image-20200901161933-1.jpeg

دوره های آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره های پرطرفدار در مقایسه با دیگر دوره های فنی حرفه ای در کشور است که همه ساله کارآموزان بسیاری به دلیل بازار کار عالی تعمیرات موبایل در آن ثبت نام می‌کنند.

بررسی و انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل یکی از مهم ترین موضوعاتی است که علاقه مندان به تعمیرات موبایل برای یادگیری مهارت های تعمیر موبایل می بایست به آن توجه داشته باشند.

با توجه به اینکه امروزه در تهران و سایر شهرستان ها آموزشگاه های متعددی این دوره آموزشی را برگزار می کنند، بهتر است دوره های تعمیرات موبایل را در کدام آموزشگاه سپری کرد؟ بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل چه ویژگی هایی دارد و شرکت در دوره های آن چه مزایایی به همراه دارد؟

 بنابراین اگر شما هم برای موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل و کسب مهارت های لازم برای تعمیر موبایل، قصد ثبت نام در دوره های آموزش تعمیرات موبایل را دارید با ما همراه باشید.

معرفی آموزشگاه فنی پارس

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در تهران است که به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید متخصص دوره های گوناگون برق و الکترونیک را برگزار می نماید.

آموزش تعمیر موبایل یکی از پرطرفدار ترین دوره های آموزشی برگزار شده در این مجتمع است که همه ساله کارآموزان بسیاری در آن ثبت نام کرده و وارد بازار کار تعمیرات موبایل می شوند.

معرفی دوره آموزشی تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی پارس

این دوره آموزشی در مجتمع آموزشی فنی پارس به دو دوره آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل و اموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل تقسیم می شود.

در دوره تعمیرات سخت افزاری موبایل کارآموزان با صفر تا صد طریقه عیب یابی، تعمیر و تعویض انواع قطعات موبایل در انواع موبایل اندروید و آیفون به صورت عملی و از طریق تمرین در کارگاه های مجهز آشنا می شوند.

آموزش تعمیر باتری موبایل، تعمیر دوربین، هارد، ال سی دی، طریقه رفع مشکلات آنتن دهی، مشکلات بلوتوث، وایفای و بسیاری از دیگر مشکلات تلفن همراه از جمله سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره می باشد.

دوره آموزشی تعمیر نرم افزار نیز دوره مجزایی بوده و در آن به آموزش صفر تا صد تعمیر انواع مشکلات مربوط به نرم افزار در انواع موبایل های اندروید و آیفون پرداخته می شود.

آموزش طریقه کار با انواع باکس های تعمیرات موبایل، آموزش آنلاک شبکه، آموزش روت گوشی و آنلاک بوت لودر، آموزش ترمیم سریال، آموزش کامل EFS – NV – CERT – QCN برخی از سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره می باشد.

مزایای شرکت در دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی پارس

شرکت در دوره های موبایل این آموزشگاه مزایای گوناگونی برای کارآموزان دارد. برخی از مهم ترین مزایای شرکت در این دوره عبارتند از:

· دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای جهت ورود به بازار کار

· دریافت آموزش ها به صورت عملی در کارگاه های مجهز

· آشنایی با جدیدترین سرفصل های آموزشی مربوط به تعمیرات انواع مدل های موبایل

· دریافت مشاوره های رایگان برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل

· آموزش تعمیرات موبایل زیر نظر اساتید متخصص این حوزه

· دریافت پشتیبانی نامحدود پس از پایان یافتن دوره آموزشی

· امکان بازآموزی رایگان در صورت عدم یادگیری مباحث طی دوره

· بهره مندی از خوابگاه

· برگزاری دوره در ساعات منعطف متناسب با شرایط کارآموز

آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره موبایل دوره های متعدد دیگری را در دیگر زمینه های برق و الکترونیک برگزار می نماید. در ادامه به معرفی برخی از پولسازترین دوره های این آموزشگاه می پردازیم.

دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

اموزش تعمیرات برد الکترونیکی یکی از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است که به دلیل بازار کار و آینده شغلی عالی آن کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام می نماید. همانطور که می دانید امروزه بردهای الکترونیک یکی از مهم ترین بخش ها در لوازم الکترونیکی هستند که بروز مشکل در آن مشکلات بسیاری را به همراه آورده و در بسیاری از موارد کارکرد دستگاه را با اختلال روبه رو می کند. از آنجایی که تعمیر برد امری تخصصی می باشد بنابراین یادگیری تعمیرات برد یکی از آموزش های کاربردی در دنیای امروز می باشد.

در دوره برد الکترونیک به صورت کاملا تخصصی و عملی به آموزش تعمیر و عیب یابی انواع بردهای الکترونیک از جمله  دیجیتال، کامپیوتری، مخابراتی، صنعتی و غیره پرداخته می شود.

این دوره آموزشی مناسب کلیه علاقه مندان به تعمیر برد الکترونیکی و افراد فعال در این حوزه که قصد حرفه ای شدن در تعمیر برد را دارند می باشد.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

دوره تعمیرات لوازم خانگی یکی از دیگر دوره های آموزشی پولساز و پرطرفدار این آموزشگاه است. از آنجایی که لوازم خانگی یکی از پرکاربردترین لوازم بوده و دامنه استفاده از آن بسیار گسترده می باشد، همچنین با توجه به افزایش قیمت این لوازم و ارزان تر بوده هزینه تعمیر آن نسب به تعویض بازار کار تعمیرات لوازم خانگی بسیار عالی می باشد.

در همین راستا و با توجه به بازار کار عالی این حرفه آموزشگاه فنی پارس دوره تعمیرات لوازم خانگی را برای کلیه علاقه مندان به تعمیر لوازم خانگی برگزار می نماید.

در این دوره آموزشی کارآموزان به صورت تخصصی و کاملا عملی با تعمیرات و عیب یابی انواع لوازم خانگی از قبیل لباسشویی، ظرفشویی، انواع یخچال، جاروبرقی، آبمیوه گیری، غذاساز و دیگر لوازم خانگی آشنا می شوند.

آموزش  plc، آموزش برق ساختمان و صنعتی، آموزش کولر گازی و پکیج دیواری، آموزش تعمیرات ایسیو، آموزش مکانیک خودرو، آموزش برق خودرو برخی از دیگر دوره های آموزشی پرطرفدار در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین شرکت در دوره این آموزشگاه می توانید به وب سایت رسمی مجتمع فنی پارس به آدرس اینترنتی https://amoozeshgahfanni.com/ مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸تماس حاصل نمایید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس