ویژه ها

ظاهرا حضور قالیباف میان مردم خونگرم خوزستان و شنیدن صدای آنها و نشستن پای درد و دل این مردم غیور و شریف، اصلاح طلبان را حسابی عصبی و پریشان کرده است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**اسرائیل به ۱۵ کیلومتری ایران رسیده، باید برجام منطقه ای را قبول کنیم

روزنامه آرمان در یادداشتی با عنوان «تبعات یک توافق احتمالی برای منطقه» به قلم «علی بیگدلی» نوشت: «مبادله سفیر در آینده نزدیک بین اسرائیل و امارات می‌تواند نهایتا به استقرار پایگاه‌های نظامی رژیم‌صهیونیستی در منطقه منجر شود که وضعیت امنیتی را بسیار محدود خواهد کرد. بنابراین خاورمیانه دارد وارد دوران جدیدی از حیات خود می‌شود و پوست‌اندازی می‌کند و سیاست گذشته‌اش دیگر چندان پاسخگو نیست. مخصوصا که رهبری این تغییرات را شیخ‌نشین‌های خلیج‌فارس برعهده گرفته‌اند و فضا را محدودتر می‌کنند. رژیم‌صهیونیستی به‌عنوان دشمن شماره یک ما از کنار دریای مدیترانه در فاصله ۱۵ کیلومتری‌مان در خلیج‌فارس نشسته؛ مساله مهمی که حوزه‌های امنیتی را مورد تهدید قرار می‌دهد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «اگر رژیم‌صهیونیستی در نزدیک‌ترین نقطه‌های مرزی ما مستقر شوند از جهت سیاسی مساله بسیار پراهمیتی است چون در آینده بحرین و عمان و نهایتا عربستان هم تحت سلطه خود درمی‌آورد و منطقه خلیج‌فارس دیگر منطقه همیشگی نخواهد بود و از نظر امنیتی محدود خواهد شد. از این رو باید در سیاست‌های خلیج‌فارس دقت‌نظر داشته باشیم. نقطه‌های امیدواری ما جهاد اسلامی در فلسطین بوده و اگر قطر بتواند با وساطت بین رژیم‌صهیونیستی و فلسطین میانجیگری کند عملا مساله فلسطین در معاملات منطقه‌ای تحت تاثیر اقدمات اینها قرار می‌گیرد. درحقیقت باید تغییری در سیاست‌های منطقه‌ای به‌وجود آورده شود».

رهبر معظم انقلاب- ۱۱ شهریور- با اشاره به  اقدام دولت امارات در برقراری روابط با رژیم صهیونیستی فرمودند: «البته این وضعیت دیری نخواهد پایید، اما لکه ننگ آن بر پیشانی کسانی که غصب کشور و آواره کردن ملت فلسطین را به بوته فراموشی سپردند و پای صهیونیست‌ها را در منطقه بازکردند، باقی خواهد ماند».

در سالهای گذشته و زمانیکه گروهک تکفیری تروریستی داعش تا ۴۰ کیلومتری مرز ایران پیشروی کرده بود، فعالین اصلاح طلب مدعی بودند که «عراق و سوریه هم برجام می خواهد» و «ایران باید با الگوی برجام، مذاکرات منطقه ای را کلید زده و مسئله داعش را حل کند».

در همان مقطع سردار حاج قاسم سلیمانی در پاسخ به این ادعا گفته بود: «برخی اوقات ما از راه دیپلماسی اقداماتی می‌کنیم که اقدامات خوبی هم هست اما برخی گره‌ها و مشکلات فقط با دیپلماسی حل نمی‌شود و آنجا اتفاقات دیگری است که از همه رفتارهای دیپلماسی معمولی عبور می‌کند، درها را می‌گشاید، پیوندها را ایجاد و یخها را ذوب می‌کند و اخوت و صمیمیت ایجاد می‌کند و خون شهید نصیری(از شهدای مدافع حرم) از این خونها بود».

حاج قاسم با فرماندهی مدافعان حرم و دلاورمردان محور مقاومت، کمر داعش را در عراق و سوریه شکست. آمریکا و سران رژیم صهیونیستی تصور می کردند که در آینده نزدیک، تروریست های داعشی در خیابان های تهران و همدان و کرمانشاه، زن و کودک و پیر و جوان را قتل عام خواهند کرد. اما این رویای شیطانی خیلی زود به یک کابوس بی پایان برای سران آمریکا و اسرائیل تبدیل شد.

رژیم جعلی اسرائیل اکنون با مشکلات عدیده ای در سرزمین های اشغالی مواجه است. این رژیم کودک کش و جنایتکار هیچ سهمی در آینده منطقه ندارد. ان شاءالله به فضل الهی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.

در حال حاضر «دونالد ترامپ»، «جو بایدن»، «باراک اوباما»، «مایک پمپئو»، «امانوئل ماکرون»، «آنگلا مرکل»، «بوریس جانسون»، «جوزپ بورل» و به عبارتی دموکرات ها و جمهوری خواهان آمریکایی در کنار سران تروئیکای اروپا(فرانسه، آلمان، انگلیس) در مسئله ایران هیچ اختلاف نظری با یکدیگر ندارند.

طرف غربی مدعی است که ایران باید در حال حاضر، محدودیت های برجام را دائمی کند و علاوه بر آن، در صنعت موشکی و قدرت منطقه ای و حقوق بشر و مسئله به رسمیت شناختن اسرائیل تجدیدنظر جدی انجام دهد.

در این میان، برخی در داخل در نقش عوامل سفارتخانه های غربی، برای پیاده سازی این نقشه ضدایرانی تلاش می کنند.

** جریان برانداز با جریان اصلاحات دشمن است؛ نمونه اش «مسعود بهنود»!

روزنامه اعتماد در مطلبی نوشت: «اپوزیسیون برانداز باتوجه به تغییر لحظه ای تحولات جهانی و تحلیل همیشگی خود مبنی بر اینکه تا وقتی امید به اصلاحات و اصلاح‌طلبان در ایران باشد، دگردیسی در صحنه قدرت ایران اتفاق نخواهد افتاد رو به همان روش نخ‌نما شده کهنه و چرک قدیمی خود برای ترور اصلاحات آورده است...و صد البته جای بسی تعجب است که قرابتی میان برخی راست‌های افراطی داخل و راست‌های افراطی خارج نشین در تخریب و ترور اصلاحات و اصلاح‌طلبان است».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «براندازان باید به این مساله توجه داشته باشند که کسب قدرت در ایران  با تخریب اصلاح‌طلبی و چهره‌های ارزشمند و هزینه داده اصلاحات و تلاش برای گروگانگیری روح و روحیه ملت ایران، بازی عقب افتاده و نخ نما شده‌ای است که کمترین بهره‌ای را از آن نمی‌توانند کسب کنند».

نویسنده یادداشت مذکور مدعی شده است که جریان برانداز در نقطه مقابل جریان اصلاحات در داخل قرار دارد. این ادعا هیچ نسبتی با واقعیت ندارد.

همین چند روز پیش «مسعود بهنود» ضدانقلاب خارج نشین و از نیروهای شاخص طیف برانداز در لندن، در صفحه اول روزنامه اعتماد مقاله نوشت. طنز ماجرا اینجاست که کارمند بی بی سی فارسی(رسانه ملکه انگلیس) در این یادداشت مدعی شد که کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ اصلا با هدایت کشورهای خارجی(انگلیس و آمریکا) صورت نگرفته و اراذل و اوباش و فاحشه ها(شعبان بی مخ و پری بلنده) نیز در این کودتا سهمی نداشتند!

به عبارت دیگر یک عضو فعال جریان برانداز خارج نشین که اکنون مواجب بگیر ملکه انگلیس است در یک روزنامه داخلی(متعلق به نماینده اصلاح طلب مجلس دهم) درباره کودتای ۲۸ مرداد به روشنگری! پرداخت. آیا این نشانه دشمنی جریان برانداز خارج نشین با طیف اصلاح طلب در داخل است!؟

علاوه بر این، همین چند روز پیش افرادی همچون سعید حجاریان و مصطفی تاجزاده و علیرضا علوی تبار و پروانه سلحشوری در نامه ای مشترک با جریان برانداز خارج نشین از جمله رجبعلی مزروعی و اردشیر امیرارجمند و...پیوند اشکار طیف تندروی اصلاح طلب در داخل و جریان برانداز خارج نشین را نمایش دادند.

جریان تندروی اصلاح طلب در فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸ و اغتشاشات دی ۹۶ و آبان ۹۸ بارها و بارها پیوند آشکار خود با جریان برانداز را اثبات کرده است.

«مصطفی تاجزاده»  از فعالین اصلاح طلب و از محکومین فتنه ۸۸ چندی پیش صراحتا گفته بود: «تفاوت ما با براندازان عمدتاً در راه‌حلی است که ارائه می‌کنیم آنان یا به انقلاب باور دارند یا به سرنگونی با کمک قدرت‌های خارجی به طور مشخص امریکا. ما با هر دو راه مخالف هستیم به دلیل اینکه هزینه چنین اقداماتی به مراتب بیشتر از مزایا و فواید آنها می‌بینیم و معتقدیم که اصلاحات اگر چه کند و زمانبر اما با اطمینان بیشتر و هزینه کمتر و با حفظ نظم و ثبات می‌تواند ما را به اهداف مشترک نزدیک کند».

** قالیباف نباید وارد حوزه انتخابیه خوزستان می شد!

روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «قالیباف و سفرهای استانی تا ۱۴۰۰» نوشت: «نظارت یا مچ‌گیری؟ به نظر می‌رسد مجلس اصولگرایان کارویژه‌ای در یک سال باقی‌مانده از دولت روحانی برای خود تعریف کرده است...احضار یک به یک وزرای دولت و حتی تهدید به طرح استیضاح خود روحانی و دیگر وزرایش مانند زنگنه هم حاکی از دست‌فرمان سال آتی مجلس است».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «قالیباف نمی‌خواهد از قالب توصیف‌شده برای خودش یعنی مدیر جهادی بیرون بیاید. او وقتی رئیس مجلس هم هست تصور می‌کند مانند یک شهردار باید پروژه‌های عمرانی را افتتاح کند و بر مسائل اجرائی نظارت داشته باشد...رئیس مجلس و برخی نمایندگان تهران در حالی به خوزستان رفته‌اند که طبق قانون این وظیفه نماینده خوزستان است که از حوزه نمایندگی‌اش سرکشی کند نه نماینده تهران. تا به حال سابقه نداشته که نماینده‌ای وارد حوزه نماینده دیگر شود».

شرق در ادامه نوشت: «سفرهای رئیس مجلس شبیه سفرهای رئیس دولت نهم و دهم است. سفرهای استانی هم با احمدی‌نژاد آغاز شد. همان وقت عده‌ای این سفرها را نماد و تبلور پوپولیسم و عوام‌گرایی می‌دانستند. ارثیه‌ای که برای روحانی هم ماند و تا دولت نخستش هم به آن وامدار مانده بود».

ظاهرا حضور قالیباف میان مردم خونگرم خوزستان و شنیدن صدای آنها و نشستن پای درد و دل این مردم غیور و شریف، اصلاح طلبان را حسابی عصبی و پریشان کرده است.

از نگاه فعالین و رسانه های اصلاح طلب، شنیدن صدای مردم مصداق پوپولیسم و عوامفریبی است و صحب درباره لزوم رفع حصر و حضور زنان به عنوان تماشاچی در ورزشگاه و اجرای سند ۲۰۳۰ نشانه مردم داری و حرفه ای بودن است.

روزنامه اصلاح طلب شرق آنقدر در «سیاسی کاری» و «سیاسی بازی» و «منافع قبیله ای» غرق شده است که مدعی است که رئیس مجلس شورای اسلامی فقط باید در حوزه انتخابیه تهران حضور داشته باشد و به شهرهای دیگر از جمله خوزستان سفر نکند! این در حالی است که نمایندگان مجلس، نماینده تک تک مردم ایران هستند.

اصلاح طلبان از نمایش مدیریت جهادی عصبانی هستند. این طیف بیشتر از آنکه از این نوع مدیریت عصبی باشند، از آن وحشت دارند. چرا!؟ به این دلیل که نتیجه مدیریت اصلاح طلبان در دولت و مجلس دهم موجب شد تا به پراید ۹۰ میلیونی و سکه ۱۱ میلیونی و دلار ۲۵ هزارتومانی برسیم.

اصلاح طلبان از قالبیاف عصبانی هستند. چرا که سرلیست این طیف در حوزه انتخابیه تهران در انتخابات مجلس یازدهم علیرغم تبلیغات فراوان تنها ۷۰ هزار رای آورد و در نقطه مقابل، قالیباف یک میلیون و سیصد هزار رای کسب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 95
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 43
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    برجام منطقه ای لازم است
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      92 3
      از منطقه خونه خودت با مذاکره سر ناموس خودت با دشمن شروع کن بی غیرت
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      49 1
      آره جون تو. زرششششششششششششششک
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      67 5
      برجام خود فروشی و وطن فروشی بیشتر
    • اصلاحات تنها راه نجات IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      6 82
      احسنت اگر برجام منطقه ای را امضا نکنیم اسراییل و امارات ما را نابود میکنند .
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      56 5
      برجام منطقه ای یعنی ناموست رو بدی دست بیگانه قبول میکنی جهاد نکاح دوست داری
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      49 4
      غیرت ایرانی مهمتر از هر برجامی است یه بار به عشق دلار هزاری زدید و رقصیدید حتما این دفعه به خاطر زیر بار ذلت رفتن و تسلیم شدن به دشمن قر تو کمرتون گیر کرده
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      38 3
      آره باید تیر خلاص را به تابوت اسرائیل بزنیم . برجام منطقه ای ما نابودی حیفا وتلاویوه نه عکسهای مسخره با یه عده قاتل وجنایتکار جنگی .
    • دیده بان IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      36 3
      فعلا همین گوساله ای ( برجام ایرانی ) که زاییدین را بزرگ کنید. برجام منطقه ای پیشکش. آدم ابله! انگار تا همه مون را به دهن گرگ ندین دست بردار نیستین نه؟ کور خوندین.
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      42 2
      معدوم سازی گونه وحشی اسلاحتلب لازم است
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      8 3
      15:17 اشتباهی منفی زدم.
    • اصلاحات تنها راه نجات IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      1 31
      14:53و 15:07 دوران ناموس و غیرت دیگه گذشته الان فقط باید فکر شکم باشیم و از زندگی لذت ببریم و معامله کنیم .
    • سعید IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      26 2
      خطاب به اصلاحات تنها تنها راه نجات، دهان کثیفت را ببند، رژیم صهیونیستی و کشور میکروسکوپی امارات غلط می کنند با توی احمق.
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      26 1
      اصلاحات تنها راه ذلت واسارت.! بی غیرت.!!!!! ما ملت امام حسینیم.!!!!!
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      9 0
      احسنت به سعید.
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      12 1
      اصلاحات تنها راه ذلت واسارت. تودیوانه هستی وبایدخودت را به تيمارستان معرفی کنی.!!!
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      17 1
      مزدور و جاسوس دشمنان شاخ و دم ندارد همین افساد طلبان که سینه چاک آن برجام بودند و بی غیرتی را کمال رسانده اند و ملتمسانه دریوزگی بیگانگان را می کنند
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      12 2
      عراقچی: نتیجه برجام تحریم بیشتر بود.
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      9 1
      روز انتقام نزدیک است صهیونیستهای نجس پلید بیشرف اولئک کاالانعام بل هم اضل سبیلا الا ان حزب الله هم الغالبون و هم المفلحون..............
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      4 1
      اصلاحات جون ادامه بده خیلی متشکریم. مگه اینکه تو ذات و ماهیت واقعی اصلاحات (افساداٹ) رو برملا کنی.
    • محمد IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      5 13
      پیش خود فکرمیکردم بعدازاینکه ارباب شماهارو سنگ رویخ کرد خفه خون بگیریدواظهارنظر نکنیدولی مثل اینکه پوست کلفتی شما بیشترازتصورمابوده
    • IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      1 22
      دقیقا
  • ایرانی DE ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    50 5
    اسهال طلب تهوع اور
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      5 54
      اصلاح طلبان=خادمان راستین و صادق ملت ایران
    • امیر IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      24 4
      خطاب به 16:11، اصلاح طلبان خادمان راستین و صادق غرب، به همین خاطر هم برخی اصلاح طلبان فراری اکنون به صورت واضح در خدمت منافع غرب هستند.همانطور که با تحمیل برجام به ملت ایران، منافع غرب را تامین کردند و ایران حتی نتوانست از دستاوردهای اقتصادی وعده داده شده در برجام ، حتی در زمان اوبامای باهوش و مودب!!!! استفاده کند،وضعیت معیشتی مردم در پسابرجام خیلی بدتر از قبل از برجام شد.جنابعالی یا خیلی ساده لوحی یا مخاطبت را احمق تصور کرده ای و یا خیانت اصلاح طلبان به ملت ایران، برایت منافعی به همراه دارد.
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      44 2
      افساد طلبان =دشمنان ملت ایران.
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      15 3
      افساد طلبان
  • علی IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    35 41
    مگه اسرائیل عددیه که بیاد ۱۵ کیلومتری یا ۱۰۰ کیلومتری
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      31 12
      آره
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      11 9
      نه معلوم که عددی نیست.!!!!!
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      14 5
      حالا که امده مشکلی داری؟!!!!!!!!!
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      8 2
      22:54موضوع این است که نیامده وجرات آمدن ندارد. توهم سنگ اسراییل را به سینه نزن.!!!!!
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    25 2
    فقط منظریم تدبیرهای ناتدبیر نا امید گورشون در دنیای سیاست گم کنند
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    22 1
    روزنامه شرق با اینهمه دشمنی وضدیت با نظام چرا درش تخته نمیشه. مسئولین فرهنگی نظام چرا پاسخگو نیستند.؟؟؟؟؟!!!!!
    • احمد IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      11 0
      گذاشتن باشه که بیشتر اصلاحطلبها رو بی آبرو کنه.
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    27 71
    اسرائیل 15 کیلومتری است ، خدا را شکر هزینه موشکی ما کمتر میشه با موشک های برد کوتاه ارزان قیمت ببببمممممم
    • DE ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      82 19
      فقط حرف! شما بعد از 42 سال مستقیما حتی یک گلوله به سمت اسراییل شلیک نکرده اید.
    • احمد IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      16 90
      اگر بعد از 42 سال یه گلوله علیه صهیونیستها شلیک نکردیم، پس دردشون چیه این قدر از ما واهمه دارن و تریلیونها دلار خرج کردن که جمهوری اسلامی رو ساقط کنن؟
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      59 8
      ۱۹:۲۴ شما خیال میکنین کسی ازتون واهمه داره چون همیشه تو توهم به سر میبرید وبرده اید!
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      9 0
      احسنت به پیام 19:24.
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    12 6
    محرومیت خوزستان و کردستان و بلوچستان ریشه در تفکرات مردم آنها دارد. به جای دلسوزی بیجا به مردم حالی کنید تا در خوزستان تفکرات قبیله ای حاکم است و مردم به شیوخ خود بیش قانون و حتی خود خدا اعتقاد دارند و تا وقتی دم به دم برای هر چیز کوچکی بین عشیره ها دعوا و تیراندازی هست و امنیت نیست و تا وقتی هر وقت کسی از چاقوکشهایشان دستگیر می شود کل ایل و عشیره می روند دم دادگستری یا استانداری و آزادش می کنند و ... هیچ دولت و هیچ سرمایه گذاری نمی تواند کاری برای این مردم بکند. چرا نمی توانیم استاندار بومی در خوزستان بگذاریم؟ چون بومی خوزستان یا عرب است یا لر. عرب باشد لرها با او نمی سازند و لر باشد عربها بدشان می آیند پس مجبوریم غیر بومی بگذاریم. بعد هی کویت را مثال می زنند و نمی فهمند اگر هم کویت کویت شده به خاطر دیکتاتوری و سرکوب مردم و قبایل کویت بود که حالا از سایر امیر هم می ترسند و حساب می برند. همین را می خواهید؟
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    19 0
    چرا این حزب باد اصلاح طلب را منحل نمیکنند مگر دستگاه های نظارتی و حکومتی این مسائل را رصد نمیکنند
    • هادی IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      12 5
      عزیزم...خیلی از مسئولین خودشون نفوذی و یا مرعوب جریان افسادطلب هستند... امیدمون به رهبری انقلابه
  • بهرام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    13 4
    بعضی از این دوستان اصلاح طلب ما چقدر ابله هستند!!! ۱-اگر آنها به ۱۵ کیلومتری ما رسیده اند، خوب ما که دهها سال است به مرز آنها رسیده ایم. ۲- چه خوب زحمت ما کم شد خودمان بی واسطه با یک موشک مستقیم اسراییل را می توانیم بزنیم. این عکس العمل دوستان اصلاح طلب مرا یاد یک طنز قدیمی انداخت: قدیما جنگ شد، یکی از سربازان به رفیقش که در سنگر کناری بود گفت رفیق خون چه رنگیه!!؟؟ رفیقش گفت : وسط معرکه ،مسخره بازی در نیار، سرباز گفت جدی میگم. اگر خون زرده من زخمی شدم!!؟ حالا رفقای عزیز اصلاح طلب شما نترسید رنگی که دیدی رنگ خون نیست!!
  • سید۲ IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    17 1
    حرفهای منتقدین قالیباف در خصوص سفرهای رئیس مجلس به خوزستان ، نظراتی بی منطق و خاصییتا عوام فریبی است بخصوص که از زبان مقاله نویس روزنامه شرق ،روز نامه ای که به دروغ گویی و فریب افکار عمومی شهره شده . سفرهای قالیباف :۱- برای آشنایی و پی بردن به مشکلاتی که مردم منطقه سالها با این معضلات در گیر بوده و صدای فریاد و اعتراض آنها ، از طرف مسئولین دولتی به عمد شنیده نشده ، است .و ۲- حرکت دادن مسئولین و مدیران دولت اصلاحاتی ، با نشان دادن کوتاهی مدیران دولتی در منطقه و عدم توجه آنان به خواسته های مردم و برجسته کردن این مشکلات در افکار عمومی ، و نهایتا ایجاد تحرک در بین مدیران فرسوده دولت اصلاحات میباشد . بطور مثال : حضور نمایندگان مجلس ۱۱ در غیزانیه و شنیدن مشکلات مردم در مورد آب آشامیدنی ، فشار افکار عمومی را در جهت رفع و حل مسئله آب غیزانیه متوجه استاندار و فرماندار و عوامل مدیریتی نموده و آنان را به تحرک واداشت . لذا مثمر ثمر است و عوام فریبی نیست . مدیریت اصلاح طلبان نه گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات مردم دارد و نه همت برای رفع آنها .
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    12 0
    اون وقت دقیقا نماینده های تهران تو دوره قبلی که از مسئولیت این روزنامه ها هم هستن، واسه ما مردم تهران چکار کردن؟ شما چقدر دیدار مردمی با همین تهران داشتین؟ چقدر گره از کار کارگرها و دانشجوها و تحصیلکرده های بیکار باز کردین؟
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    11 1
    اولا که یک نماینده مجلس فقط نماینده حوزه خودش نیست بلکه برابرقانون نماینده آحاد مردم در میهن اسلامی مان است و اگر هر جایی از کشور که مورد ایراد سیاسی و اقتصادی و...... را ببیند باید بر حسب وظیفه قانونی موضوع را با نمایندگان در میان و با قوت پیگیری کند . و ثانیا رییس محترم مجلس جنا ب دکتر قالیباف که به خوزستان سفر کرده این امر طبیعی و بدیهی است و مبایستی بعنوان مسیول یکی از ارکان مهمه سه قوه و تصمیم گیر و تصمیم سازبوده و مکلف به نظارت دقیق امور اجرایی برابر قانون است و چه بهتر که خود ایشان برای سرکشی ازمناطق محروم و با مردم عزیز خوزستان دیدار جهره به چهره داشته باشد و از نزدیک مشکلات مردم آن سامان را مشاهده کند قطعا شیرینی این بازدیدها توسط مسیولین بلند پایه و ارشد نظام می تواند امید دهنده و ثمر بخش باشد و البته ناگفته نماند که برای گروهی از اصلاح طلبان اینگونه بازدید ها شبیه خورد زهر است و تاب دیدن این برنامه را ندارند و حتی ممکن است این گروه محدود اصلاح طلب همنوا با دشمنان دق کنند و یا با دروغ پراکنی و فریب رهاورد مبارک و دستاورد امید بخش این سفر ها را بی نتیجه اعلام نمایند .
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    17 1
    روزنامه شرق با اینهمه دشمنی وضدیت با نظام چرا تعطیل نمیشه.؟؟؟؟؟!!!!!
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    15 3
    اسرائیل غلط کرده با دهن افساد طلبان. مرگ بر اسراییل.!!!!!
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    6 5
    قالیباف شهردار کل ایران
  • محمد.ص IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    11 2
    با سلام اتفاقا روابط امارات با رژیم صهیونیستی ونزدیکی آن دولت غاصب به مرزهای ما درصد خطای تیر وموشک ایران را به حداقل رساند.چون دیگر فرقی نمیکنه به خودش بزنیم یا به کسی که از پشت به فلسطین وامت اسلامی خیانت کرده.
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    8 0
    اقایان از نیروهای جهادی کلا بدشان می ایدانهادوست دارند باموگریتی عکس بگیرندوباهوادارانشان تاتعطیلی پیش امددنبال عیش ونوش خودباشند ازنظرانها اگرهمه مردم هم شب گرسنه وهزاران مشگل داشتند به انها ربطی نداردبایداین سفرها واین روحیه ها راتقویت کردبین مردم رفتن کارپسندیده ای است اگرفردی استفاده ابزاری خواست بکند بایدبه اوایراد گرفت نه اصل کارخوب رابادیدن عکس رییس مجلس یاد دوران دفاع مقدس وجهادگران ان دوران افتادم درودبرخدمت گذاران دردمندمردم
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    10 5
    اسرائیل به یه کیلومتری ایران هم برسه باز هم جرأت نداره هیچ غلطی بکنه. اینو بکن تو اون کله ی پوکت!
  • FR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    7 0
    منظور روزنامه آرمان اینه که زحمت رژیم صیهونیستی را کم کنیم که پانزده کیلومتر راه پیمایی نکنه یک بنز سبز بفرستیم دنالش دعوتش کنیم داخل !
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      0 1
      لطفا شعرنفرمایید
  • DE ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    14 0
    آقای قالیباف داره دلسوزانه زحمت میکشه تا مشکلات مردم رو حل کنه حالا این اصلاح طلبان بجای قدردانی و تشکر دارند انتقاد میکنند که همین نشان میده که این جماعت اصلاح طلب چقدر خائن هستند .
  • اندکی تفکر IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    18 3
    ما ملت امام حسینیم.
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      11 2
      احسنت.
  • امیر IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    7 1
    اینکه خوبه با خمپاره هم میشه زدشون تا موشک نقطه زن حرامشون نشه
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    7 0
    اگر الان 15 کیلومتری ماست با برجام 2 تشریف میاره داخل
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    6 0
    این اصلاح طلبان نخود همه آش اند.. منو یادر درس کلاس دوم دبستانم.انداخت...چند تا مرغابی ویک "لاک پشت" کناره برکه آبی زندگی می کردند روزی آزروزهابخاطر خشک شدن آب برکه تصمیم گرفتند به جایی دیگه پرواز کنند..لاک پشت خیلی ناراحت بود چون نمی توانست پرواز کند..مرغابی ها چوبی اوردندو گفتند وسط چوب با منقار بگیر ما پرواز می کنیم ..وبه لاک پشت گفتند ازبالای ابادی رد می شویم.اگر کسی حرفی زد اصلا دهنت بازنمیکنی وآماده ی پرواز شدند وقتی بالای آبادی رسیدند مردم جار زدند آی لاک پشت،نگاه کنین داره پرواز می کنه..لاک پشت جواب داد تا کور شود هر آن کس که نتواند دید دهان باز کردن همین وسقوط به پایین "همین حکایت حالا این افساد طلبان شد که دهان باز نکنند ودخالت نکنند"... ت
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    5 0
    خدا کنه به قول شما دشمن نابود بشود و همچنان با وعده بهشت بشود مملکت و اقتصاد را با مذاکره و بحث و کبابخوری و هتل و رایزنی و این جور کارها اداره کرد و کاری هم نکرد
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    5 0
    اصلاح طلب نادان قالیباف رییس مجلس هست نماینده نیست که لذا در حوزه نماینده دیگری ورود نکرده بلکه برای سرکشی رفته که با اینکار تحرک بیشتری به نماینده خوزستان و دیگر نماینده ها میدهد
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    6 0
    بهتره اصلاح طلب ها اول گند کاری های برجام 1 را جمع کنند بعد به فکر فروختن کشور با برجام 2 باشن
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    وضعیتی که اکنون چین در ان قرار گرفته سالهاست که در ایران برقرار است. یعنی ضرر زدن اقتصادی با تحریم و خلاصه ورشکسته کردن و متقلب شناختن و منفور ساختن چینی ها. اشتباه یا وانمودی که چینی ها دارند، تلاش برای تغیر حرکات و رفتار امریکاست. امریکا کاملا قاطع است و منافع خود را در خطر میبیند. چین کاملا این موضوع برایش روشن است اما عده ای با اینکه قلبا با چین هستند وانمود دوستی میکنند ولو اینکه راه به جایی نبرند. اما متاسفانه در ایران طیف دوم کاملا گول خورده و باورمند به نظر میایند.
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    5 1
    صهیونیسم اگر غلطی میتوانست بکند 15 یا 2000 فرقی براش نداشت. این ها برای ما هدف هستند نه تهدید.
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    4 1
    الان سه دوره ۸ ساله سپری شده و فقط وعده زندگی خوب در اینده و چشم انداز و سند چشم انداز تهیه شده ولی در عمل ارزش پول کمتر شده. ایا نیاز نیست بر انتخاب اصلح و عملکرد و وعده ها نظارت و بازخواست شود؟ ایا فقط باید دشمن خارجی را مقصر دانست؟
    • IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      1 1
      مشکل اصلی هم همین است که هیچکس نمیتواند مسوولی را بازخواست کند
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    8 0
    اسرائیل چندین سال است آنسوی مرز جمهوری آذربایجان و با همین نزدیکی به ما هست.اگر بخواهد ار امارات علیه ما حمله کند، می توانست از سالها پیش تا حالا از آنسوی رود ارس به کشور ما حمله کند.
  • اشراق IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    5 2
    اسراییل به زمان مرگ خود یعنی رویارویی مستقیم با ایران پیش میرود و پایان کار هم نابودی اسراییل و ارتجاع عرب خواهد بود با امید آنروز
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    6 0
    افساد طلبان یادتان باشد وما به یادمان می ماند همه گفتار ورفتارتان را که آب در آسیب دشمن بود وبزودی در پیشگاه الهی باید پاسخگو باشید که پاسخی ندارید وجواب ظالم جهنم است.!!!
  • بوکسور کهنه کار IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    4 0
    بهتر است بنویسیم؛ آقای قالیباف برگشت به خوزستان. سردار برگشت به سرزمین دوران جوانیش.
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 0
    روز انتقام نزدیک است صهیونیستهای نجس پلید بیشرف اولئک کاالانعام بل هم اضل سبیلا الا ان حزب الله هم الغالبون و هم المفلحون..............
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 3
    کشورهای حاشیه مگر تعهد دادند در فقر و بدبختی بمانند و با کسی که دشمن ماست دوست نشوند؟ اگر دوست نشوند چطور درامد و تولید و توسعه کنند؟ از بیابان به ارسال مریخ پیما رسیده فعلا. اگر انها هم فقط 8 سال مذاکره کنند خوبه و برای مردمش اب و نان میشود و ارزش پول انها بالا میرود؟
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 4
    اگر عراق هم دوست شود چه باید کرد؟ تعهد داده دوست نشود و در فقر و بدبختی بماند؟
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 0
    روز انتقام نزدیک است صهیونیستهای نجس پلید بیشرف اولئک کاالانعام بل هم اضل سبیلا الا ان حزب الله هم الغالبون و هم المفلحون..............
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    6 0
    افساد طلبان مارا یاد دراکولا می اندازند.!!!!
  • سلام IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 0
    اگه صهیونیستها به ۱۵ک ایران رسیده ،ماهم به ۱۵ ک صهیونیستها رسیده ایم واهداف ما نزدیکتر وبزرگتر شده و احتمال خطا خیلی کمتر شده است.
  • علی اصغر چراغچی _ جانباز IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 4
    دوران شعار و .....گذشته ,واقعیت منطقه وجامعه جهانی و وضعیت خودمان را باید بپذیریم وعاقلانه تصمیم بگیرم
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 32
    اصولا ادمهانه انسانهاگاهی که قرصشون رونمیخورند.چرت وپرت زیادمیگن وفراموشکارهم هستند.روزنامه های شرق واعتمادوامثالهم پرازاین ادمهامیباشد
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      35 3
      الان چرت وپرت تر از شما وکامنتاتون وجود نداره از همون کامنت گذاشتنتون تو همون نگاه اول مشخصه
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      5 27
      احسنت به پیام 5:19.
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      3 1
      ای افسادگر عرصه آدم نه جولانگه توست
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 0
    اونهایکه دم از کویت میزنند همان افرادی هستند که سر چهار راه سی متری اهواز زمان جنگ ایران وعراق برای صدام هل بیک یه صدام را سر میدادند کویت نوکرامریکاست و هدوشون نوکری اسراییل را میکنند خایینین به اسلام وملت وطن فروشها بیخاصیت.
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    15:5--همین که به خفت وخواری وزبونی افتادند یعنی منحله ی خدای اند..ودارندزوزه های آخرشون میکشند شاید راه نجاتی ولی زی خیال باطل مردم این قوم افساد طلب را شناختند..وادم عاقل دو بار ازیه سوراخ گزیده نمیشه..این افسادطلبان رفقای منافقین فراری اند با یه شکل وشمایل دیگر!
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    6 0
    اسرائیل غلط کرده به 15کیلومتری مرز ایران رسیده.!!! ازاین روزنامه شرق دروغگو هرحرفی برمیاد.!!!!!
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      1 0
      امریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 0
    اسرائیل غلط کرده پایش را از گلیمش درازتر کند. قلم پایش را می شکنیم.!!!!!
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 0
    اسرائیل مشتاق نابودی زودتر اگر به ایران چپ نگاه کند. ما نیروهای مسلح قوی وغیور داریم.!!!!! ودوستان اسرائیل وخود اسرائیل آرزوهای خود را به گور می‌برند.!!!!!
  • نصر IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 0
    چگونه کسی که سردبیر یک نشریه شده و مجوز گرفته نمیداند که اولا کسی که نماینده شد بخصوص رئیس مجلس تنها نماینده حوزه انتخابیه خود نیست و نماینده کل مردم کشور است و دومااینکه چگونه نمیداند مجلس حق نظارت بر مجریان قانون را در هرکجا دارند بماند که در ایران این نقش کم رنگ شده و فکر میکنیم هر نماینده فقط باید به مشکلات حوزه نمایندگی خودش بپردازد که دلیل آنهم بیسوادی همچون دست اندر کاران اینگونه نشریات هستند که بنا به فرمان روسای غربی خود سعی میکنند آدرس غلط به مردم بدهند و مردم را در نااگاهی نگه دارند تا سیاست های غربی را در کشور اجرا کنند .ای جور افراد چشم به کمک های غرب دوخته هم باید هم از حرکات جهادی عصبی و ناراحت بشوند و مثل جن از بسم الله بترسند..
  • علی IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 0
    اصلاحات و مرد دروغهای برجامی رو شد امروز همه میدانند برجام یک فریب بود و دولت کل مردم ایران رو با دروغ فریب داده برجام و اصلاحات جوری مرده اند که با تنفس مصنوعی هم زنده نمیشوند
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 1
    روزنامه پرادعای شررررررق . هنوز نمیدونه که طبق قانون نماینده مجلس نماینده کل کشور است
    • امیر IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
      0 1
      همین تویکی که باسوادی کافیه واسه مملکت به استناد کدام قانونی میگی یه نماینده ......
  • امیر IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    1 0
    آخه بیسوادی که اسم خودشو فعال سیاسی گذاشته ودر واقع وراج سیاسی بیشتر شباهت داره مگه نمیدونه همین الانش هم ارباب صهیونیست یعنی آمریکا تو امارات ووووو پایگاه نظامی داره ؟؟ چرا تا بحال حرفی ازاین 15کیلومتر فاصله نزده بود؟یعنی اسراییل قویترازاربابشه؟؟ یا استقلال یا استحمار فکرکنم این جماعت که فقط آروغ روشنفکری میزنن بیشتر دومیشو دوست دارن
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    خدایا خودت بداد این ملت برس تواین وانفسا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس