فینال جام حذفی| توپ پُر تراکتور مقابل استقلال؛ شاگردان الهامی با برد پُرگل به رختکن رفتند

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: داور دیدار فینال جام حذفی پیش از گال دوم تراکتور باید خطای هند بازیکن این تیم را اعلام می‌کرد.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی در خصوص عملکرد داوری در فینال جام حذفی اظهار داشت: در ابتدای بازی درگیری‌هایی وجود داشت که اگر ادامه پیدا می‌کرد کار را برای داور سخت می‌کرد. عوامل دو تیم می‌دانستند که با اعتراضاتشان می‌توانند قدرت داور را تضعیف کنند، اما او چون در ابتدای بازی بود نمی‌خواست با کارت دادن کار را برای خودش سخت کند و بیشتر به مدیریت بازی و تذکر دادن پرداخت. وگرنه می‌توانست در همان دقیقه یک به بازیکن تراکتور که تکل خطرناکی روی پای بازیکن استقلال زد کارت زرد بدهد.

سلیمانی ادامه داد: بازی صحنه خاصی نداشت، اخطارهایی که داور داد درست بود. دو آفساید گرفت که هر دو درست بود. گل‌هایی که در بازی زده شد فشار کار را از روی دوش داور برداشت.

کارشناس داوری فوتبال ایران در خصوص اعتراض اعضای تیم استقلال به گل دوم تیم تراکتور گفت: قبل از این گل بازیکن استقلال قصد داشت توپ را به هم تیمی خودش برساند که به دست بازیکن تراکتور خورد و حتماً باید خطای هند اعلام می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد و همان توپ تبدیل به ضد حمله و منجر به گل دوم تراکتور شد. با این حال چون گل تراکتور به ثمر رسیده نمی‌توان گفت به خاطر این خطای هند مردود است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    15 1
    حکومت تاجو بازوند تا هواداران تیم منفور حکومتی اون 6 تا از دلشون در بیاد
  • فرشاد IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 5
    آقا من دنبال یه نربانم اگر آقایان کیسه کش یک نربان خوب خبر دارند اعلان کنند اخ احمقها کجای قانون فوتبال در دنیا نوشته بازی در وقتهای قانوی مساوی شد گلهای ضربات پنالتی جزو افتخارات حساب میشود
  • رسول عباسزاده IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 3
    اصلا استقلال باید مثل قبل ها پیروز می شد چون هم تیم تهرانی است هم تیم وزارتی که از بودجه کشور خرج می کند و یه تعداد مفت خور جمع شدن آنجا بای شهرستانی ها عرض اندام نکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس