کد خبر 1113024
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
اصلاح طلبان نمایه

یک فعال اصلاح‌طلب می‌گوید: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به پایان خط رسیده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

به گزارش خبرآنلاین، محمد سلامتی گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در عمر فعالیت خود به فعالیت‌های مقطعی انتخاباتی مبادرت ورزید و امروز این شورا دیگر در عمل وجود ندارد.

وی گفت: بنده پیشنهاد می‌کنم مسئولان این شورا با برگزاری یک جلسه و ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته شده، پایان کار خود را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات بررسی راهبرد انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای ۱۴۰۰

سلامتی گفت: بعید نیست که در آینده نزدیک یک شورای دیگر همانند شورای عالی، آن هم به‌صورت موقتی تشکیل شده و کار انتخاباتی انجام دهد. اما آنچه مسلم است؛ تصمیمات اصلی و سازوکارهای احتمالی از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اتخاذ خواهد شد.

وی در مواجهه با این پرسش که نیاز امروز اصلاح‌طلبان یک لیدر توانمند است یا یک شورا برای هدایت این جریان سیاسی؟، گفت: زمانی از احزاب سخن می‌گوییم، به‌کارگیری یک لیدر خارج از حزب، بی‌معنی می‌شود. باید توجه داشت یک حزب دارای ساختار مشخص و سازوکار مختص به خود است.

سلامتی تأکید کرد: در جبهه اصلاحات بسیاری از احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی؛ آقای خاتمی ‌را به‌عنوان یک شخصیت محوری قبول دارند. البته آقای خاتمی ‌هیچ‌گاه نظرات خود را تحمیل نمی‌کند و بیشتر در مسیر تکامل نظرات مطرح‌شده، گام برمی‌دارد.

یادآور می‌شود چندی قبل خبر استعفای عارف و موسوی لاری از شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با ماه‌ها تاخیر رسانه‌ای شد. این شورا پس از شکست انتخاباتی سنگین طیف اصلاح‌طلب، مورد انتقادهای تند رسانه‌های همسو قرار داشت و کاسه و کوزه آن شکست که ریشه در عملکرد ائتلاف مدعی اعتدال و اصلاحات داشت، بر سر شورای مذکور شکسته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    5 0
    بقیه تون هم غرق می شید. همه ی افراد و جریان های ضد ایرانی غرق می شن. شک نکنین. یکم دیرو زود داره اما غرق حتمی هست.
  • سید IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    3 0
    بهتر است بگوییم اصلاح طلبان تهوع آور به آخر خط رسیده اند و باید در گور شوند! البته این حالت هم بسیار خطرناک است، زیرا با توجه به بی تقوایی این قبیله، ممکن است برای ماندن در صحنه دست به هر خباثت، جنایت و یا خیانتی بزنند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس