر در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و با این شرایط، در آن مسابقات زنگ تفریح می‌شود. این تیم در تمام ارکان نیاز به تحول دارد.

ورمزیار اضافه کرد: با این بازیکنان با هر مربی‌ای به آسیا برویم زنگ تفریح می‌شویم. استقلال باید تقویت شود و در چند پست نیاز مبرم به بازیکن جدید دارد. آن هم بازیکنانی در حد و اندازه نام استقلال.

وی افزود: مگر می‌شود در تیم بزرگ استقلال تنها یک دروازه بان حضور داشته باشد؟ این موضوع خیلی به استقلال ضربه زد و باید زودتر از همه چیز یک دروازه بان جذب شود تا در کنار حسینی دروازه این تیم بیمه شود.

پیشکسوت آبی‌پوشان اضافه کرد: در کادر فنی هم استقلال نیاز به تقویت دارد و این را می‌توانم بگویم که اگر قرار است کادر فنی به کارش ادامه دهد، باید یکی دو نفر به تیم اضافه شوند تا هم از نظر فنی بتوان به آنها تکیه کرد و هم حواشی درون تیم را مدیریت کند. حضور چنین فردی در استقلال جزو الزامات است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 2
    بسیار عالیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس