کد خبر 1112860
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
بررسی فروشی‌های زیدان در تابستان/ رئال مادرید 70 میلیون یورو به جیب می‌زند

باشگاه رئال مادرید بیش از 70 میلیون یورو از فروشی‌ها و قرضی‌ها در تابستان کنونی به جیب می‌زند.

به گزارش مشرق،‌ رئال مادرید می‌تواند در تابستان کنونی از فروش و قرض بازیکنان خود بیش از  70 میلیون یورو درآمد کسب کند.

در حالی که رقیب اصلی رئال مادرید یعنی بارسلونا در آشفتگی کامل اقتصادی قرار دارد و شرایط بهترین و مهمترین بازیکنش مشخص نیست، این باشگاه با مدیریتی قدرتمند ترکیبی آماده را برای فصل بعد مهیا می‌کند.

در گزارش‌های گذشته عنوان کردیم که اقتصاد بارسلونا در آستانه ورشکستگی است و چرا این باشگاه مجبور بوده که برخی از بازیکنان خود را به فروش برساند.

اما رئال مادرید در این سمت لالیگا، بسیار در مدیریت قدرتمند بوده و با توانایی‌های فلورنتینو پرس و انتخاب‌های زیدان می‌تواند به نقل از مارکا در تابستان کنونی نزدیک به 70 میلیون یورو پول به جیب بزند.

در اقتصاد پساکرونایی که بسیاری از باشگاه‌ها را درگیر خود کرده این اتفاق برای رئالی‌ها سرآغاز موفقیت دوباره در لالیگا و اروپا می‌تواند لقب گیرد.

بیشتر بخوانید:

۱۳+۱ جام برای رئال در اروپا

*خامس زیر دست آنچلوتی می‌رود - 40 میلیون واریزی از اشرف!

شاید نام اسکار رودریگز را تاکنون نشنیده باشید ولی این بازیکن از سال 2017 در خدمت رئال مادرید است و تاکنون تنها یک بازی آن هم در جام حذفی و در دیداری بی‌اهمیت برای رئال به میدان رفته است.

در تمامی این 3 سال این بازیکن به صورت قرضی برای لگانس به میدان رفته ولی رئال مادرید توانسته با فروش او به سویا 13.5 میلیون یورو پول بدست آورد.

اشرف حکیمی با اینکه به نظر می‌رسد می‌تواند به ترکیب اصلی رئال بازگردد ولی در تصمیمی جالب با 40 میلیون یورو راهی اینترمیلان شد.

ستاره مراکشی نیز در مجموع برای رئال 17 بازی انجام داده و تمام درخشش وی به دوران حضور در بوندس لیگا و دورتموند بازمی‌گردد. با این حال مادرید دوباره توانسته از بازیکن قرضی خود این میزان پول را به جیب بزند.

خامس رودریگز، آقای گل جام جهانی 2014 برزیل در آستانه انتقال به اورتون قرار گرفته و با 25 میلیون یورو این اتفاق در حال رسمی شدن است.

از طرفی  بنفیکا به دنبال ماریانو دیاز بوده و می‌خواهد به صورت قرضی این بازیکن را به پرتغال آورد.

*گرت بیل ؛ ستاره‌ای که به بازی نکردن و پول گرفتن عادت کرده!

زیدان در کنفرانس خبری خودش با منچسترسیتی اعلام کرد که خود شخص بیل از او خواسته که به لیست دعوتش نکند. این اتفاق باعث شد تا تمام رسانه‌ها به انتقاد از ستاره ولزی بپردازند. این بازیکن که لحظات چرت زدنش بر روی نیمکت رئال و گلف بازی کردنش در خارج از فوتبال تیتر رسانه‌ها می‌شود به مشکل بزرگ رئال مادرید بدل شده است. 

دستمزد این بازیکن و عدم جاه طلبی که این بازیکن در زمین فوتبال به نمایش گذاشته باعث شده تا بیل به مشکل بزرگ مادرید لقب گیرد.

حقوق او به قدری زیاد بوده که تیمی هنوز برای خرید ستاره ولزی دست به کار نشده است. این فرد در سال نزدیک به 17 میلیون یورو از رئال دستمزد می‌گیرد که این میزان، بودجه رئال را خیلی زیاد درگیر کرده است.

*11 بازیکن دیگر زیدان که در لیست فروش قرار گرفتند!

سرخیو رگیلون که با درخشش در سویا هواداران زیادی را پیدا کرده نیز در آستانه خروج از مادرید قرار دارد. زیدان بیشتر از او به فرلاند مندی اعتقاد داشته و به نظر می‌رسد مدافع چپ پای اسپانیایی مسیری غیر از رئال مادرید را دنبال خواهد کرد.

با توجه به درخشش او،‌پول زیادی پس از فروش رگیلون به حساب رئال واریز خواهد شد.

بورخا مایورال، آلبرتو سورو، دنی سبایوس و آلوارو اودریوزولا نیز در لیست فروش مادرید قرار دارند و این اتفاق نیز می‌تواند پول خوبی به بودجه رئال واریز کند.

هیچکدام از این بازیکنان مورد نظر زیدان نبوده و مربی فرانسوی جانشینان بهتری در ترکیب خود می بیند. سبایوس در ترکیب آرسنال خوب بازی کرد و می توان انتظار داشت تا آرتتا دوباره این بازیکن را از رئال قرض بگیرد. 

از سوی دیگر خسوس وایخو که بیشتر به تیم‌های دیگر قرض داده شده برای فصل آینده نیز به تیم گرانادا فرستاده می‌شود.

رینیر خسوس کاروالیو، ستاره 18 ساله برزیلی رئال نیز چندی پیش به دورتموند قرض داده شد تا فصل آینده برای زردپوشان به میدان برود.

همچنین براهیم دیاز نیز در آستانه انتقال به میلان به صورت قرضی قرار گرفته است. این قرارداد نیز به صورت یک ساله و بدون بند بازخرید خواهد بود و تا چندی دیگر این انتقال رسمی می شود.

دیگر بازیکنان فروشی رئال مادرید که نامشان کمتر به گوش خورده به شرح زیر است:

خاوی سانچس به رئال وایادولید با 3.5 میلیون یورو

دنی گومس و خورخه دی فروتوس به لوانته با مجموع 5 میلیون یورو

با تمام فروش این بازیکنان که ارقامش تعیین شده باشگاه رئال مادرید نزدیک به 70 میلیون یورو از بازیکنان قرضی خود سود می برد و این میزان می‌تواند با فروش خامس بیشتر هم بشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس