کد خبر 1113971
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش/ ۱۹۲ شرور در شرق تهران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران درباره اقدامات ۵ ماه گذشته پلیس در زمینه مبارزه با اراذل و اوباش توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ دوم کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در نشست خبری که صبح امروز (پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه) برگزار شد، درباره جزئیات اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش اظهار کرد: با اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش از ۲۳ مرداد ماه، موفق شدیم ۱۹۲ نفر از اراذل و اوباش را در شرق تهران دستگیر کنیم.

وی با اشاره به کشف ۱۹ قبضه سلاح از اراذل و اوباش شرق تهران افزود: در طول اجرای این طرح ۱۹ دستگاه خودرو که اراذل و اوباش با آن‌ها اعمال مجرمانه انجام می‌دادند توقیف شدند. همچنین ۴۵ دستگاه موتورسیکلت که در جهت ایجاد بی نظمی و اعمال محرمانه از آن‌ها استفاده می‌شد، توقیف و ضبط شدند.

بیشتر بخوانید

ماجرای درگیری پلیس با عوامل شهرداری کوهدشت +فیلم

حمله اوباش قمه کش به خودرو سه زن

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به کشف ۳۰ قبضه سلاح سرد از اراذل و اوباش دستگیر شده، گفت: ۱۲۵ واحد صنفی که این اشخاص در آنجا فعالیت‌های مخل نظم عمومی داشتند با دستور دستگاه قضایی پلمب شدند.

سردار عزیزی با بیان اینکه از این اراذل و اوباش حدود ۷۹۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است، افزود: همچنین ۲۷۷ کیلوگرم تریاک و ۱۹۶ کیلوگرم شیشه از مقرهای این افراد کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در ۵ ماه ابتدایی سال ۹۸ مجموع دستگیری اراذل و اوباش ما ۹۱ نفر بوده است، افزود: این در حالی است که ما در طی ۵ ماه گذشته ۳۳۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر کردیم.

او گفت: امسال در زمینه شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش ۳۶۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشتیم. طرح برخورد با اراذل و اوباش مستمر است و نیروهای ویژه‌ای را آموزش داده‌ایم که تا اطلاع ثانوی در اختیار قرارگاه ایجاد شده، باشند و هر جایی که شرارتی وجود دارد، این نیروها بر سر افراد نازل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: به افرادی که قصد شرارت دارند هشدار می‌دهیم که پلیس با قاطعیت لازم و تمام اختیارات قانونی خود، با آن‌ها برخورد می‌کند.

سردار عزیزی بیان کرد: خود افراد هم در این ۲۰ روز گذشته دیده‌اند که پلیس با چه قاطعیتی با اراذل و اوباش برخورد کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    5 1
    کاش مردش بودید با دزدان بیت المال که در اطراف شما وماهستند نیز مبارزه میکردید چهارتا معتادگرفتن زیاد هم هنر نمیخواهد
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    7 0
    هر ماه صدها نفر دستگیر می شوند وسالهاست که عدد آنها پایانی ندارد چرا!؟
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      2 0
      اینم مثل امار تصادفات هست که هر سال ده درصد کاهش داره ولی هیچ وقت تموم نمیشه
  • شاهین IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    5 0
    سردار جان ریشه یابی کنید که چرا افراد به این سمت کشیده میشوند ودلیل اصلی فقر ،بیکاری،تورم،اختلاس وغیره لطفاً مرزها را کاملا کنترل کنید آخه تو ایران اسلامی کسی تریاک کشت نمی کند در مجموع دست نیرو انتظامی درد نکند
  • عباس IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    4 0
    چی غلطاخودم دیدم یک شیشه گی ازسرهنگ نیروی انتضامی شکایت کرده بودبازرسی به سرهنگ نیروی انتضامی دسبندزدبعدفهمیدندیاروتوهم زده بودالان زنگ میزنی هیچ کس برای دستگیری موتادنمیادبعدچه جوری میخای شروراروبگیری که همشون مسلح هستند
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    2 2
    آهن در دو ماه گذشته از 1000 به1800 رسیده بروید با عاملان گرانی مبارزه رکنید اگر مردش هستید پدر بزرگ من هم میتواند دوتا ارازل بیچاره را دستگیر کند
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    3 0
    بیشترین اراذل اوباش مفسد وجنایتکار وزوروتزویر درخود حکومت هست که اینها هم جولان میدهند
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 2
      یکیش هم تو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس