کد خبر 1113175
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام به رقم هشت هزار میلیارد تومان نزدیک شد، بیشترین سفارشات فروش برای گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به ثبت رسید و همچنین سهام گروه صنعتی ملی ۵۰۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹:۳۰ جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۹ هزار و ۷۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به نزدیک هشت هزار میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وملی»، «ثشاهد» و حق تقدم «وگردش» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی ۵۰۰ میلیارد تومان یا به عبارت دیگر ۳.۲ درصد از کل تعداد سهام آن سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «امین»، «زملارد» و «بگیلان» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۹۰ میلیارد تومان (۷۷ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر سه هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان (۳۹ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۸ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳۱ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

"بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "خودرو و ساخت قطعات" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "عرضه برق، گاز و ..." با تقاضای خرید ۲۲۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۵ درصد از ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۴۲ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع: اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس