نوید افکاری نمایه

نوید افکاری همراه برادر دیگر خود بنام حبیب افکاری در اغتشاشات سنوات قبل نیز شرکت داشته و برادر وی با استفاده از کاتر پای یکی از مأموران انتظامی را مورد جرح عمدی قرار داده است.

به گزارش مشرق؛   چند وقت پیش بوده که پس از اجرای حکم قصاص مصطفی صالحی قاتل شهید سجاد شاه‌سنایی،   «بی‌بی‌سی فارسی» و «اینترنشنال» به عنوان ابزار رسانه‌ای اشرار و تروریست‌ها وارد معرکه شدند و طبق معمول با عوض کردن جای جلاد و شهید و قلب واقعیت، در جهت مظلوم‌نمایی و تطهیر یک قاتل اقدام کردند.

در ادامه همان پروژه، مجدد، به بهانه پرونده جدیدی،   همان خط مشی اجرا شده است.   رسانه‌های معاند با سردستگی بی‌بی‌سی فارسی و سعودی اینترنشنال در تازه‌ترین پروژه خود با کلید واژه "کشتی‌گیر" برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب، به سراغ پرونده فردی به نام نوید افکاری رفته‌اند؛ قاتلی که یک شهروند بیگناه را به طرز فجیعی به قتل رسانده است.

قتل کارمند سازمان آب منطقه ای توسط نوید افکاری

ساعت ۲۳ روز ۱۱ مردادماه سال ۹۷ بود که فردی از کارمندان سازمان آب منطقه ای شیراز در محله شاه داعی الله و مقابل درب منزل خود، با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفت قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

مرحوم ترکمان از کارمندان سازمان آب منطقه ای شیراز و دارای دو فرزند دختر خردسال و یک پسر نوجوان بود.

پدر مرحوم ترکمان پس از وقوع حادثه و حضور در مرجع انتظامی، اظهار داشت فرزندش بعد از فراغت از امور شغلی در حال بازگشت به منزل بوده با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته و در نهایت به جهت صدمات وارده فوت جان خود را از دست داد.

بنابراین گزارش، پزشکی قانونی ضمن معاینه از جسد مقتول، علت مرگ را خونریزی شدید متعاقب بریدگی عروق حیاتی گردن، در اثر اصابت جسم نوک تیز و برنده اعلام کرد.

بازبینی فیلم دوربین مداربسته و بازداشت متهم

تحقیقات در خصوص این پرونده قتل ادامه داشت تا اینکه با بازبینی فیلم دوربین مداربسته واقع در خیابان محل تعقیب مقتول، شخصی به نام نوید افکاری در خصوص این پرونده به عنوان متهم دستگیر شد.

براساس اطلاعات موجود در پرونده، متهم پس از دستگیری، در بدو تحقیقات اعلام می‌کند "مقتول را با دوستم تعقیب کردم و در حالی که من ترک موتور نشسته بودم با چاقو اقدام به قتل مقتول کردم". همچنین متهمان پرونده، در پلیس آگاهی و مرحله دادرسی با دست خط خود به تفصیل اقرار به جرم انتسابی کرده‌اند. علاوه بر این، شاهدی که متهمان دقایقی بعد از قتل اقدام به تشریح ماجرا نزد وی کرده‌اند به صراحت ادای شهادت کرده است.

نقشه ناکام ترور دیگری توسط نوید افکاری

پس از انجام تحقیقات پیرامون متهم ردیف اول پرونده، مشخص می‌شود، نوید افکاری قصد ترور یک بسیجی را نیز داشته اما به لحاظ اینکه تردد فرد مورد نظر به صورت نامنظم بوده، موفق به ترور وی نمی شود.

حمله حبیب افکاری به یک مامور پلیس با کاتر

نوید افکاری همراه برادر دیگر خود بنام حبیب افکاری در اغتشاشات سنوات قبل نیز شرکت داشته و برادر وی با استفاده از کاتر پای یکی از مأموران انتظامی را مورد جرح عمدی قرار داده که بالغ بر ۲۰۰ بخیه خورده است.

اقدام به ایراد ضرب و جرح عمدی و سرقت اموال از دیگر سوابق متهم است.

در نهایت، پرونده قتل مرحوم ترکمان با صدور قرار جلب به دادرسی و تنظیم کیفرخواست از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شیراز نزد محاکم کیفری یک استان فارس ارسال و با ارجاع پرونده به شعبه اول دادگاه کیفری یک استان رسیدگی های قضایی لازم شد.

علی‌رغم ادعاهای مطرح شده، متهم نوید افکاری، دارای وکیل تعیینی در دادسرا بود و در دادگاه نیز داری وکیل بوده است.

ادعای شکنجه متهمان صحت ندارد

رسانه‌های ضد انقلاب همچنین، مدعی شکنجه متهمان پرونده شده اند.   براساس بررسی‌های انجام شده، بعد از اقرار نوید افکاری وکیل تعیینی وی مراجعه و اظهار داشته خانواده متهم مدعی شکنجه وی هستند.

در همان روز در زمان تحقیقات بنابر تقاضای وکیل متهمان دستور اعزام آن‌ها به پزشکی قانونی صادر تا چنانچه اگر اقرار تحت شکنجه بوده مراتب مجددا مورد بررسی قرار گیرد؛ اما متهم در اداره آگاهی و در حضور وکیل تعیینی خود اعلام کرده که شکنجه نشده ام و به پزشکی قانونی نمی روم. این موضوع در رسیدگی دیوان عالی کشور نیز مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به عدم درخواست متهم منتفی تشخیص داده شده است.

در نهایت پس از برگزاری دادگاه به صورت علنی، به شرح دادنامه مورخ ۱۴ مهرماه سال ۹۸، وقوع قتل توسط نوید افکاری محرز و از حیث مباشرت در ارتکاب قتل عمدی حکم به قصاص نفس نامبرده صادر شد که این حکم از سوی دیوان عالی کشور عینا تایید شد.

همچنین علاوه بر مباشرت در قتل عمد، در خصوص بخش دیگر از جرایم انتسابی دایر بر محاربه با ارجاع پرونده به دادگاه انقلاب شیراز و انجام رسیدگی های معمول قضایی، هشتم مردادماه ۹۹ دادگاه حکم بر محکومیت نوید افکاری صادر و در خصوص سایر متهمان نیز احکام محکومیت مقتضی صادر کرده است.

گفتنی است، با توجه به فرجام‌خواهی صورت گرفته، این بخش از پرونده به دیوانعالی کشور ارسال شده و تاکنون منتهی به اتخاذ تصمیم نهایی نشده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 81
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 38
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    فرجام خواهی یعنی دادن فرصت مظلوم نمایی به دشمن. دراسلام فرجام خواهی جایی ندارد. همینکه مسلم شد قتل کرده اورا بیاورید و در ملاعام - نه در زندان- جلوی همه تیرباران کنید. بدون اعدام های در ملاعام فلسفه بازدارندگی اعدام از بین می رود.
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      آره یه روز نوبت خودت میرسه البته با قانون خودت
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      اره یه روز نوبت خودتم میشه جانی ادمکش
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      24 16
      نوبت ما نمیشه نه دستبرد به مال کسی زده ایم و نه به کسی صدمه زده ایم و نه به ناموس کسی نگاه میکنیم نوبت ما نمیشه اما این افراد اگرچه باید اعدام شوند ولی باید این کار سریع تر و البته در ملا عام انجام شود که حساب دست بقیه متجاوزان به جان و مال و ناموس مردم بیاد اما شما طرفداران این جانورها، دعا میکنم قبل از اینکه گرفتار یکی از اینها شوید چشمانتان باز شود که بفهمید حمایت از قاتل اسمش درک و فهم نیست
    • سعید DE ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      23 17
      خطاب به 20:07، جانی و آدمکش تو هستی که از یک قاتل دفاع می کنی.
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      21 5
      کاملا موافقم
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      13 13
      جناب آره آره، دنیای مورد علاقه شما جنگل هیولاهاست وگرنه اینطوری مدافع جانیها نمیشدی
    • علي قاسملو IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      1 0
      زندگی در مسیر و طریق حق دشمنانی از جنس جن و انس دارد ،قسم خورده اما، إن تنصروا الله ينصركم و یثبت اقدامکم
    • کوروش IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      10 0
      چرا نوبت ایشون میرسه تو یا از اونور آبی یا نون خور بی بی سی.مردک کسیکه قتل می‌کنه تو چرا دلسوزی براش میکنی بابات کشته بود همچین حرفی می‌زدی
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      44 17
      حرامی های تیرانایی رو ببنید چجوری زجر میکشن از نظری کاملا منطقی و عقلانی... چون پول حرام برای نطفه‌ی حرام خرج میشه و نتیجه‌ش شده خلقیهای تیرانایی نجس...
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      14 19
      یعنی این همه فقیه و حقوقدان نمیدونند تو میدونی
    • مانی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      22 19
      فقط اعدام
    • نوید فردا IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      9 18
      الان بعضی سلبریتی های احمق و جاهل مثل منافقین میگویند: اعدام نکنید که کدخدای روحانی و اسراییل و حقوق بشر آمریکایی و … ناراحت میشوند………
    • شهروند IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      0 0
      فرجان خواهی فقط به قاتل شرور فرصت شرارت میدهد قتل محرز است فقط باید اعدام بشه
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    55 4
    قاتل انسان و خاطرات و آینده خانواده آن انسان
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    79 48
    پس چه طور تا قبل از اين جرمي مرتكب نشده بودند و انگيزه قتل چي بوده،يه دفعه همين طوري تصميم گرفته بوده يه كارمند آب و فاضلاب رو بكشه،واسه چي؟
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      توی مریخ زندگی میکنی؟ همین امروز فیلم پخش شده را ندیدی؟ یارو تو پمپ بنزین، بنزینش را زد و بعد هم دو تا چاقو تو دل کارمند پمپ بنزین زد و نازل را انداخت زمین و ریلکس سوار شد رفت؟ تو متن ندیدی نوشته برای ترور یک نفر دیگه اقدام کرده؟ یک بسیجی؟ نخوندی برادرش پای ثابت اغتشاشات بوده با خودش و کاتر به سدت مامور میزده؟ نفهمیدی یک مشت منافق تو شبکه هاشون یک مشت گولاخ! مست را تحریک میکنند که برید ترور کنید هر کسی که ریش داره، عضو بسیج فلان سازمانه، یا کارمند فلان نهاده؟ تو اصلا سگ و شغال و کفتار دیدی؟ جنایتکاری که همینطوری محض بدمستی ادم میکشه؟ اره ما از اول انقلاب و توله های رجوی تا همین توله های بن سلمان زیاد دیدیم.
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      47 18
      اینجا جزییات اعترافش تو پرونده را که ضدانقلاب چو کردند اعتراف نکرده قوه قضاییه منتشر کرده نه نتیجه تحقیقات و علل و انگیزه های قاتل روانی را. هرچند تو همین متن هم به اراذل و اوباش بودنش و مزدوری برای گروهک های تروریستی در حد ترور بسیجی( و ریشدار و کارمندان دولتی) (انگار نشنیدی این وحشی ها مثل اول انقلاب منافقین عین اب خوردن ادم میکشند و اسمش را میزانرد مامور حکومت بوده!) و سابقه برادرش در کاتر کشی برای ماموران در اشوبها اشاره کرده. ولی دیگه شرمنده نمیتونه یک پرونده قضایی را همش را منتشر کنه از روند بازجویی تا اعتراف و تحقیقات کامل را.
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      75 23
      احتمالا بنده خدا آدم مذهبی ای بوده، این جانورها درست به شیوه منافقین پست فطرت افراد مذهبی و بسیجی رو شناسایی و ترور میکردن
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      61 29
      معلومه کلا تو فاز نیستی این لاشخوران چون طرف مقابل چهره مذهبی داشته اقدام به جنایت کردن ... دقیقا اینا همون تخمه ترکه های منافقین و فرقان هستند یک روز زنده ماندن این کثافت ها ظلم در حق خانواده اون کشته شده هستش
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      21 22
      بنده خدا اطلاعاتی بوده ، این هم یه لات معمولی نبوده بلکه به منافقان متصل بوده
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      1 2
      احتمالا بخاطر گرون شدن سرسام آور قبض آب بوده
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    82 16
    اگر بی بی سی غیر از این می کرد جای تعجب بود بی بی سی بی شرف
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    41 20
    با شمشير نصفش كنيد
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    54 18
    وکیلا و خونواده قاتلا یاد گرفتن، شبکه های انور ابی هم روی حماقت و شهوت شهرت سلبریتها سوار شدند، حالا هر قاتلی سریع یک عکس شیک از قاتل میفرسته برای شبکه هیا انور ابی و مانور شروع میشه که بله بچه ما به خاطر اعتراض داره اعدام میشه تا قوه قضایی بیخیال اعدامشون بشه. حالا نفرین کنند مقتولان که خود این سلبریتی جماعت و اطرافیانشون راست کار یکی از این اراذل بیان شاکی میشن؟ ندیدید چاقو زدن مثل اب خوردن راننده بدون جهت به کارگر پمپ بنزین را امروز. اوباش مست را ندیدید عزادارها را مثل اب خوردن زیر گرفت؟ همه قاتلها و اراذل و اوباش را فراری دادید از اعدام، اونها که اونور ابند و خیالشون راحت و پولش را میگیرند ولی شما و بچه های شما و ما داریم زندگی میکینم تو این کشور و با این وحشی های بی قلاده ها؟! بچرخید تا بچرخننند!!
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      2 2
      خود این همکاری با شبکه های معاند جرم است و همین وکلا و خانواده ها باید تحت تعقیب قانونی قرار گیرند.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    47 14
    بچه ها برین اینستا مصی علی نژاد جواب دروغاش رو بدین، تماما داره در این مورد دروغ میگه، اگر پستش رو محدود کرده بود از طریق استوریش جوابش رو بدید
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      2 1
      نکند خیال کرده اید با اینکار او را از خواب بیدار می کنید؟ خیر. بر بازدیدهای صفحه و او در آمدش اضافه می کنید.
    • KiAŊ IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      0 1
      خیلی جای خوبیه دعوتم کن شما ! حرف میزنی بیناموسا میریزن پیج آدم فحشِ ناموس. بویی از فرهنگ نبردن اونقت عده آی براندازی و حکومت داری هم میکنن آشغالا. چون عزیزاتون اینستارو دسته کم از دسترس کودکانتون دور کنید قطع کنید دسترسی به این وامونده پبامرسانو.
  • علی DE ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    68 15
    کسی که قتل انجام داده باید اعدام شود تا درس عبرتی باشه برای دیگران
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    36 10
    همه میدانند که پشت پرده و اکثر کردانندگان بی بی سی و ایران اینترنشنال یهودیان افراطی هستند و هدفشان نیز تضعیف و اختلاف افکنی در جوامع مسلمان هست
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    30 11
    چه وحشی بوده است ؟!
  • تک سوار DE ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    60 33
    یک هزارم این کار رو اگه یک فرد بسیجی کرده بود تا الان پدر و مادرش رو هم اعدام کرده بودند. چقدر ملظومن بسیجی ها که حتی یک رسانه واقعی وجود نداره تا صدای این قشر رو پخش کنه.
  • US ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    43 39
    باقاطی کردن این کشتی گیر با اغتشاشات دقیقا او را تبرئه کردید و بوی توطئه و ادامه قتل عام جوانان کشور می آید.
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      14 0
      کشتی گیرا پسر پیغمبرن هیچ کار خلافی نمیکنن؟ هی میگن کشتی گیر خاک بر سرش که ورزشکار بوده و از زورش برای کشتن و سلاخی هموطنش استفاده کرده
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    26 30
    شما افراطیهای تعطیل مرزهای حماقت رو جابجا کردید واقعا
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      2 1
      اگر برادر خودت رو هم میکشت نظرت همین بود
    • رضا IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      3 3
      افراطی اون حرام لقمه که از مجاهدین خلق امروزی حمایت می کنه
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      7 3
      شما هم مرزهای وقاحت، مغزی هم نداری که امیدی داشته باشیم یه جو عقل توش پیدا بشه
  • ازاده IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    33 3
    آقایان منتقد در مورد قضیه پمپ بنزین که فیلمش را دیدید شما قاضی باشید چه حکمی می دهید اون کارگر مگر خوانواده نداشت به خاطر چندر قاز حقوق از صبح تا شب جان می کنه یکی بیاد اینطوری جانش را بگیرد لطفاً همراه دشمنان نشوید اول مطالعه کنید و بعد نظر بدهید
    • ترابیان US ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      14 1
      قصاص حکم قرآنه و بس با گفتن اراجیف از سوی یک مشت موجود حیوان صفت حکم قرآن تعطیل نمیشه یکی موجود کثیفی مقل این قاتل باید به خانواده های طرفدار این قاتلین حمله کنه و به درک واسلشون کنه تا دیگر از قاتل که چند فرزند را یتیم و بی سر پرست کرده حمایت نکنند لعنت بر ذات کثیفتان
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    31 12
    طرف خودش صدبار اقراربه قتل کرده بعداقرار،مکتوب نوشته تامستندباقی بمونه حالاتعلل وفرصت فرجام خواهی یک جانی چه معنایی داره؟؟؟؟؟؟
  • احمد IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 0
    کابر۱۸. ۴۶ در این بین هر اتفاقی افتاد ه باشد شخصی نمی تواند خودسرانه اقدام به قتل کند مملکت قانون دارد
  • جناب IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    1 1
    قاتل را باید اعدام کرد
  • امید IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    1 1
    رجویست ها و پهلوی ها همیشه به مجرم امنیتی و تروریست ها اصطلاح زندانی بی گناه و سیاسی بکار می برن چون همفکر خودشون هستن و حمایت میکنن دستگاه قضای نباید کوتاه بیاد
  • شیرازی IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    2 2
    باید مستندات قتل و دفاعیات متهم شفاف در اختیار عموم و رسانه ها قرار بگیرد تا آن روز داستان بالا را باور نمیکنم.
  • SE ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    1 2
    اعدام با انداختن در چاه توالت حداقل مجازات این جنایتکاران است
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    2 2
    این رو به مجازات اعمالش برسانید تا عبرتی شود برای بقیه شیادان.
  • فرزاد IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    2 3
    اعدام وفقط اعدام حقشه .
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    2 2
    شک نکن اینها بیشرف هستند
  • امید IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 2
    این ها، قلدر محله شون بودن و قتل هم با چاقو انجام دادن و بی بی سی هم با نشان دادن مادرش و مظلوم نمایی سعی در کتمان حقیقت داره
  • SE ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    2 2
    گمانم شما از فک و فامیل هیتلر باشی!
  • هاشم IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    4 2
    با این همه جرم و جنایت دیگه فس فس چرا . پاک کنید جامعه را از شر این ارازل و اوباش ترحم بر پلنگ تیز دندآن ستم کاری بود بر گوسفندان
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    4 4
    جانم فدای رهبر اگر از دنیا هیچی نداشته باشم اما جانم رامی دهم .
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    1 2
    اینها بایدمجازات بشن،کسانی هم که ازاین بی شرفهاحمایت میکنند هم بی شک مزدور دشمن هستند حالامیخوادسلبریتی باشه یاهر شخص دیگه ای
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    1 1
    اعدام باید گردد.
  • زعفر IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    2 1
    اونایی که به قانون و رای صادره منتقد هستند خدا کنه خودشون و خانواده خودشون به جای خانواده اون کارمند گرفتار شوند و اونور ابی ها شانتاژ کنند اونوقت ببینم حالشون چطوره؟ آقا اگر هر کس قانون شکنی کند با مقررات جاری شود چه سیلبریتی و چه من عامی
  • کریمی IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    3 0
    درمورد جان انسان ها نمیشه نظر داد ان بنده خدایی که کشته شده واینکه متهم به اعدام است هردو جوان این مملکت هستند دعا کنید قضات به یقین برسند تا نه بیگناهی اعدام شود وخون بیگناهی پایمال شود چون اگر واقعا مرتکب قتل شده باید اعدام شود االه اعلم
  • حرف حساب IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    8 7
    این کیه داره از قاتل حمایت میکنه خودتو معرفی کن تا قضاییت کنم
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    4 5
    ۲۰۰ بخیه؟! قسم عباس یا دم خروس را باور کنیم؟
  • علی JP ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    8 1
    لقمه حرام عاقبتش این است
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    6 3
    قاتل باید اعدام بشه اگر مقتول خانواده خودشون باشه بازم اینجور حمایت میکنن از.یه قاتل بی رحم
  • DE ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    5 8
    پرونده ده ها نقص داره! چرا ميخواهيد فقط زود اعدام كنيد؟ اين عدالت علي است؟
    • رضا IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      2 3
      ببخشین آقای قاضی !!!!!!!!!
  • uu IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    1 4
    امیدوارم روز محاکمه ای برای دروغگویان پست وجود داشته باشه این حجم از انزجار قابل تحمل نیست
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      4 0
      چی شده الان دم از علی و عدالت علی می زنی ، تادیروز که اسلام رو می بردی زیر سوال !!!!!
  • یاسر IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    5 2
    همیشه پروپاگاندای رسانه ای غرب به خصوص فارسی زبانان از شما جلوترن و همشه القا اونا در مخاطبشون بهتره مشرق عزیز تصمیم بگیر زودتر معرفی کنی جلادارو تا جاشون با شهید عوض نشه
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    3 4
    فردی از خانواده اش که مدعی شکنجه شده هم باید مورد بازجویی قرار بگیرد. طرح ادعای شکنجه مسلما از خارج از کشور به این خانواده خط داده شده است. تاکنون بیشتر دار و دسته منافقین به این دستک آویزان شده اند.
  • IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    6 0
    سلبریتی ها وقت حمایته
  • IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 5
    حبس ابد خیلی از اعدام بدتر است برای متهم !!!؟؟ برای جامعه هم آثار مثبتی خواهد داشت !!!!؟؟
  • IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    7 4
    اراذل یزیدیان زمان
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    6 7
    ویدئویی دیدم که مادرش در فضای مجازی مظلوم نمایی و سیستم قضایی را زیر سوال میبرد که جا دارد سریعا با این مادر فولاد زره هم برخورد شود
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    2 5
    علت این مظلوم نمایی ها نحوه برخورد از روی عجز و آزادی زودهنگام مجرمین اراذل و اوباش و امنیتی است
  • ايراني IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    2 2
    خب بي بي سي بگه اينترنشنال بگه بذار خودشونو بكشن. به ما چه.يعني اين دوتا هرچي گفتن بايد بهشون اهميت بديم و براشون دليل و منطق بياريم؟ اينا همونايين كه سوزاندن پرچم آمريكا و كشتار مردم آمريكا بدست پليس و گارد و كشتار مردم دنيا بدست ارتش آمريكارو سانسور و وارونه ميكنن اونوقت بايد به همچين رسانه اي دليل و مدرك بيارين شما؟ سكوت ابلهان تنها خاموشي است.به ابله كه نبايد پاسخ گفت
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    1 7
    این لقمه سگ چرا تا حالا زنده است سرش رو بزنید و تو خیابونهای شهر آویزون کنید بی ناموس رو.
  • داریوش IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 2
    اول گفتن ایناهرکدوم تواون ساعت جایی دیگه بودن,بعدکه لورفت اونجابوده سناریوعوض شد,توله شاه پیام دادواین کشتیگیرشد,شدماجرااون قاتل که حتی یه عکس هم بدون لباس حزب دموکرات نداشت,یافیلماکه توسوریه میساختن که بازم لورفتن,
  • ایرانی IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 3
    خدا رحمت کند مرحوم خلخالی را چقدر جایش خالی است.اگر درست ومحکم با این اراذل برخورد بشه بقیه موشها حساب میاد دستشون
  • علی IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 2
    بنظرم قوه قضائیه داره کوتاهی میکنه در مورد اینکه چهره کریه این قاتلین با انتشار اعترافات و بخشی از انتشار اعترافات انها را همچنین با مصاحبه خانواده مقتولین موضوع را شرح بدن و بعضی ها تحت تاًثیر معاندین قرار نگیرند و دشمنان هم کمتر سواستفاده بتوانند بکنند بهرحال باید یه راهی پیدا بشه برای افشا موارد و اگرم مشکل قانونی داره باید باید قانون اصلاح بشه ۴
  • علی خان IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 1
    جالب است این حروم زاده ها از ی قاتل حمایت میکنند از تروریستهای پژاک و پ ک ک حمایت میکنند ولی حکم پدر رومینا را ناقص میدونند و میگن باید اعدام میشد پدری که به خاطر حفظ ابرو و شماتت دیگران دخترش را که به بیراهه رفته بود کشته است و کلا از خلافکاران قهرمان میسازند.از نظر این بیشرفها قاتلین مسلمانها قهرمان هستند و احکام اسلامی را شکنجه میدانند ولی ما ملت ایران قانون و احکام کشورمان را دوست داریم احکام اسلامی را ستایش میکنیم . مشرق نظرات ضد غرب و فرانسه پلید را هم چاپ کن.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    2 0
    علت قتل رو چرا کسی نمیگه مهم اونه نحوه کشتن که مهم نیست
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    2 2
    باید مجازات بشنوند این آدمهای سگ فطرت یعنی چی بیای آدم بکشی مگه شهر هرته والا خاک بر سر اون کسایی که از این ها دفاع می کنند هرکس که دفاع میکنه از اینا صد درصد مثل ایناست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس