حتما همه شما با انواع لوازم خانگی پرکاربرد در منزل آشنا هستید و با آنها سروکار دارید. یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، انواع پکیج، کولرهای آبی و گازی، انواع لوازم خانگی کوچک مانند آبمیوه گیری، چای ساز، سشوار و ... انواعی از لوازم خانگی پرکاربرد می باشند که در همه منازل وجود آنها ضروری می باشد. همه این وسایل الکترونیکی بوده و در صورتی که دچار خرابی و مشکلات مختلفی گردند نیاز به حضور فردی می باشد که دارای مهارت فنی بالا و دانش کافی در این کار باشد. با توجه به این که جا به جایی این وسایل مشکل بوده و ممکن است با جا به جا کردن آنها مشکلات بیشتری به آن وسیله اضافه شود، بهتر است تا تعمیرکار در محل حاضر شده و در همان جا به تعمیر وسیله مورد نظر بپردازد. در ادامه به تعمیرات انواع لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، پکیج و سایر لوازم خانگی اشاره شده است.

تعمیرات لوازم خانگی در محل

پیشرفت تکنولوژی باعث ورود لوازم خانگی متنوع با امکانات مختلف به بازار شده است. وسایلی که امروزه وجود دارند ساختار و امکاناتی متفاوت از وسایل قدیمی داشته و از پیچیدگی بیشتری برخوردارند. با گذشت زمان طراحان انواع لوازم خانگی در تلاشند تا وسایلی را طراحی کنند که در آنها انسان کمترین نقش را داشته باشد و تا حد ممکن به صورت اتوماتیک کار کنند. به علت پیچیده بودن این وسایل در صورت بروز مشکلات مختلف در آنها، افراد عادی قادر به رفع عیب آنها نبوده و نیاز به فردی متخصص برای تعمیر آن وسیله می باشد. شرکت های بزرگ دنیا مانند ال جی، سامسونگ، بوش و ... به تولید انواع لوازم خانگی با تکنولوژی روز پرداخته و محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کنند. در داخل کشور نیز شرکت های معروفی وجود دارند که به برندهای مطرحی تبدیل شده و محصولاتی را تولید می کنند که با نمونه های خارجی خود در رقابت می باشند.

تعمیر لباسشویی در تهران

ماشین لباسشویی یکی از وسایل پرکاربرد در منزل می باشد که ممکن است مشکلات متعددی در حین کار برای آن به وجود آید. با توجه به این که خانواده ها به طور میانگین هفته ای یک مرتبه از ماشین لباسشویی جهت شست و شوی لباس ها استفاده می کنند، در صورت خرابی این وسیله باید هر چه سریعتر نسبت به تعمیر آن اقدام نمود.

در صورتی که تازه ماشین لباسشویی را خریداری نموده اید، نیاز است تا برای نصب و راه اندازی آن از تعمیرکاری که در این کار مهارت درد استفاده نمایید. گاهی نیز ممکن است قطعات مختلف لباسشویی دچار خرابی و مشکل گردند که رفع این مشکلات توسط خود فرد قابل برطرف شدن نمی باشد و نیاز به تعمیرکار متخصص دارد.

در هر نقطه ای از تهران که باشید می توانید با شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. تعمیرکاران این شرکت ها پس از هماهنگی با شما و نوع مشکل مورد نظر به درب منزل شما جهت رفع عیب و تعمیر لباسشویی مراجعه می کنند. اما چه مشکلاتی ممکن است برای لباسشویی به وجود آید. در ادامه به مشکلات رایجی که در انواع ماشین های لباسشویی ممکن است به وجود آید پرداخته شده است.

عیوب و مشکلات رایج لباسشویی

مشکلات و خرابی های مختلفی ممکن است د ماشین های لباسشویی به وجود آید که برخی از این مشکلات با انجام دادن ترفندهایی قابل برطرف شدن بوده و برخی نیاز به حضور تعمیرکار دارند. اما مشکلاتی وجود دارند که آنها را در برندهای مختلف لباسشویی مشاهده می کنیم و آشنایی با این مشکلات می تواند در عیب یابی و تعمیر آنها کمک بسیاری نماید.

· یکی از مشکلاتی که در انواع لباسشویی ها ممکن است به وجود آید روشن نشدن دستگاه می باشد که علت آن می تواند وجود مشکل در برق دستگاه، خرابی موتور، قفل درب لباسشویی و یا ولوم تایمر لباسشویی باشد.

· عدم تخلیه آب در لباسشویی از دیگر مشکلاتی است که علت آن می تواند انسداد شلنگ تخلیه، مسدود شدن پمپ تخلیه، استفاده زیاد از شوینده ها و یا گیر کردن اشیای مختلف در لباسشویی باشد.

· عدم چرخش دیگ بعد از روشن شدن دستگاه یکی دیگر از مشکلات رایج در لباسشویی می باشد که ممکن است به دلایلی مانند حجم کم یا زیاد لباس ها، عدم تنظیمات درست، وجود مشکل در پمپ تخلیه، فرسودگی و خرابی تسمه ها و یا وجود مشکل در موتور لباسشویی باشد.

· نشت آب از لباسشویی به علت وجود مشکلات مختلف در شییلنگ تخلیه، خرابی شیلنگ های ورودی آب، استفاده از شوینده زیاد و ... از دیگر مشکلات رایج در لباسشویی می باشد.

مشکلات دیگری مانند پخش نشدن مواد شوینده، لرزش و صدای زیاد دستگاه، وجود بوی بد در لباسشویی و تمیز نکردن لباس ها از جمله مشکلات رایج در لباسشویی هستند که باید به صورت دقیق عیب یابی و برطرف گردند.

تعمیر یخچال در تهران

یخچال فریزر نیز از وسایل مهمی است که وجود آن در آشپزخانه از ضروریات است و در صورت خرابی و بروز مشکل باید به سرعت تعمیر گردد. یخچال فریزرها وسایلی سنگین می باشند که جا به جایی آنها دردسرهای زیادی برای افراد خواهد داشت. به ویژه اگر یخچال فریزر از نوع ساید بای ساید باشد حمل و جا به جایی آن ممکن است باعث بروز مشکلات دیگری گردد که به همین دلیل تعمیر این وسیله باید در منزل و توسط تعمیرکار انجام گیرد. تعمیر یخچال در تهران توسط شرکت های تعمیراتی مختلف انجام می گیرد که می توان برای دریافت خدمات به صورت آنلاین و یا تماس با این شرکت ها ارتباط برقرار کرد.

در صورتی که خود فرد بدون هیچ گونه ای تجربه ای اقدام به درست کردن و تعمیر یخچال نماید ممکن است خسارات جبران ناپذیری به یخچال وارد گردد و یا این که یخچال دچار سوختگی گردد که می تواند هزینه های زیادی را برای شما به بار آورد.

مشکلات رایج در یخچال

با توجه به این یخچال فریزر از جمله وسایلی است که به صورت دائم و 24 ساعته کار می کند مشکلات و خرابی های مختلفی ممکن است برای آن به وجود آید. وجود سر و صدای زیاد در یخچال، جمع شدن آب در کف یخچال، سرد نشدن یخچال، تازه نماند میوه ها و سبزیجات در یخچال، یخ زدن وسایل داخل یخچال، لرزش یخچال، کار نکردن یخ ساز یخچال فریزر و ... از جمله مشکلاتی هستند که ممکن است بسیاری از افراد با آن مواجه شوند. دلایل مختلفی مانند خرابی کمپرسور، خالی شدن گاز یخچال، وجود مشکل در ترموستات یخچال، خراب شدن واشر و لاستیک دور درب یخچال و یا تنظیم نبودن دمای مناسب یخچال می توانند علتی برای این مشکلات باشند که نیاز به تعمیر توسط تعمیرکار متخصص و حرفه ای دارند.

تعمیرات پکیج در تهران

امروزه وسایل سرمایشی و گرمایشی پیشرفت زیادی کرده اند و وسایل جدیدی با تکنولوژی مدرن وارد بازار شده اند که استقبال زیادی از این وسایل شده است. پکیج از جمله وسایلی است که در سال های اخیر وارد بازار شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. پکیج را برای گردن آب شیرها و گرمایش منزل مورد استفاده قرار می دهند از آن به عنوان موتورخانه ای با ابعاد کوچک یاد می کنند.

نکته قابل توجه دیگر نحوه نگهداری و استفاده درست از پکیج دیواری می باشد که باعث کاهش خرابی ها و مشکلات در دستگاه می گردد. برای این که طول عمر دستگاه شما بیشتر گردد نیاز است تا سرویس های دوره ای برای آن توسط تکنسین انجام گیرد. این کار باعث کاهش مشکلات دیگر در آینده می باشد.

پکیج وسیله ای است که دارای پیچیدگی بسیاری بوده و در صورت خرابی و وجود مشکل در آن، تعمیر و برطرف نمودن مشکلات آن از عهده خود فرد خارج بوده و نیاز به حضور تعمیرکار می باشد. برای دریافت خدمات مختلف و حضور تعمیرکار پکیج در منزل می توانید با شرکت تعمیراتی تکنیک سرویس پارس تماس گرفته و درخواست حضور تعمیرکار و تعمیر پکیج به صورت آنلاین و اینترنتی نمایید.

مشکلات رایج در پکیج های دیواری

اشکالات مختلفی ممکن است در پکیج به وجود آید که از جمله این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· خاموش شدن خود به خودی پکیج: این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی مانند افت فشار در پکیج، خرابی ترموستات پکیج، نشتی پمپ دستگاه، باز نبودن شیرهای آب، کمبود گاز یا عدم وجود گاز و یا وجود نداشتن جریان در قطعات مختلف پکیج ایجاد شده باشد.

· روشن نشدن پکیج: ممکن است به علت هایی مانند به وجود آمدن رسوب در لوله ها و گرفتگی آنها پکیج روشن نشود که نیاز است تا به رفع انسداد آن و برطرف نمودن رسوب ها پرداخت. همچنین در صورتی که فشار پکیج تنظیم نباشد امکان روشن نشدن آن وجود خواهد داشت.

· نشتی پکیج: این مشکل ممکن است در بسیاری از مواقع اتفاق بیفتد و باعث نگرانی گردد. وجود ترک در مبدل حرارتی دستگاه، نشتی آب از پمپ، خراب بودن اتصالات پکیج، وجود مشکل در شیر اطمینان فشار و خرابی دیافراگم ظرف انبساط از عواملی هستند که می توانند باعث نشتی آب از پکیج گردند.

· سر و صدای زیاد پکیج: گاهی ممکن است صداهایی غیر عادی از پکیج به گوش برسد که علت این سر و صداها می تواند به علت خرابی پمپ مرکزی پکیج باشد که با ورود هوا به داخل پمپ و تشکیل گنبد هوایی باشد.

مشکلات مختلف دیگری مانند گرم نکردن آب، داغ کردن بیش از حد آب، کار نکردن دکمه های پکیج، وجود بوی گاز در اطراف پکیج، گرم و سرد شدن آب و ... ممکن است در پکیج ها به وجود آیند که نیاز به حضور تعمیرکار و رفع عیب آن می باشد.

تعمیرات لوازم خانگی به صورت آنلاین در تهران

شرکت های مختلفی در تهران وجود دارند که با برخورداری از تعمیرکاران مجرب و متخصص خدمات مختلفی را مانند نصب، راه اندازی و تعمیرات لوازم خانگی مختلف ارائه می دهند. مزیتی که برخی از این شرکت ها دارند این است که برای نوبت گرفتن و درخواست خدمات نیازی به مراجعه حضوری به شرکت نمی باشد و می توان به صورت آنلاین و اینترنتی با کارشناسان شرکت در ارتباط بود و پس از در میان گذاشتن مشکل مورد نظر با آنها نسبت به حضور تعمیرکار در منزل اقدام نمود. تعمیرات لوازم خانگی در محل و توسط تعمیرکاران متخصص تکنیک سرویس پارس (technicservicepars.com) که در این حرفه مهارت و دانش بالایی دارند انجام می شود و این کار باعث صرفه جویی در هزینه ها و آسیب کمتر به وسایل در حین جا به جایی می گردد.

شماره تماس: 02166175744 

آدرس: تهران ، میدان انقلاب ، خیابان 12 فروردین ، نبش خیابان ژاندارمری ، پلاک 116 ، واحد 2

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس