کد خبر 1114281
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
نژاد مهدی به سپاهان پیوست

مدافع فصل پیش ذوب آهن به جمع طلایی پوشان اضافه شد.

به گزارش مشرق، به نقل از  روابط عمومی باشگاه سپاهان ، محمد نژاد مهدی مدافع فصل پیش ذوب آهن با حضور در دفتر مرکزی باشگاه سپاهان ، پس از انجام مذاکره با مسئولان این باشگاه به عضویت سپاهان درآمد.

قرارداد  این مدافع ۲۸ ساله  با سپاهان به مدت دو فصل است.

نژاد مهدی پیش از این سابقه حضور در ذوب آهن اصفهان، شهر خودرو و نساجی  را در کارنامه خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جمال IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    روزی که کیسه شش تا ششتا چهر تا چهارتا میخورده است قائدی به دنیا هم نیامده بوده است. برو جمع کن که با اون گند کاری و کثافت کاریت تو بوشهر دو سه سالی از میادین فوتبال محروم نشدی. برو جوجه دعاجون بابا مسعود کن.
  • تاج IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 1
    #لنگ غارنشین ،،،،--4+6=مقدس تاج اصیل اریایی تنها تیم دو ستاره جهان عشقه،،،، ،،،،،،،،6مقدسی که همه دنیا دید،،،،،،،،،
  • abas IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 0
    شش مقدس تو پنالتی! همین سپاهان اصفهان مکتب شاهین شمارو هم شش تایی کرده است. چهار یک چهار دو هم شکستتون دادیم تو زمین بازی ولی شماها منطق ندارید به قول آلبرت انشتین پارادوکس دارید و گرنه عدد جهاری که نشان می دهید خیلی وقتها پیش حذف شده بوده است. بعد درمورد عدد چهارتون بازی آخر جام حذفی بوده و در پنالتی بردید و از نظر قوانین فیفا برد در پنالتی مساوی محسوب میشود. و تو آسیا دو بار درفینال از کره و ژاپن باختید تو ورزشگاه آزادی عجب شبی بود.دعا جون گل محمدی کنید که پنالتی زن درست نگذاشت تا شما جام ندیده ها جام بگیرد اما غیرت آذربایجان بر تبانی شما چربید وووریا جام ندید. دعا جون العین کنید که اون شب خاطره برانگیز 8 ای 9 گل بهتون نزد گفت که به خاطر همسایگی با ایران و منافع مشترک گلبارانتون نکردیم و به تیم طاغوتیتان رحم کردیم. منطقی باشید و هی چهر جهار شش شش نکنید. شش صفر تو زمین بازی شکست خوردید. استیل آذین تیم دوم پرسپولیس هم شش تاییتون کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس