کد خبر 1113522
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
موسوی: استقلالی‌ها خودزنی نکنند

پیشکسوت استقلال گفت: اتفاقات اخیر زیبنده این باشگاه نیست و نباید در شرایطی که تا فینال جام حذفی زمان اندکی باقی مانده، آبی‌پوشان دست به خود زنی بزنند.

به گزارش مشرق، «علی موسوی» اظهار داشت: استقلال در مقطع فعلی به آرامش نیاز دارد و به طور حتم حاشیه‌هایی که برای این تیم وجود دارد به استقلال لطمه خواهد زد.

وی افزود: اتفاقات اخیر که در استقلال رخ داده است زیبنده این تیم نیست و نباید در شرایطی که تا فینال جام حذفی زمان اندکی باقی مانده است، آبی‌پوشان دست به خود زنی بزنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال پس از شکست دادن پرسپولیس در شهرآورد نیاز به همدلی و اتحاد داشت اما متاسفانه صحبت‌هایی که مطرح شد تمرکز آبی‌پوشان را به هم زد.

موسوی تصریح کرد: استقلال توانایی شکست دادن تراکتور را دارد و می‌تواند روز پنجشنبه در مشهد جشن قهرمانی بگیرد.

وی تاکید کرد: استقلال نمایش خوبی را مقابل پرسپولیس به اجرا گذاشت و به طور حتم با رسیدن بازیکنان مصدوم قدرت این تیم چند برابر خواهد شد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال باید بدانند استقلالی‌ها یک جام می‌خواهند و باید شادی را برای هواداران به ارمغان آورند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    تیمی که نمیتونه مدیریت کنه جشن برد دربی رو و مخصوصا سرمربی خودش بی جهت وارد حاشیه میشه، اونم تو این شرایط فینال جام حذفی، بی فکری و حماقت محضه و درصورت قهرمان نشدن باید منتظر تبعاتش توسط هوادارن باید باشنن
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    یادتون باشه سعادتمند تنها نیست هیج اسمی بالاترازاستقلال نیست حمایت ازمدیرعامل تمدیدقراردادها واضافه کردن سه بازیکن جهت تقویت تیم استرا باید برگردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس