کد خبر 1112698
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
یحیی در انتظار بازیکنان جدید؛ پرسپولیس منتظر یحیی!

رابطه تیره سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با مسئولان این باشگاه به جاهای باریک کشیده شده است

به گزارش مشرق، باخت پرسپولیس در ضربات پنالتی نود و سومین دربی پایتخت مقابل استقلال تهران باعث شد تا یحیی گل محمدی پس از مقصر دانستن داور این مسابقه از وضعیت موجود در باشگاه پرسپولیس گلایه کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در نشست خبری پس از شکست مقابل آبی پوشان پایتخت عنوان کرد: مسئولان پرسپولیس از خواب خرگوشی بیدار شوند.

جمله ای که چندان به مذاق مدیران باشگاه خوش نیامد اما مهدی رسول پناه سرپرست این باشگاه بار دیگر با انتشار بیانیه‌ای، حمایت کامل ارکان مدیریتی سرخپوشان از یحیی گل محمدی را اعلام کرد.

با این حال سرمربی پرسپولیس که خواهان جذب هفت بازیکن مد نظر خود از سوی باشگاه شده است تلفن همراه خود را خاموش کرده تا به شایعات پیرامون ترک این تیم در آستانه شروع دوباره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دامن بزند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس به خودش باخت نه استقلال

باشگاه پرسپولیس که مذاکره با چهار بازیکن مورد نظر گل محمدی را آغاز کرده و به توافقات نهایی نیز رسیده است حالا منتظر گل محمدی است تا ضمن معرفی آنها خیال هواداران را بابت ثبات در کادرفنی این تیم راحت کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت که به نظر می رسد همچنان حاضر نیست اشتباهات خود را در باخت تیمش مقابل استقلال تهران پذیرا باشد قرار است پرسپولیس را از امروز پس از چهار روز تعطیلی تمرین دهد.

ابهام در رفتارهای سرمربی و مسئولان باشگاه پرسپولیس در حالی ادامه دار شده است که این تیم پس از پوکر قهرمانی در لیگ برتر ایران برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به هماهنگی و تقویت لیست بازیکنان خود دارد تا بتواند در ادامه بازی ها که از ۲۵ شهریورماه بطور متمرکز در کشور قطر برگزار می شود مقابل التعاون عربستان، الدحیل قطر و الشارجه امارات به پیروزی برسد.

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته دوم رقابت های گروه C با یک امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد که برای صوعد از گروه خود نیازمند کسب پیروزی در چهار بازی باقیمانده خود است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس