کد خبر 1112753
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
سردار اشتری نمایه

فرمانده نیروی انتظامی از تمامی عزاداران حسینی (ع) و هیئات مذهبی که دستورالعمل های بهداشتی را در برپایی عزاداری برای سید و سالار شهیدان به دقت رعایت کردند، قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، سردار" حسین اشتری" ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، اظهارداشت: خداوند متعال را شاکر هستیم که به مردم توفیق داد امسال هم عزاداری خالصانه خود برای حضرت سید الشهدا و یاران با وفایش را انجام داده و ارادت خود را به پیشگاه آن حضرت نشان دهند که ان شاء الله این عزاداری ها مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عزاداری برای سید و سالار شهیدان تعطیل بردار نیست و فقط ممکن است شکل و برنامه های آن متفاوت باشد، گفت: امسال علیرغم شیوع بیماری کرونا نه تنها از شور عزاداری ها کم نشد بلکه مردم ما نشان دادند در عین رعایت دقیق مسایل بهداشتی عزاداری برای آقا ابا عبدالله الحسین (ع) را انجام می دهند و اجازه نخواهند داد چراغ مجالس عزاداری خاموش شود.

بیشتر بخوانید:

فرمانده ناجا گفت: وظیفه خود می دانم از همه عزاداران و هیئات مذهبی در جای جای ایران اسلامی تشکر و قدردانی کنم که به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لبیک گفته و دستورالعمل های بهداشتی را در برپایی عزاداری برای سید و سالار شهیدان رعایت کردند.

سردار اشتری، اطاعت از ولایت را درس بزرگ نهضت عاشورای حسینی (ع) عنوان کرد و گفت: عزاداران عزیز نشان دادند که در هر شرایطی گوش به فرمان رهبر و ولی امر خود هستند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: امروز افتخار بزرگ نیروهای انتظامی، سربازی برای ولایت و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس