عراقچی نمایه

عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد.

به گزارش مشرق،  سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام، وارد وین شد.

کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین در این باره گفت: آقای عراقچی امروز دوشنبه، با برخی روسای هیات های شرکت کننده در نشست، دیدارهای دوجانبه خواهد داشت. همچنین، در این روز نشست های کارشناسی اعضای برجام نیز برگزار خواهد شد. 

بیشتر بخوانید:

ظریف: ایران به دنبال ادامه همکاری با آژانس است

نماینده دائم کشورمان همچنین گفت: نشست کمیسیون مشترک نیز در روز سه شنبه برگزار می شود و دیدارهای دوجانبه رئیس هیات ایرانی با هیات های دیگر، در این روز نیز ادامه خواهد یافت. 

غریب آبادی اظهار داشت: عراقچی در این سفر با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و وزیر امور خارجه اتریش نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

به گزارش فارس، رافائل گروسی مدیرکل آژانس در هفته ای که گذشت به تهران سفر و با مقامات ایرانی دیدار کرد و در ‌پایان این سفر بیانیه ای بین ایران و آژانس منتشر شد که براساس آن ایران اجازه دسترسی آژانس به دو مکان مورد نظر را خواهد داد.

براساس توافق ایران و آژانس، ایران داوطلبانه به دو مکان مشخص شده دسترسی داده و فعالیت‌های راستی آزمایی آژانس را برای حل و فصل این موضوعات تسهیل می‌کند و بعد از تجزیه و تحلیل اطلاعات، آژانس هیچ سوال دیگری از ایران و هیچ درخواستی برای دسترسی به مکان‌های فراتر از آنچه ایران اظهار کرده، ندارد.

نشست کمیسیون مشترک برجام روز سه شنبه در وین با حضور هیات های ایران و ۱+۴ (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) و هماهنگ کننده اتحادیه اروپا به ریاست عراقچی و هلگا اشمید معاون مشئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    2 0
    کدوم برجام
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      1 0
      همون برجام که اخلاقش سلیم است، همون برجام که حالاتش حلیم است و از اهداف شیطان رجیم است!!!
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    2 1
    باز این برجامی راه افتاد تا تن ملت ایران بلرزه خدایا به حق سید الشهدا(ع)؛ خودت به مردم ما رحم کن
  • سید US ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    1 0
    دیگر چه دسته گلی قرار است به آب بدهند؟! آمریکایی ها سال ها در دستگاه سیاست خارجی یوگسلاوی جاسوس داشتند! واقعاً جای بیم و هشیاری دارد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس