کد خبر 1113269
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
نویدکیا انتخاب نهایی سپاهان؟

باشگاه سپاهان که این روزها فعالیتی جدی در بازار نقل و انتقالات دارد، هنوز سرمربی فصل آینده را انتخاب نکرده است.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی امیر قلعه‌نویی از سپاهان گمانه‌زنی‌های مختلفی در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم مطرح شد. در چند هفته اخیر از گزینه‌های مختلفی از جمله برانکو ایوانکوویچ، جواد نکونام، دراگان اسکوچیچ، گابریل کالدرون، یحیی گل‌محمدی و ... برای هدایت سپاهان نام برده شد، این در حالی است که نام محرم نویدکیا کاپیتان سابق سپاهان هم به عنوان یکی از گزینه‌های جدی سپاهان مطرح می‌شد.

بیشتر بخوانید:

آغاز به کار دبیرکل سابق فدراسیون در باشگاه سپاهان

با انتخاب محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان، حالا موضوع انتخاب سرمربی سپاهان وارد مرحله جدیدی شده و از اصفهان خبر می‌رسد که نویدکیا یکی از گزینه‌های مهم و اصلی برای هدایت سپاهان است. حتی گفته می‌شود احمد جمشیدیان، محمدعلی احمدی و رحمان احمدی قرار است به عنوان دستیاران نویدکیا انتخاب شوند و سپاهان قصد دارد تکسیرا را هم به عنوان تمرین‌دهنده خارجی حفظ کند.

سپاهان و نویدکیا هنوز موضع رسمی در خصوص شایعات چند روز اخیر نداشته‌اند و به نظر می‌رسد تا چند روز آینده همه چیز در خصوص انتخاب سرمربی سپاهان مشخص شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 1
    آخه نوید کیا که اصلاً تجربه مربیگری نداره، مگر اینکه بخواهند نویدکیا را خراب کنند، حداقل نکونام الان در مربیگری لیگ پخته شده و بعنوان سرمربی باتجربه و کارنامه قابل قبول برای تیم بزرگی همچون سپاهان مناسب تر بنظر میاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس