کد خبر 1112382
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
هنیه: تصمیم ما شکستن محاصره ظالمانه نوار غزه به هر شیوه ممکن است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد که ما به ادامه تلاش‌‎ها برای شکستن محاصره ظالمانه نوار غزه به تمامی شیوه‌های ممکن پایبندیم.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر اسماعیل هنیه امروز یکشنبه در بیانیه ای تاکید کرد که وی گفته است: تصمیم ما و ملت فلسطین این است که به هر شیوه ممکن محاصره ظالمانه غزه را برچینیم.

در این بیانیه آمده است که هنیه به طور شبانه روزی در حال پیگیری اوضاع جاری در نوار غزه است و به تماس های خود با طرف های واسطه در راستای تلاش برای پایان دادن به محاصره این باریکه ادامه می دهد.

اسماعیل هنیه نسبت به نتیجه بخش بودن تلاش های مصر و قطر و تحرکات کنونی محمد العمادی نماینده قطر برای آرام سازی اوضاع در غزه ابراز اطمینان کرد.

محمد العمادی طی روزهای گذشته چندین مرتبه به نوار غزه و اراضی اشغالی سفر و با رهبران حماس و مسئولان رژیم صهیونیستی به منظور بازگشت دوباره آرامش به مرزهای غزه دیدار کرده است. در همین حال هیئتی از سازمان اطلاعات مصر نیز همچنان به تلاش های خود در این راستا ادامه می دهد و اخیرا نیز در سفر به غزه و رام الله با رهبران و مسئولان فلسطینی دیدار کرد.

دفتر هنیه در این بیانیه آورده است که او و دیگر هبران این جنبش به ویژه در نوار غزه به تلاش ها و تماس های خود با تمام طرف ها ادامه می دهند و تلاش می کنند تا به محاصره این باریکه پایان دهند تا مردم غزه از آثار و پیامدهای ناگوار و فاجعه بار محاصره به ویژه در سایه شیوع گسترده ویروس کرونا رهایی یابند.

هنیه تاکید کرد که مشکل اصلی رژیم صهیونیستی و سرسختی آن است که نمی خواهد خواسته های عادلانه ملت فلسطین را بپذیرد.

وی از نیکولای ملادینوف هماهنگ کننده به اصطلاح صلح سازمان ملل در خاورمیانه خواست به مسئولیت های خود عمل کرده و از مردم غزه حمایت کند و رژیم صهیونیستی را وادار به پایان دادن به رنج و محنت های مردم تحت محاصره غزه کند.

اسماعیل هنیه تمامی ملت ها را نیز به همبستگی با مردم قهرمان غزه، قدس و دیگر فلسطینیان در سرتاسر جهان فراخواند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس