کد خبر 1114180
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
مسعود شجاعی

کاپیتان تیم تراکتور تبریز گفت: کمیته انضباطی من را محروم کرد چون به آنجا نرفتم و آنها با من لج کردند.

به گزارش مشرق، مسعود شجاعی پس از قهرمانی تیم تراکتور در جام حذفی اظهار داشت: این قهرمانی را به کادر فنی تیم، کادر اجرایی، بازیکنان و دیگر اعضای تیم تبریک می‌گویم. همه خیلی سختی کشیدند. فکر می‌کنم فقط خودمان می‌دانیم که چقدر سختی کشیدیم و فکر می‌کنم لیاقت یک جام را داشتیم.

بیشتر بخوانید:

تراکتور همراه پرسپولیس شد، استقلال به پلی‌آف آسیا رسید

وی ادامه داد: با احترام به تیم استقلال که تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد و خوب بازی کردند، اما چون جام حذفی است و یک تیم برنده می‌شود. خوشحالم که ما برنده شدیم. به آنها هم خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم این کمترین لیاقتمان بود که با این همه سختی که امسال داشتیم توانستیم یک جام ببریم و آن را تقدیم به هوادارانمان می‌کنیم.

کاپیتان تیم تراکتور در مورد این که گفته می‌شود قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند، گفت: خودم چنین چیزی نشنیده‌ام. اگر از جایی این را شنیده‌اید به من هم بگوییم.

وی در پاسخ به این سوال که پس فعالیت او ادامه دارد و آیا به همکاری با تراکتور ادامه می‌دهد، عنوان کرد: بله، حتماً همین طور است. من با تراکتور یک سال دیگر قرارداد دارم، باید ببینیم ان‌شاالله فصل آینده چه اتفاقی می‌افتد.

شجاعی در ادامه اظهار داشت: باید به یک نکته اشاره کنم، دوست داشتم خبرنگارها و رسانه‌ها اینجا بیشتر باشند. شاید آنها خیلی علاقه نداشتند که امشب اینجا و پیش ما باشند. اتفاقی برای من افتاد و خیلی دوست داشتم امروز قهرمان شویم تا آن را مطرح کنم تا خدای ناکرده روز باخت نباشد.

وی تصریح کرد: خدا را شکر همه چیز برای ما گل و بلبل است و تیم هم قهرمان شده است. پس از بازی با گل گهر من سه بازی محروم شدم. واقعا خیلی متاسفم به خاطر این که فوتبالی که همه در آن دم از پاکی و کار درست، انسانیت و خیرخواهی می‌زنند، من با رأی جعلی کمیته انضباطی سه جلسه محروم شدم.

وی تاکید کرد: کمیته‌ای که باید به تخلفات رسیدگی کند، خودش تخطی و تخلف می‌کند. سید مهدی سید علی خودش هست و خودش شهادت می‌دهد. ناظر بازی هم هست. هیچ گزارشی برای من رد نشده و مرا سه بازی محروم کردند. رأی کمیته انضباطی به کمیته استیناف این است که من به داور گفته‌ام چقدر پول می‌گیری من بیشتر از آن را می‌دهم.

کاپیتان تیم تراکتور اضافه کرد: کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند اینها درست نیست. سید علی قسم جان بچه‌اش را خورد و گفت من هیچ گزارشی نداده‌ام و در تلفن همراه من موجود است ولی این رأی را کمیته انضباطی برای من صادر کرد چون من به آنجا نرفتم و آنها با من لج کردند. فوتبالی که کمیته انضباطی‌اش تخطی می‌کند به جای این که به تخلفات رسیدگی کند واقعا جای تاسف دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    خداییش فوتبال رو ببوس بزار کنار حیف پولی که زنوزی برای تو میده مفت نمی ارزی مفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس