راه‌اندازی پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای ایران در استان بوشهر / شیب کاهشی بیماری کرونا در منطقه + فیلم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به تکمیل ساختمان بیمارستان ۱۱۰ تختی شهدای هسته‌ای بوشهر تا یک ماه آینده گفت: برای اجرای این پروژه درمانی ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش مشرق، سعید کشمیری با اشاره به روند اجرای طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: امروز روند اجرای طرح جامع سلامت قدس با حضور استاندار بوشهر بررسی شد و این ساختمان که آماده بهره‌برداری و با 5 میلیارد تومان اجرا شده که خدمات لازم درمانی به اهالی این منطقه ارائه می‌کند.

وی، ساختمان آموزشی پزشکی و دندان‌پزشکی بوشهر را از دیگر پروژه‌ها دانست و بیان کرد:  این ساختمان بزرگترین مرکز آموزشی دندان‌پزشکی جنوب کشور با 150 یونیت آموزشی است که فاز اول آن به اتمام رسیده و فاز دوم دارای پیشرفت 66 درصدی است و تا سال آینده تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به اجرای بیمارستان هسته‌ای بوشهر پرداخت و با اشاره به پیشرفت بالای 90 درصدی این پروژه خاطرنشان کرد: پروژه بیمارستان هسته‌ای 110 تختی بوشهر از لحاظ پزشکی بسیار پیشرفته است و دارای 4 اتاق عمل، سی.تی.اسکن، بخش مراقبت‌های ویژه ای.سی.یو و سی.سی.یو، بخش بستری و درمانگاه تخصصی است.

کشمیری، با اشاره به تکمیل ساختمان بیمارستان 110 تختی شهدای هسته‌ای بوشهر تا یک ماه آینده  تصریح کرد: برای اجرای این پروژه درمانی 750 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که با تکمیل آن پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای کشور راه‌اندازی می‌شود.

وی، افزود: با تکمیل ساختمان بیمارستان هسته‌ای بوشهر با همکاری وزارت بهداشت  در فصل پاییز این مرکز درمانی افتتاح می‌شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به شیب کاهشی بیماری کرونا در استان افزود: رعایت پروتکل بهداشتی و استفاده از ماسک سبب کاهش بیماران ابتلا به کرونا شده است.

کشمیری با هشدار به مسئولان و مردم در رعایت همه جانبه در برابر ویروس کرونا خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 97 درصد کارکنان ادارات، 81 درصد بازاریان و 60 درصد مردم در معابر عمومی، کوچه و خیابان از ماسک استفاده می‌کنند.

وی، با بیان  اینکه  ادارات 90 درصد و در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی 96 درصد پروتکل‌های اجتماعی و بهداشتی رعایت می‌شود افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده در بانک‌ها 72 درصد، در کارگاه‌ها 78 درصد، در ورزشگاه‌ها 85 درصد، در نانوایی‌ها 83 درصد پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود که باید این مهم همواره مورد توجه و رعایت قرار بگیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست DE ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 1
    این کشمیری با اون کشمیری خاین که انشاالله ربطی نداره. درسته؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس