کد خبر 1113608
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
ایگواین با اینتر میامی به توافق رسید

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس با باشگاه اینتر میامی به توافق رسید.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی «TyC Sports» آرژانتین مدعی شد گونسالو ایگواین که از سوی باشگاه یوونتوس در لیست خروجی قرار گرفته، با باشگاه اینتر میامی که متعلق به دیوید بکام و شرکایش است، به توافق اولیه دست یافته است. این مهاجم 32 ساله حالا در آستانه پیوستن به هم‌تیمی پیشین خود یعنی بلز ماتویدی است که او هم اخیراً با فسخ توافقی قراردادش با یوونتوس راهی اینتر میامی آمریکا شد.

با توجه به ضررهای مالی هنگفتی که یووه از بحران کرونا و حذف زودهنگامش از لیگ قهرمانان اروپا خورده است، این تیم به دنبال کاهش هزینه‌هایش با مرخص کردن بازیکنان مازاد و دارای حقوق‌های بالاست که یکی از آنها ایگواین است. آندره‌آ پیرلو سرمربی جدید بانوی پیر همچنین به دنبال پایین آوردن میانگین سنی تیمش است.

بیشتر بخوانید:

بحران بزرگ ایگواین برای یووه

گونسالو ایگواین 32 ساله که پس از درخشش در ناپولی در سال 2016 به راه‌راه پوشان تورین ملحق شد، تنها یک سال دیگر از قراردادش با این باشگاه ایتالیایی باقی مانده است. او در این مدت به طور قرضی برای تیم‌های میلان و چلسی هم بازی کرد و تابستان گذشته با حضور مائوریتزیو ساری روی نیمکت یوونتوس، به این تیم بازگشت.

این مهاجم آرژانتینی که حالا حامی اصلی خود یعنی مائوریتزیو ساری را دیگر پشت خود نمی‌بیند، در آستانه ترک یووه است. او در سه فصلی که برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفت در 148 بازی 66 گل به ثمر رساند.

مهاجم پیشین تیم‌های رئال مادرید و ناپولی با یوونتوس سه قهرمانی در سری A و دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا تجربه کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس