ترامپ نمایه

تحلیلگر برجسته آمریکایی و عضو اندیشکده شورای آتلانتیک اعلام کرد کشورش در دوره ریاست جمهوری ترامپ سرشار از بی‌عدالتی، آشوب و بی‌قانونی بوده است.

به گزارش مشرق، عضو اندیشکده شورای آتلانتیک از آمریکای ساخته شده در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ به عنوان کشوری فاقد نظم، قانون و امنیت یاد کرد.

باربارا اسلاوین، ستون‌نویس روزنامه نیویورک‌تایمز در حساب توییتری خود آورد: آمریکای دونالد ترامپ برابر است با بی‌قانونی، هرج‌ومرج و بی‌عدالتی.

بیشتر بخوانید:

کوشنر: ترامپ طرحی برای «خاورمیانه جدید» در نظر دارد

پیشنهاد جنجالی ترامپ به مردم آمریکا

ترامپ برای پیروزی در انتخابات چشم امید به کمک پوتین بسته است

ستون‌نویس روزنامه نیویورک‌تایمز در پیامی رویکرد ترامپ در قبال معترضان را زیر سوال برد و نوشت: رئیس‌جمهور ترامپ ادعا می‌کند که رئیس‌جمهور نظم و قانون است، اما او خشونت و درگیری را از کنوشا تا پورتلند تحریک می‌کند. این بخشی از تلاش او برای انحراف توجه‌ها از (عملکرد ضعیف در برابر) ویروس کرونا و ایجاد هراس از هرج‌ومرج در میان رای‌دهندگان آمریکایی است. آمریکای ترامپ مساوی است با درگیری.

ترامپ از همان ابتدای اعتراضات ضدنژادپرستی در این کشور با ارازل و اوباش خواندن معترضان آمریکایی بارها آن‌ها را تهدید به دستگیری و سرکوب کرده است. رئیس‌جمهور آمریکا بارها نیروهای گارد ملی این کشور را به شهرهای مختلف برای سرکوب معترضان اعزام کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین پس از بازدید از مناطق آسیب دیده از توفان در ایالت تگزاس گفت: مردم پورتلند باید ضد شهردار آنجا تظاهرات کنند، زیرا او هیچ طرحی ندارد و هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس