معلم نمایه کلاس درس نمایه دانش آموز

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، نحوه به‌کارگیری بازنشستگان برای امر تدریس را به ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌ها اعلام کرد.

به گزارش مشرق، یارمحمد حسین‌بُر رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای خطاب به مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها اعلام کرد: پیرو بخشنامه سال ۹۷ در خصوص به‌کارگیری بازنشستگان در امر تدریس حداکثر یک سوم ساعت موظف کارکنان اداری (در سقف عملکرد سال قبل) اعلام می‌دارد که به کارگیری نیروهای مذکور (دارای حداقل مدرک تحصیلی لیسانس) در سقف ساعت حق‌التدریس تخصیص یافته به استان و در صورت نیاز واقعی مناطق آموزش و پرورش بلامانع است.

بیشتر بخوانید:

نگاهی تحلیلی به وضعیت نیروی انسانی در آموزش‌ و پرورش

در این اطلاعیه آمده است: ضرورت دارد پس از به‌کارگیری نیروهای مذکور، اطلاعات مربوطه تکمیل و حداکثر تا ۱۶ مهر به این مرکز ارسال شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 1
    شما را به پير به پيغمبر به همه مقدسات قسم نيروي جوان و متعهد و متخصص و تربيت شده وارد اموزش و پرورش كنيد! اينهمه جوان لايق و مشتاق تدريس وجودشان براي دانش اموزان لازم است! اخر يك قرد بالاي پنجاه سال بعد از سي سال كار كه اغلب تسلطي به رايانه و فضاي مجازي ندارند و جاي پدر بزرگ و مادر بزرگ بچه ها هستند جز استهلاك و وقت كشي به چه كار مياند!؟؟؟
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      0 0
      جوونها هم میان برای غر زدن و شغل دوم و سومی و.خالی نبودن عریضه و.مقایسه کردن خودشون با بیل گیتس..و غر زدن و شکایت از وقت مفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس