کد خبر 1113112
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
۲ رمز موفقیت صنایع دفاعی کشور

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود، گوش به فرامین مقام معظم رهبری بودن و نگاه به داخل را از رموز موفقیت صنایع دفاعی کشور برشمرد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ محمد غفاری، با اشاره به بیانات گره‌گشای مقام معظم رهبری در دیدار تصویری اخیر با هیئت دولت، گفت: صنایع دفاعی تنها صنایعی بود که باتوجه به تحریم‌ها موفقیت‌های زیادی کسب کردیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود، گوش به فرامین مقام معظم رهبری بودن و نگاه به داخل را از رموز موفقیت صنایع دفاعی کشور برشمرد و تصریح کرد: با نگاه به توانایی جوانان متخصص انقلابی به این موفقیت‌ها در صنایع دفاعی و به ویژه موشکی دست پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید:


غفاری ادامه داد: اگر بتوانیم در حوزه‌های دیگر به جوانان متخصص انقلابی اعتماد کنیم و یا مبنا وزارت دفاع باشد می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود بر دانش بنیان کردن صنایع کشور تأکید کرد و افزود: باید به سمت موضوعات تحقیق و تفحص رو بیاوریم و قطعات مورد نیاز در صنایع مختلف به ویژه خودروسازی را تولید کنیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف صنایع دفاعی با تولید پیشرفته‌ترین تجهیزات، اضافه کرد: ایران اسلامی با برخورداری از ماهواره‌ها و زیردریایی‌ها و موشک‌های پیشرفته حل مشکل صنعت خودرو کشور موضوع پیش پا افتاده‌ای است.

غفاری راهبرد مقام معظم رهبری در بحث ورود نهضت قطعه سازی صنایع دفاعی در حل مشکلات صنعت خودروسازی را نشان از آگاهی ایشان از ظرفیت‌های صنایع دفاعی کشور دانست و تصریح کرد: باید این راهبردها را عملی اجرا کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری «دفاع مقدس گنجینه گران بهایی است که باید حفظ شود و از آن استفاده کنیم»، استخراج درست از این گنجیه را حلال مشکلات برشمرد و افزود: باید در حوزه‌های مختلف از این میراث ارزشمند در حوزه مدیریت و مخصوصأ صنایع استفاده کرد.

غفاری بر به راه افتادن نهضت قطعه سازی صنایع دفاعی کشور در ارتش و سپاه و در مجموع وزارت دفاع تأکید کرد و گفت: نیازهای خود را در این حوزه برطرف کرده اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود با بیان اینکه می‌توانیم از این نهضت جهت حل مشکلات سایر حوزه هاو صنایع دیگر استفاده کنیم، اضافه کرد: قطعأ با رجوع به گنجیه دفاع مقدس می‌توانیم موفقیت‌های زیادی را کسب کنیم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NL ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    8 4
    مشرق تنها دلیلی که توی صنایع دفاعی پیشرفت کردیم این بود که مجبور بودیم! الآن که هزار ساله پراید تولید میشه چی شده؟ هیچی! اما شما تصور کن موشک ذوالفقار و هرمز و غیره تولید نمی شدن! آمریکا قورتمون میداد. اما الآن فقط به این خاطر که روی پای خودمون وایسادیم، می تونیم جلوشون رو بگیریم. خودروسازی هم تا زمانی که بازار انحصاری دارن و دولت پشتشونه و هیچ بازخواستی نمی شن، وضع همینه که هست!
  • علی خدایی IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    7 2
    ارتش قهرمان و سپاه قهرمان و کل نیرو های مسلح ایران بزرگ را دستان توانمند برادران را میبوسم و قدردانیم همیشه سلامت و موفق باشید و پیشرفت های روز افزون
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 1
    درود بر کارمندان و کارگران صنایع دفاعی....درود بر تلاشگرانی که از خودگذشتگی شان را هیچ چشمی جز خدا ندید و قدر دان نبود....فقط همین نکته را به عرض برسانم ک به یاد خانواده های کارکنان صنایع دفاعی هم باشیم که با امکانات صفر درون شهرک های نظامی طعم تلخ زندگی سخت و دوری از شهر و دیار را چشیده و برآن صبر کرده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس