کد خبر 1112512
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
بنیامین نتانیاهو نمایه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری که داشت از اقدامات ضدایرانی اخیر دولت ترامپ قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی که با رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی آمریکا و جرد کوشنر مشاور ارشد رییس جمهور این کشور که به صورت مستقیم در صفحه دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی پخش شد داشت، ضمن اشاره به اقدامات ضدایرانی دولت آمریکا مانند خروج از توافق هسته ای، به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی و همچنین فعال کردن مکانیسم بازگردانی تحریم‌ها به قدردانی از دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید:

دست رد شورای امنیت به درخواست ضد ایرانی آمریکا

واکنش ظریف به موضع رئیس شورای امنیت درباره تلاش ضد ایرانی آمریکا

نتانیاهو همچنین در ادامه صحبت‌هایش خواستار حمایت دیگر کشورها از دولت آمریکا در مقابل آنچه «خصومت ایران» عنوان کرد، شد و ادعا کرد که با اطمینان خاطر می‌گویم که کشورهای حاشیه خلیج فارس اکنون مانند اسرائیل آشکارا به حمایت از تقابل آمریکا (با ایران) می‌پردازند. آن‌ها به طور بی سرو صدا از مخالفت با برجام حمایت می‌کردند، اما اکنون آشکارا از این تقابل آمریکا حمایت می‌کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین ادعای همیشگی خود را مطرح کرد و گفت که اگر ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد جهان به خطر خواهد افتاد و باید مانع این اتفاق شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 0
    لعنت خدا به همه تان . الحمدالله ایران عزیز اینقدر بزرگ هست ککهبیش از چهل ساله روی اعصاب شما هی راه بره . و هی بگید آخ ایران . آخ ایران . و هیچ غلطی جز اسم ایران را ببرید نتوانید بکنید . بیاری خدا. ... خوشبختانه جهان دارد با واقعیت شما آشنا میشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس