کد خبر 1113062
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
برومند: هیچکس نمی‌تواند جای مجیدی باشد/ برای رحمتی آرزوی موفقیت می‌کنم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال برای مهدی رحمتی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش مشرق، پرویز برومند پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و حاشیه‌هایی که حول این تیم را فرا گرفته بود، گفت: به نظر من، ما جای فرهاد مجیدی نیستیم که بخواهیم تصمیم‌گیری کنیم اما فکر می‌کنم برگشن مربی‌ آبی‌ها کاملا مناسب بود. استقلال یک بازی مهم مقابل تراکتور در فینال جام‌حذفی دارد و باید همه تصمیم‌ها بعد بازی فینال گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی نمی تواند با استقلال قرارداد جدید امضا کند

او ادامه داد: به نظر من یک دلخوری بین آقای سعادتمند و مجیدی پیش آمده بود و الان هم مسائل حل شده است. من در باشگاه و در نظر فرهاد مجیدی نیستم. مهم این است که برای بازی فینال هیج حاشیه‌ای نباشد و تمام تمرکز تیم روی مصاف با تراکتور باشد و انشاءالله استقلال قهرمان شود.

برومند خاطر نشان کرد: درباره فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: استقلال مصاف حساسی با تراکتور دارد و حریف تیم بسیار خوبی است و فکر می‌کنم آبی‌ها کار دشواری مقابل حریف داشته باشد و باید تمام تمرکز خود را به خرج دهند تا مقابل این تیم پیروز میدان شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: امیدوارم سیاست‌های باشگاه طوری باشد که شرایط برای فصل آینده هموار و دل هواداران شاد شود.

او در پایان در واکنش به سرمربی شدن مهدی رحمتی در تیم شهرخودرو گفت: من فقط می‌توانم به مهدی رحمتی تبریک بگویم و برای او آرزوی موفقیت کنم و فعلا درباره رحمتی نظر خاصی ندارم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    پرونده فرهاد روزی که امیرخان در اصفهان بستری شد وسپاهان به استقلال باخت بسته شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس