پناهیان: بی‌حرمتی به پیامبر(ص) یعنی جنگ با خدا/ صهیونیزم عامل اصلی این توهین است

باید در قبال این رفتار توهین‌آمیز دشمن جواب کوبنده‌ای داد و نباید بی‌تفاوت بود. اصل این ماجرا به خود رژیم صهیونیست آمریکا و اسرائیل بر می‏‌گردد و فرانسه عوامل و بازیچۀ اینها هستند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمد پناهیان استاد حوزه علمیه و کارشناس مسائل دینی با اشاره به بی‌حرمتی نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) گفت: سابقۀ توهین به وجود مقدس پیامبر و به طور کلی مقدسات، به پیش از بعثت پیامبر اسلام یعنی چیزی حدود ۵۰۰ سال قبل از به دنیا آمدن رسول خدا(ص) برمی‌گردد و عموماً هم از طرف یهودی‌ها و کسانی بود که بر اساس کتب آسمانی خبر داشتند به زودی پیامبری خواهد آمد که چنین ویژگی‌هایی دارد، آنان از مدت‌ها قبل برای تخریب چهرۀ پیامبر برنامه داشتند.

وی افزود: همان جریان امروز ادامه پیدا کرده است اما با این تفاوت که در گذشته قبل از اینکه پیامبر به دنیا بیاید و اسلام بخواهد به دنیا عرضه بشود، آنان دست به این‌طور اقدامات می‌زدند تا مردم به رسول خدا(س) تمایل پیدا نکنند.

«اما امروز بعد از گذشته حدوداً هزار و ۴۰۰ سال، این اقدام آنان با توجه به گسترش تشیع در جهان و بیداری‌های اسلامی و به طور کلی قدرتمندتر شدن عالم اسلام، یعنی حملۀ دوبارۀ آنان به اصل اسلام.»

این کارشناس مسائل دینی تأکید کرد: باید در قبال این رفتار توهین‌آمیز آنان جواب کوبنده‌ای داد و نباید بی‌تفاوت بود. خدای متعال می‌فرماید: اگر کسی به ولیّ من اهانت کند به جنگ با من پرداخته است، خدای متعال در ادامه می‌فرماید من هم در دنیا و هم آخرت طالب این مسیر و خط ولیّ خود هستم و انتقام سختی از او خواهم گرفت.

وی اضافه کرد: در قرآن کریم سخت‏‌ترین برخورد با کسانی است که به پیغمبر اکرم(ص) اهانت می‌کنند، لذا باید جواب مناسبی از سوی ایران و سایر کشورهای اسلامی به این توهین بی‌شرمانۀ آنان داده شود تا جرأت نکنند بار دیگر به این ساحت مقدس بی‌حرمتی کنند.

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: آنان قطعاً از این کار خود برنامه دارند و صهیونیست عامل این شیطنت است.کسانی به این‌طور ماجراها ورود پیدا می‌کنند که حکومت‌هایشان حکومت صهیونیستی است؛ یعنی عوامل میدانی جریان صهیونیستی هستند، اصل این ماجرا به خود رژیم صهیونیست آمریکا و اسرائیل بر می‏‌گردد و فرانسه عوامل و بازیچۀ اینها هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    3 0
    لعنت بهشون.
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 0
    روز انتقام نزدیک است صهیونیستهای نجس پلید بیشرف اولئک کاالانعام بل هم اضل سبیلا الا ان حزب الله هم الغالبون و هم المفلحون..............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس