کد خبر 1112947
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
آندره استراماچونی

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: استراماچونی به دلیل اینکه قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ و شکایت کرده است دیگر نمی‌تواند به این باشگاه برگردد.

به گزارش مشرق، صادق درودگر، عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد اینکه آیا طبق قوانین استراماچونی می‌تواند دوباره به استقلال برگردد یا خیر اظهار داشت: استراماچونی قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کرده و همچنین از این باشگاه شکایت کرده است. از سوی دیگر استقلال هم با فرهاد مجیدی قراردادی به مدت یک سال و نیم امضا کرده بنابراین این مربی ایتالیایی نمی‌تواند به هیچ عنوان به استقلال برگردد.

بیشتر بخوانید:

کارشناس حقوقی: استراماچونی نمی‌تواند به استقلال برگردد

قانون اجازه بازگشت استراماچونی را می‌دهد؟

وی افزود: وقتی مربی مثل استراماچونی قراردادش را فسخ می‌کند و مربی دیگری جایگزینش می‌شود یعنی اینکه او هیچ ارتباطی با باشگاه استقلال ندارد. همانطور که کالدرون هم با پرسپولیس قراردادش را فسخ کرد و دیگر نمی‌تواند به این باشگاه برگردد این اتفاق هم برای استراماچونی رخ داده است زیرا مربیان دیگری جانشین آنها در این دو تیم شده‌اند و ارتباط آنها با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به طور کامل قطع شده است.

بیشتر بخوانید:

ادعای رسانه ایتالیایی؛ استراماچونی نشد، دونادونی

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران  با اشاره به صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده گفت: بعید می‌دانم او گفته باشد که استراماچونی می تواند به باشگاه استقلال برگردد زیرا او در برنامه زنده تلویزیونی که با من حضور داشت گفت دیگر این مربی نمی‌تواند به استقلال برگردد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    معلومه که نه می تونه و نه میخواد بیاد استقلال. ولی میشه باهاش یک تیم رو داغون کرد. هر بار بهتر از بار قبل.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    اقای درودگر زمان بستن قراداد فاجعه بار ویلموتس شما تو غار بودی؟ چرا اون موقع حرف نزدی که این رسوایی بزرگ به بار نیاد-چرا اون موقع که جز روسای فدارسیون بودی به این قرارداد اعتراض نکردی؟ شما مدیران دو زاری هر وقت پای منفعت تون به میون باشه ساکت میشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس