کد خبر 1112696
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
مذاکره بارسلونا با یوونتوس برای انتقال سوارس به تورین

بانوی پیر برای خرید بازیکنی که در فهرست مهره‌های مازاد سرمربی جدید بارسلونا قرار گرفته، دست به کار شد.

به گزارش مشرق، نشریه موندو دپورتیووی کاتالونیا مدعی شده که باشگاه بارسلونا برای فرستادن لوئیس سوارس به یوونتوس مستقیماً با این باشگاه وارد مذاکره شده است.

گفته می‌شود؛ رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا به هافبک شیلیایی این تیم گفته که به دنبال تیم جدیدی باشد، چون در برنامه‌های او جایی ندارد و این می‌تواند به معنای خاتمه همکاری طرفین با توافق دوجانبه باشد. گزینه دیگر این است که بارسلونا سوارس را با قیمتی ارزان بفروشد و این همان چیزی است که موندودپورتیوو مدعی شده در حال رخ دادن میان دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس است. طبق اعلام این نشریه رامون پلانس مدیر ورزشی جدید بارسلونا با یوونتوسی‌ها مستقیماً وارد مذاکره شده تا درباره آینده سوارس با آنها گفت‌وگو کند.

بیشتر بخوانید:

سوارس همراه بارسایی‌ها تست کرونا داد

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا گزینه جانشین یوونتوسی‌ها برای ادین ژکو مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال رم است و گفته می‌شود خرید او برای یووه 10 میلیون یورو به علاوه 2 میلیون یورو پاداش هزینه خواهد داشت.

در همین حال برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که سوارس هم شخصاً مشتاق به دست آوردن فرصت بازی در کنار کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا است.

قرارداد این بازیکن 33 ساله با بارسلونا تا پایان فصل آینده اعتبار دارد. او سال 2014 با قراردادی 81.7 میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس